благодарственный молебен в день победы

Благодарственный молебен на 9 мая

Версия для печати: DOCX

Диакон: Благослови́, Влады́ко.

Иерей возглашает: Сла́ва Святе́й, и Единосу́щней, и Животворя́щей, и Неразде́льней Тро́ице, всегда́, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в.

Лик: Ами́нь.

Диакон: Миром Господу помолимся: до прошения: О плавающих:

К обычным прошениям присоединяем особая:

О е́же испра́витися моли́тве на́шей сей, я́ко кади́лу пред Спаси́телем на́шим Бо́гом, и прия́тися сей же́ртве серде́ц и усте́н, испове́дающихся Го́сподеви в день спасе́ния, услы́шавшему нас в день печа́ли, Го́споду помо́лимся.

О е́же непреобори́му и победи́тельну всегда́ над враги́ Оте́честву бы́ти, и мир и сла́ву утверди́ти в земли́ на́шей, Го́споду помо́лимся.

О е́же дарова́ти нам благода́ть от ны́не и до ве́ка ве́рою и любо́вию возвеща́ти спасе́ние и си́лу и Ца́рство Бо́га на́шего и о́бласть Христа́ Его́, пода́вшему стране́ на́шей си́лу и возда́вшему нам ра́дость спасе́ния Своего́, Го́споду помо́лимся.

Заступи́, спаси́, поми́луй:

Возглас: Яко подоба́ет Тебе́ вся́кая сла́ва:

Посем: Бог Госпо́дь, и яви́ся нам: со стихами.

Тропарь, глас 4: Благода́рни су́ще, недосто́йнии раби́ Твои́, Го́споди, о Твои́х вели́ких благодея́ниих на нас бы́вших, сла́вяще Тя, хва́лим, благослови́м, благодари́м, пое́м и велича́ем Твое́ благоутро́бие, и ра́бски любо́вию вопие́м Ти: Благоде́телю, Спа́се наш, сла́ва Тебе́.

Слава, глас 1: Спаси́, Го́споди, лю́ди Твоя́ и благослови́ достоя́ние Твое́, побе́ды правосла́вным христиа́ном на сопроти́вныя да́руя и Твое́ сохраня́я Кресто́м Твои́м жи́тельство.

И ныне, глас 8: Взбра́нной Воево́де победи́тельная, я́ко изба́вльшеся от злы́х, благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице, но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую, от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти: ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Диакон: Во́нмем.

Иерей: Мир всем.

Чтец: И ду́хови твоему́.

Диакон: Прему́дрость, во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас 4:

Госпо́дь кре́пость лю́дем Свои́м да́ст, Госпо́дь благослови́т лю́ди Своя ́ ми́ром.

Стих: Принеси́те Го́сподеви, сы́нове Бо́жии, принеси́те Го́сподеви сла́ву и че́сть.

Апостол ко Ефесеем, зачало 233.

Евангелие от Матфея, зачало 98-99 (сборное)

Рече́ Госпо́дь Свои́м ученико́м: услы́шати и́мате бра́ни и слы́шания бра́нем. Зри́те, не ужаса́йтеся, подоба́ет бо всем сим бы́ти, но не тогда́ есть кончи́на. Воста́нет бо язы́к на язы́к и ца́рство на ца́рство, и бу́дут гла́ди и па́губы, и тру́си по ме́стом. Вся же сия́ нача́ло боле́знем. Бу́дет бо тогда́ скорбь ве́лия, якова́ же не была́ от нача́ла ми́ра досе́ле, ниже́ и́мать бы́ти. И а́ще не бы́ша прекрати́лися дни́е о́ны, не бы у́бо спасла́ся вся́ка плоть. Избра́нных же ра́ди прекратя́тся дни́е о́ны.

По Евангелии ектения: Рцем вси:

По Еще́ мо́лимся о богохрани́мей стране́ на́шей: присоединяем прошения особая:

Еще́ мо́лимся, о е́же прия́ти Го́споду Спаси́телю на́шему испове́дание и благодаре́ние нас, недосто́йных рабо́в Свои́х, я́ко не по беззако́нием на́шим сотвори́л есть нам, ниже́ по грехо́м на́шим возда́л есть нам, но и в годи́ну искуше́ния, прише́дшаго на Оте́чество на́ше и на всю вселе́нную, изба́вил ны есть, и внегда́, обыше́дше, обыдо́ша нас врази́ на́ши, яви́л есть нам спасе́ние Свое́.

Еще́ мо́лимся о вожде́х и во́инех на́ших, на по́ле бра́ни жизнь свою́ положи́вших, от ран и гла́да сконча́вшихся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченных и убие́нных, и всех Побе́ды ра́ди потруди́вшихся, я́ко да даст им Царь сла́вы в день пра́веднаго Своего́ воздая́ния жизнь ве́чную и венцы́ нетле́ния, нас же всех в ве́ре и единомы́слии утверди́т.

Еще́ мо́лимся Тебе́ Го́споду, Бо́гу на́шему, о е́же призре́ти на ско́рби, беды́, страда́ния, сле́зы и стена́ния люде́й Свои́х, и Ми́лостиву бы́ти и отврати́ти весь гнев Свой, пра́ведно дви́жимый на ны, и поми́ловати ны.

Возглас: Услы́ши ны, Бо́же, Спаси́телю наш:

Хор: Ами́нь.

Диакон: Го́споду помо́лимся.

Хор: Го́споди, поми́луй.

Иерей же со всею церковию со всяким вниманием и умилением глаголет молитву сию велегласно:

Бо́же Вели́кий и Непостижи́мый, спаса́яй погиба́ющия, животворя́й ме́ртвыя,/ вся творя́й по во́ле Твое́й, и ди́вным Твои́м про́мыслом управля́яй вся́ческая!/ Приклони́ у́хо Твое́ с высоты́ святы́я Твоея́ и приими́ от нас, смире́нных и недосто́йных рабо́в Твои́х,/ се́рдцем и усты́ возноси́мая Тебе́ благода́рственная сия́ моле́ния, испове́дания и славосло́вия.

Яко не по беззако́нием на́шим сотвори́л еси́ нам, Го́споди, ниже́ по грехо́м на́шим возда́л еси́ нам./ Ты глаго́лал еси́ дре́вле сыново́м Изра́илевым, я́ко, а́ще не послу́шают гла́са Твоего́ храни́ти и твори́ти вся за́поведи Твоя́,/ наведе́ши на них язы́к безсту́ден лице́м, и́же сокруши́т их во гра́дех их, до́ндеже разоря́тся сте́ны их./ И мы ве́дехом, я́ко испо́лнился глаго́л сей стра́шный на наро́де на́шем./

Но Ты, Го́споди Бо́же, Ще́дрый и Ми́лостивый, Долготерпели́вый и И́стинный/ и пра́вду храня́й и творя́й ми́лость, ми́лостию ве́лиею поми́ловал еси́/ и, посети́в жезло́м непра́вды на́ша, уще́дрил еси́ нас побе́дою на сопоста́ты./ Те́мже утверди́ся се́рдце на́ше в Го́споде на́шем,/ вознесе́ся рог наш в Бо́зе на́шем, возвесели́хомся о спасе́нии Твое́м./ Благодари́м Тя за избавле́ние Оте́чества от врага́ лю́таго./ Да́ждь нам, Го́споди, па́мять сего ́ сла́внаго Твоего́ посеще́ния/ тве́рдо и непреста́нно име́ти в себе́,/ е́же всегда́ благодари́ти и славосло́вити:/ сла́ва Тебе́, Бо́гу, Благоде́телю на́шему, во ве́ки веко́в.

Лик : Ами́нь.

Диакон: Прему́дрость.

Лик: Честне́йшую Херуви́м:

Сла́ва, и ны́не: Го́споди, поми́луй (трижды). Благослови́.

Воскресы́й из ме́ртвых, Христо́с, Истинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол, свята́го великому́ченика и Победоно́сца Гео́ргия, всех святы́х, в земли́ Росси́йстей просия́вших, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

Таже: Во блаже́нном успе́нии ве́чный поко́й пода́ждь, Го́споди, усо́пшим рабо́м Твои́м, приснопа́мятным вожде́м и во́ином за ве́ру и Оте́чество на по́ле бра́ни жизнь свою́ положи́вшим, от ран и гла́да сконча́вшимся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченным и убие́нным и всем Побе́ды ра́ди потруди́вшимся, и сотвори́ им ве́чную па ́мять. ́

По сих же Многолетия и Христо́с воскресе: (трижды)

Leave a Comment Отменить ответ

Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.

Источник

Русская Православная Церковь

Официальный сайт Московского Патриархата

благодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победыблагодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победыблагодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победыблагодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победыблагодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победы

благодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победы

Главные новости

Святейший Патриарх Кирилл принял участие в Международном съезде учителей и преподавателей русской словесности

Святейший Патриарх Кирилл принял руководителя Правового управления Московской Патриархии игумению Ксению (Чернегу)

Назначен и.о. заместителя председателя Финансово-хозяйственного управления Московского Патриархата

Назначен и.о. генерального директора художественно-производственного предприятия Русской Православной Церкви «Софрино»

В.Р. Легойда прокомментировал решения Священного Синода Русской Православной Церкви

Архив

Ежегодно 9 мая во всех храмах Русской Православной Церкви будет совершаться благодарственный молебен Господу Богу за дарование Победы в Великой Отечественной войне

благодарственный молебен в день победы. Смотреть фото благодарственный молебен в день победы. Смотреть картинку благодарственный молебен в день победы. Картинка про благодарственный молебен в день победы. Фото благодарственный молебен в день победы

«2010 год ознаменован важным событием — 65-летней годовщиной Победы в Великой Отечественной войне. Этот поистине всенародный праздник объединяет всех людей вне зависимости от их национальности и вероисповедания, возраста и политических убеждений, ибо, празднуя День Победы, мы вспоминаем несокрушимую силу духа, мужество и великие жертвы нашего народа», — говорится в циркуляре Святейшего Патриарха Московского и всея Руси Кирилла, направленном в преддверии Дня Победы всем епархиальным Преосвященным, наместникам и настоятельницам ставропигиальных монастырей Российской Федерации.

«Принимая во внимание важность для нашего народа исторической памяти о Победе в Великой Отечественной войне 1941-1945 годов», Предстоятель Русской Церкви благословил ввести особое ежегодное литургическое поминовение, приуроченное к празднованию Дня Победы, в следующем порядке:

6 мая, в день памяти святого великомученика Георгия Победоносца, Святейший Патриарх Московский и всея Руси Кирилл совершил Божественную литургию в Свято-Георгиевском храме-памятнике в честь Победы в Великой Отечественной войне на Поклонной горе Москвы. По окончании Божественной литургии и Крестного хода Святейший Патриарх Кирилл обратился к участникам богослужения с Первосвятительским словом о значении Победы в Великой Отечественной войне.

Как сообщил Предстоятель, за ежегодным молебном в День Победы будет читаться особая молитва, составленная Его Святейшеством по образцу молитвы свт. Московского Филарета (Дроздова) «в честь и память избавления Церкви и державы Российской от нашествия галлов и с ними дванадесяти язык». «Святитель Филарет написал эту молитву в связи с победой над Наполеоном и вообще полагал полезным читать эту молитву всякий раз, когда страна наша праздновала победу в войнах», — напомнил Святейший Патриарх Кирилл.

Предстоятель указал, что не все в молитве святителя буквально соответствовало реалиям Великой Отечественной войны. «Но, работая над этим текстом, я проникся смыслом молитвы, которую написал святитель Филарет, — рассказал Святейший Патриарх. — Православная Россия и нашествие Наполеона — как должно было все это преломляться в сознании тогдашних людей? Как некая напасть? Как дьявольское искушение? Как происки врага? Как хитросплетения политики? Но в сознании свт. Филарета и всей Церкви, которая потом его словами молилась, эта напасть воспринималась как наказание за грех».

«Год назад я сказал в этом храме, что и Великая Отечественная война была наказанием за наш грех, а потом был удивлен реакцией светской прессы, которая удивилась и даже обиделась, — напомнил Первосвятитель. — Не надо обижаться — грешить не надо».

«Ни один грех не проходит мимо Бога, — подчеркнул Святейший Владыка. — Все, что мы совершаем в своей личной, общественной, государственной жизни, — все это заносится в Божественную книгу жизни. Господь по милости Своей, не желая наших вечных мук, проводит нас через эти временные испытания, и мы должны воспринимать их как дар Божественной справедливости и дар Божественной любви — не роптать, но призывать имя Божие, в покаянии и вере склоняя пред Богом свои главы. А в ответ Господь совершает чудеса, как Он совершил чудо избавления Москвы, как Он совершил чудо спасения страны нашей и всей Европы. И знамением этого чуда явилось окончание военных действий в день праздника святого великомученика и Победоносца Георгия по нашему церковному юлианскому календарю».

«Наш народ, пережив все эти муки и страдания, понял — как, может быть, ни один другой народ — великую истину, что жить нужно с Богом и по Божиему закону, — сказал Святейший Патриарх. — И сегодня наша молитва именно об этом — чтобы крепка была вера нашего народа, чтобы мы могли справляться с нашими жизненными трудностями так же, как наши предки справились со смертельной опасностью, чтобы Господь даровал нам частицу той верности и веры, которые имел святой великомученик Георгий Победоносец, святые мученики, ставшие символами Победы — той Победы, которая совершилась по Божией воле».

«Если мы забудем о духовном и религиозном измерении Победы, то это будет кощунством по отношению к Богу, — убежден Предстоятель Русской Православной Церкви. — В ответ на наши неимоверные усилия, в ответ на высочайший героизм народа, в ответ на напряжение всех сил Господь даровал Победу, и из Его спасающей десницы мы получили избавление. И потому мы возносим благодарственную молитву о стране нашей, о народе нашем, о первопрестольном граде Москве».

Пресс-служба Патриарха Московского и всея Руси

Источник

Поминовение на заупокойной ектении на Литургии и Последование благодарственного и молебного пения ко Господу Богу, певаемого в день Победы в Великой Отечественной войне

Осо́бые заупоко́йные проше́ния
в день Побе́ды над фаши́стской Герма́нией

На ектении́ и в моли́тве Б о́же духо́в:

Е ще́ мо́лимся о упокое́нии душ приснопа́мятных вожде́й и во́инов за ве́ру и Оте́чество на по́ли бра́ни жизнь свою́ положи́вших, от ран и гла́да сконча́вшихся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченных и убие́нных и всех Побе́ды ра́ди потруди́вшихся, и о е́же прости́тися им вся́кому прегреше́нию во́льному и нево́льному.

При возглаше́нии ве́чной па́мяти:

В о блаже́нном успе́нии ве́чный поко́й пода́ждь, Го́споди, усо́пшим рабо́м Твои́м, приснопа́мятным вожде́м и во́ином за ве́ру и Оте́чество на по́ли бра́ни жизнь свою́ положи́вшим, от ран и гла́да сконча́вшимся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченным и убие́нным и всем Побе́ды ра́ди потруди́вшимся, и сотвори́ им ве́чную па́мять.

После́дование
благода́рственнаго и моле́бнаго пе́ния ко Го́споду Бо́гу, пева́емаго
в день Побе́ды в Вели́кой Оте́чественной войне́

Диа́кон: Б лагослови́, Влады́ко.

Иере́й возглаша́ет: С ла́ва Святе́й, и Единосу́щней, и Животворя́щей, и Неразде́льней Тро́ице, всегда́, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в.

Диа́кон: М и́ром Го́споду помо́лимся: до проше́ния: О пла́вающих:

К обы́чным проше́ниям присоединя́ем осо́бая:

О е́же испра́витися моли́тве на́шей сей, я́ко кади́лу пред Спаси́телем на́шим Бо́гом, и прия́тися сей же́ртве серде́ц и усте́н, испове́дающихся Го́сподеви в день спасе́ния, услы́шавшему нас в день печа́ли, Го́споду помо́лимся.

О е́же непреобори́му и победи́тельну всегда́ над враги́ Оте́честву бы́ти, и мир и сла́ву утверди́ти в земли́ на́шей, Го́споду помо́лимся.

О е́же дарова́ти нам благода́ть от ны́не и до ве́ка ве́рою и любо́вию возвеща́ти спасе́ние и си́лу и Ца́рство Бо́га на́шего и о́бласть Христа́ Его́, пода́вшему стране́ на́шей си́лу и возда́вшему нам ра́дость спасе́ния Своего́, Го́споду помо́лимся.

З аступи́, спаси́, поми́луй:

П ресвяту́ю, Пречи́стую:

Возгла́с: Я́ ко подоба́ет Тебе́ вся́кая сла́ва:

Посе́м, Б ог Госпо́дь, и яви́ся нам: со стихи́.

Б лагода́рни су́ще, недосто́йнии раби́ Твои́, Го́споди, о Твои́х вели́ких благодея́ниих на нас бы́вших, сла́вяще Тя, хва́лим, благослови́м, благодари́м, пое́м и велича́ем Твое́ благоутро́бие, и ра́бски любо́вию вопие́м Ти: Благоде́телю, Спа́се наш, сла́ва Тебе́.

С паси́, Го́споди, лю́ди Твоя́ и благослови́ достоя́ние Твое́, побе́ды правосла́вным христиа́ном на сопроти́вныя да́руя и Твое́ сохраня́я Кресто́м Твои́м жи́тельство.

И ны́не, Богоро́дичен, глас 8:

В збра́нной Воево́де победи́тельная, я́ко изба́вльшеся от злых, благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице, но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую, от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти: ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Чтец: И ду́хови твоему́.

Диа́кон: П рему́дрость, во́нмем.

Чтец: П роки́мен, глас 4: Г оспо́дь кре́пость лю́дем Свои́м даст, Госпо́дь благослови́т лю́ди Своя́ ми́ром.

Стих: П ринеси́те Го́сподеви, сы́нове Бо́жии, принеси́те Го́сподеви сла́ву и честь.

Апо́стол ко Ефесе́ем, зача́ло 233.

Б ра́тие, возмога́йте о Го́споде, и в держа́ве кре́пости Его́. Облецы́теся во вся ору́жия Бо́жия, я́ко возмощи́ вам ста́ти проти́ву ко́знем диа́вольским. Я́ко несть на́ша брань к кро́ви и пло́ти, но к нача́лом и ко власте́м, и к миродержи́телем тьмы ве́ка сего́, к духово́м зло́бы поднебе́сным. Сего́ ра́ди приими́те вся ору́жия Бо́жия, да возмо́жете проти́витися в день лют, и вся соде́явше ста́ти. Ста́ните у́бо препоя́сани чресла́ ва́ша и́стиною, и обо́лкшеся в броня́ пра́вды, и обу́вше но́зе во угото́вание благовествова́ния ми́ра. Над все́ми же восприи́мше щит ве́ры, в не́мже возмо́жете вся стре́лы лука́ваго разжже́нныя угаси́ти. И шлем спасе́ния восприими́те, и меч духо́вный, и́же есть глаго́л Бо́жий.

Ева́нгелие от Матфе́я, зача́ло 98–99 (сбо́рное).

Р ече́ Госпо́дь Свои́м ученико́м: услы́шати и́мате бра́ни и слы́шания бра́нем. Зри́те, не ужаса́йтеся, подоба́ет бо всем сим бы́ти, но не тогда́ есть кончи́на. Воста́нет бо язы́к на язы́к и ца́рство на ца́рство, и бу́дут гла́ди и па́губы, и тру́си по ме́стом. Вся же сия́ нача́ло боле́знем. Бу́дет бо тогда́ скорбь ве́лия, якова́ же не была́ от нача́ла ми́ра досе́ле, ниже́ и́мать бы́ти. И а́ще не бы́ша прекрати́лися дни́е о́ны, не бы у́бо спасла́ся вся́ка плоть. Избра́нных же ра́ди прекратя́тся дни́е о́ны.

По Ева́нгелии ектения́: Р цем вси:

По Е ще́ мо́лимся о богохрани́мей стране́ на́шей: присоединя́ем проше́ния осо́бая:

Е ще́ мо́лимся, о е́же прия́ти Го́споду Спаси́телю на́шему испове́дание и благодаре́ние нас, недосто́йных рабо́в Свои́х, я́ко не по беззако́нием на́шим сотвори́л есть нам, ниже́ по грехо́м на́шим возда́л есть нам, но и в годи́ну искуше́ния, прише́дшаго на Оте́чество на́ше и на всю вселе́нную, изба́вил ны есть, и внегда́, обыше́дше, обыдо́ша нас врази́ на́ши, яви́л есть нам спасе́ние Свое́.

Е ще́ мо́лимся о вожде́х и во́инех на́ших, на по́ли бра́ни жизнь свою́ положи́вших, от ран и гла́да сконча́вшихся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченных и убие́нных, и всех Побе́ды ра́ди потруди́вшихся, я́ко да даст им Царь сла́вы в день пра́веднаго Своего́ воздая́ния жизнь ве́чную и венцы́ нетле́ния, нас же всех в ве́ре и единомы́слии утверди́т.

Е ще́ мо́лимся Тебе́ Го́споду, Бо́гу на́шему, о е́же призре́ти на ско́рби, беды́, страда́ния, сле́зы и стена́ния люде́й Свои́х, и Ми́лостиву бы́ти и отврати́ти весь гнев Свой, пра́ведно дви́жимый на ны, и поми́ловати ны.

Возгла́с: У слы́ши ны, Бо́же, Спаси́телю наш:

Диа́кон: Г о́споду помо́лимся.

Хор: Г о́споди, поми́луй.

Иере́й же со все́ю це́рковию со вся́ким внима́нием и умиле́нием глаго́лет моли́тву сию велегла́сно:

Б о́же Вели́кий и Непостижи́мый, спаса́яй погиба́ющия, животворя́й ме́ртвыя,/ вся творя́й по во́ли Твое́й, и ди́вным Твои́м про́мыслом управля́яй вся́ческая!/ Приклони́ у́хо Твое́ с высоты́ святы́я Твоея́ и приими́ от нас, смире́нных и недосто́йных рабо́в Твои́х,/ се́рдцем и усты́ возноси́мая Тебе́ благода́рственная сия́ моле́ния, испове́дания и славосло́вия. Я́ко не по беззако́нием на́шим сотвори́л еси́ нам, Го́споди, ниже́ по грехо́м на́шим возда́л еси́ нам./ Ты глаго́лал еси́ дре́вле сыново́м Изра́илевым, я́ко, а́ще не послу́шают гла́са Твоего́ храни́ти и твори́ти вся за́поведи Твоя́,/ наведе́ши на них язы́к безсту́ден лице́м, и́же сокруши́т их во граде́х их, до́ндеже разоря́тся сте́ны их./ И мы ве́дехом, я́ко испо́лнися глаго́л сей стра́шный на наро́де на́шем./ Но Ты, Го́споди Бо́же, Ще́дрый и Ми́лостивый, Долготерпели́вый и И́стинный/ и пра́вду храня́й и творя́й ми́лость, ми́лостию ве́лиею поми́ловал еси́/ и, посети́в жезло́м непра́вды на́ша, уще́дрил еси́ нас побе́дою на сопоста́ты./ Те́мже утверди́ся се́рдце на́ше в Го́споде на́шем,/ вознесе́ся рог наш в Бо́зе на́шем, возвесели́хомся о спасе́нии Твое́м./ Благодари́м Тя за избавле́ние Оте́чества от врага́ лю́таго./ Даждь нам, Го́споди, па́мять сего́ сла́внаго Твоего́ посеще́ния/ тве́рдо и непреста́нно име́ти в себе́,/ е́же всегда́ благодари́ти и славосло́вити:/ сла́ва Тебе́, Бо́гу, Благода́телю на́шему, во ве́ки веко́в.

Диа́кон: П рему́дрость.

Лик: Ч естне́йшую Херуви́м:

Свяще́нник: С ла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, упова́ние на́ше, сла́ва Тебе́.

Сла́ва, и ны́не: Г о́споди, поми́луй (три́жды). Б лагослови́.

В оскресы́й из ме́ртвых, Христо́с, И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол, свята́го великому́ченика и Победоно́сца Гео́ргия, всех святы́х, в земли́ Ру́сстей просия́вших, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

В о блаже́нном успе́нии ве́чный поко́й пода́ждь, Го́споди, усо́пшим рабо́м Твои́м, приснопа́мятным вожде́м и во́ином за ве́ру и Оте́чество на по́ли бра́ни жизнь свою́ положи́вшим, от ран и гла́да сконча́вшимся, в плене́нии и го́рьких рабо́тах неви́нно уму́ченным и убие́нным и всем Побе́ды ра́ди потруди́вшимся, и сотвори́ им ве́чную па́мять.

По сих же Многоле́тия и Х ристо́с воскре́се: (три́жды)

Источник

Последование на День Победы

Последование благодарственнаго и молебнаго пения ко Господу Богу, певаемаго в день Победы в Великой Отечественной войне

Диакон: Благослови, Владыко.

Иерей возглашает: Слава Святей, и Единосущней, и Животворящей, и Нераздельней Троице, всегда, ныне и присно и во веки веков.

Диакон: Миром Господу помолимся: до прошения: О плавающих:

К обычным прошениям присоединяем особая:

— О еже исправитися молитве нашей сей, яко кадилу пред Спасителем нашим Богом, и приятися сей жертве сердец и устен, исповедающихся Господеви в день спасения, услышавшему нас в день печали, Господу помолимся.

— О еже непреобориму и победительну всегда над враги Отечеству быти, и мир и славу утвердити в земли нашей, Господу помолимся.

— О еже даровати нам благодать от ныне и до века верою и любовию возвещати спасение и силу и Царство Бога нашего и область Христа Его, подавшему стране нашей силу и воздавшему нам радость спасения Своего, Господу помолимся.

— Заступи, спаси, помилуй:

Возглас: Яко подобает Тебе всякая слава:

Посем, Бог Господь, и явися нам: со стихами.

Тропарь, глас 4:

Благодарни суще, недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя, хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю, Спасе наш, слава Тебе.

Слава, глас 1:

Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победы православным христианом на сопротивныя даруя и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство.

И ныне, Богородичен, глас 8:

Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти, раби Твои, Богородице, но, яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.

Чтец: И духови твоему.

Диакон: Премудрость, вонмем.

Чтец: Прокимен, глас 4: Господь крепость людем Своим даст, Господь благословит люди Своя миром. Стих: Принесите Господеви, сынове Божии, принесите Господеви славу и честь.

Апостол ко Ефесеем, зачало 233. Евангелие от Матфея, зачало 98-99 (сборное).

Рече Господь Своим учеником: услышати имате брани и слышания бранем. Зрите, не ужасайтеся, подобает бо всем сим быти, но не тогда есть кончина. Востанет бо язык на язык и царство на царство, и будут глади и пагубы, и труси по местом. Вся же сия начало болезнем. Будет бо тогда скорбь велия, якова же не была от начала мира доселе, ниже имать быти. И аще не быша прекратилися дние оны, не бы убо спаслася всяка плоть. Избранных же ради прекратятся дние оны.

По Евангелии ектения: Рцем вси:

По Еще молимся о богохранимей стране нашей: присоединяем прошения особая:

— Еще молимся, о еже прияти Господу Спасителю нашему исповедание и благодарение нас, недостойных рабов Своих, яко не по беззаконием нашим сотворил есть нам, ниже по грехом нашим воздал есть нам, но и в годину искушения, пришедшаго на Отечество наше и на всю вселенную, избавил ны есть, и внегда, обышедше, обыдоша нас врази наши, явил есть нам спасение Свое.

— Еще молимся о вождех и воинех наших, на поли брани жизнь свою положивших, от ран и глада скончавшихся, в пленении и горьких работах невинно умученных и убиенных, и всех Победы ради потрудившихся, яко да даст им Царь славы в день праведнаго Своего воздаяния жизнь вечную и венцы нетления, нас же всех в вере и единомыслии утвердит.

— Еще молимся Тебе Господу, Богу нашему, о еже призрети на, скорби, беды, страдания, слезы и стенания людей Своих, и Милостиву быти и отвратити весь гнев Свой, праведно движимый на ны, и помиловати ны.

Возглас: Услыши ны, Боже, Спасителю наш:

Диакон: Господу помолимся.

Хор: Господи, помилуй.

Иерей же со всею церковию со всяким вниманием и умилением глаголет молитву сию велегласно:

Боже Великий и Непостижимый, спасаяй погибающия, животворяй мертвыя,/ вся творяй по воли Твоей, и дивным Твоим промыслом управляяй всяческая!/ Приклони ухо Твое с высоты святыя Твоея и приими от нас, смиренных и недостойных рабов Твоих,/ сердцем и усты возносимая Тебе благодарственная сия моления, исповедания и славословия.

Яко не по беззаконием нашим сотворил еси нам, Господи, ниже по грехом нашим воздал еси нам./ Ты глаголал еси древле сыновом Израилевым, яко, аще не послушают гласа Твоего хранити и творити вся заповеди Твоя,/ наведеши на них язык безстуден лицем, иже сокрушит их во градех их, дондеже разорятся стены их./ И мы ведехом, яко исполнился глагол сей страшный на народе нашем./

Но Ты, Господи Боже, Щедрый и Милостивый, Долготерпеливый и и Истинный/ и правду храняй и творяй милость, милостию велиею помиловал еси/ и, посетив жезлом неправды наша, ущедрил еси нас победою на сопостаты./ Темже утвердися серце наше в Господе нашем,/ вознесеся рог наш в Бозе нашем, возвеселихомся о спасении Твоем./ Благодарим Тя за избавление Отечества от врага лютаго./ Даждь нам, Господи, память сего славнаго Твоего посещения/ твердо и непрестанно имети в себе,/ еже всегда благодарити и славословити:/ слава Тебе, Богу, Благодетелю нашему, во веки веков.

Лик: Честнейшую Херувим:

Слава, и ныне: Господи, помилуй (трижды). Благослови. И отпуст:

Воскресый из мертвых, Христос, Истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святых славных и всехвальных апостол, святаго великомученика и Победоносца Георгия, всех святых, в земли Российстей просиявших, и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.

Таже: Во блаженном успении вечный покой подаждь, Господи, усопшим рабом Твоим, приснопамятным вождем и воином за веру и Отечество на поли брани жизнь свою положившим, от ран и глада скончавшимся, в пленении и горьких работах невинно умученным и убиенным и всем Победы ради потрудившимся, и сотвори им вечную память.

По сих же Многолетия и Христос воскресе: (трижды)

Особые заупокойные прошения
в день Победы над фашистской Германией

На ектении и в молитве «Боже духов:»

Еще молимся о упокоении душ приснопамятных вождей и воинов за веру и Отечество на поли брани жизнь свою положивших, от ран и глада скончавшихся, в пленении и горьких работах невинно умученных и убиенных и всех Победы ради потрудившихся, и о еже проститися им всякому прегрешению вольному и невольному.

При возглашении вечной памяти:

Во блаженном успении вечный покой подаждь, Господи, усопшим рабом Твоим, приснопамятным вождем и воином за веру и Отечество на поли брани жизнь свою положившим, от ран и глада скончавшимся, в пленении и горьких работах невинно умученным и убиенным и всем Победы ради потрудившимся, и сотвори им вечную память.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *