Call of duty zombies world at war
Call of duty zombies world at war
[Mod] Call of Duty: World at War Zombie Realism (2.1) + Map Pack 2011 | [HOG] Rampage
полный обзор
Модификация игры: Call of Duty: World at War
Дата выхода модификации: 18 сентября 2010 (v2.1)
Жанр: Action / Mods + Maps
Автор модификации: [HOG] Rampage
Язык интерфейса: Английский
Язык озвучивания: Согласно локализации игры
Тип издания: Неофициальный аддон / Модификация
Версия модификации: 2.1
Системные требования:
zombie_realism
HDD
600 Mb
map_pack
HDD 2 Gb
Таблетка: Не требуется
Так же в раздачу включен сборник карт «zombie_realism_v2_map_pack».
Map Pack включает в себя все доступные на сегодня три части:
Map Pack
Map Pack включает в себя все доступные на сегодня три части:
MAP PACK #1 (Updated in v2.1) MAP PACK #2 (Updated in v2.1) MAP PACK #3
* nazi_zombie_afterwar_mw *chemplant_eliteV2.01 *dead_sand_elite
* nazi_zombie_anzio *nazi_zombie_berlinkbank_v2 *nazi_zombie_abandon
* nazi_zombie_cimetiere *nazi_zombie_bonzai *nazi_zombie_creek
* nazi_zombie_col *nazi_zombie_const *nazi_zombie_dawn2
* nazi_zombie_cor *nazi_zombie_corrosion *nazi_zombie_doom3x
* nazi_zombie_core2 * nazi_zombie_hq *nazi_zombie_op4
* nazi_zombie_demise *nazi_zombie_killzone revisited v1.1
* nazi_zombie_doom *nazi_zombie_rage2_v2
* nazi_zombie_fruchurch * nazi_zombie_ufso
* nazi_zombie_frumansion * nuclear_silo
* nazi_zombie_fruxtreme *simpsons
* nazi_zombie_gould
* nazi_zombie_hm
* nazi_zombie_labo
* nazi_zombie_rage
* nazi_zombie_subway
* nazi_zombie_the_river
* nazi_zombie_tun
* nazi_zombie_western
Установка и запуск
Запустить файл «zombie_realism_v2.1.exe»
Установить модификацию
По завершению успешной установки, все готово для запуска модификации
Чтобы установить карты, после инсталяции самого мода содержимое папки «zombie_realism_v2_map_pack» закидываем в
«Пользователи/Имя/AppData/Local/Activision/CoDWaW/mods/zombie_realism_v2»
Call of Duty: World at War + Zombie Realism (2008) PC | RePack by Mizantrop1337
полный обзор
Жанр: Action, Shooter
Разработчик: Treyarch
Издатель: Activision
Версия игры: 1.7
Язык озвучки: Русский
Язык интерфейса: Русский
Мультиплеер: Локальная сеть (Tunngle/Hamachi)
Таблетка: Вшита (ViTALiTY)
Системные требования:
ОC: Windows XP/Vista/7/8
Процессор: Двухъядерный с тактовой частотой 2,4 ГГц
Оперативная память: 1 ГБ
Видеокарта: NVIDIA GeForce 6600GT или ATI Radeon 1600XT
Звуковая карта: Совместимая с DirectX 9.0c
Жесткий диск: 11 ГБ свободного места (8 Гб игра + 3 Гб мод)
Внимание! Профиль в игре НЕ создается. При запросе на его создание нужно отвечать отрицательно до тех пор пока не выкинет в главное меню игры.
Как играть в кооперативе:
1. Запустите Tunngle/Hamachi, зайдите в комнату с игроками.
2. Запустите игру, выберите «совместная игра»
Подключение к серверу:
Нажмите «найти игры» и выберите тип сети «Lan» (локальная сеть) вверху.
Кооператив работает по той же схеме как и в обычном зомби-режиме.
Call Of Duty World At War «Zombies» (Rip/Rus)
полный обзор
Название: Call Of Duty World At War «Zombies»
Год выхода: 2008
Жанр: Action/Survial
Разработчик: Treyarch
Издатель: Activision
Язык интерфейса: русский
Лекарство: Не требуется
Это версия Rip, поэтому здесь:Кампания и сетевая игра (обычная) вырезана
Все видеозаписи и видео в одиночной игре тоже вырезаны
Версия 1.6.1252
Добавлено программа, по которой можно играть по сети в зомби LanGame (p.s. эта программа крякнута, поэтому антивирусы в ПЕРВОЮ ОЧЕРЕДЬ ВЫКЛЮЧАЕМ. )
1.Открываем файл codwaw-zombie.iso через Daemon Tools (желательно, чтобы был Lite-версия)
2.Затем устанавливаем
3.играем
Системные требования:
Microsoft ®: Windows XP/Vista/7 (Seven)
Процессор: Pentium IV 3.0 GHz
Память: 512 MB For Windows XP; 1Gb For Vista/7
Видео-карта: 256 MB, NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 или лучше
Аудио-карта: DirectX9 & more (рекомендуется DirectX9)
Жесткий диск: 4 GB и больше
Сетевая игра: для неё требуется широкополосное (высокоскоростное) подключение
Статья удалена
Этот материал был удалён по просьбе автора.
Сударь, попрошу исправить вас фатальнейшую ошибку в разделе WaW у вас карта «Der Riese» подписана как «Die Rise»
Блин, в городе в соло выжимал максимум
35 раундов или около того (подтвердить могу только 30). Под конец патроны кончились совсем и пришлось взять мп5 из второго здания. Но толку мало, высаживаешь весь боезапас, а на пополнение денег не хватает. Может нужна другая стратегия, но кроме как гонять паровозики там ничего не придумаешь. Хотя это наверное первая моя карта где я научился их водить.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1316157130
Офигенная подборка, спасибо. Очень познавательно.
Было бы забавно если бы там показывали мультик после 1000 раунда
Ну, в бо4 на карте Declassified на 150-ом раунде показывают катсцену
Но ведь зомби режим в код это же тупой отстрел зомбей каждый думает обычно так хотя там с пасхалками такие заморочки
Call of duty zombies world at war
Welcome one and all to my first guide to downloading Custom Zombie maps for Call of duty: World at War
I hope that you enjoy this guide and get downloading as many maps as i have.
LETS GET KILLING TOGETHER
First of all you will need to Buy a copy of Call of Duty: World at War
(preferably from steam store to avoid having to download and install additional patches)
Now once you have installed it to you will want to navigate to this folder,
Windows XP: C:\Users\your username\Application Data\Local\Activision\CoDWaW\mods
Windows Vista, 7, 8, 8.1 & 10 : C:\Users\your username\AppData\Local\Activision\CoDWaW\mods
This is where you want to install ALL your Custom Zombie maps
When you have finished downloading your desired maps you can run them in game
Note: If you have CoD: WaW running while you are installing a map to that folder you might have to restart the game
Its a LONG list i know so i’m sure ppl have at least some of these and if not here are links to help you guy (& girls) out
I noticed that when you play Realism on Cooperative and then scroll down the Cooperative maps list, you get to some custom maps that don’t work, well i found a fix for that.
Click Here [www.zombiemodding.com] to go to the link for the maps
OK, well i hope that has helped you out and get leveling up
Install it and then run it
(i would advise putting the downloaded application in an easy to access location i.e desktop)
Open the app. If you get some sort of warning from your anti-virus, ignore it. We don’t know why programs like Norton pick it up as a virus but it’s most likely due to the fact that it hasn’t been scanned by Norton themselves, and because it has the ability to connect to the internet.
Once you open the app, on the left side you will see a list of available UGX maps that you do not already have the latest version of. If you would like to see all available maps, regardless of what version you have, press the Show all Maps button in the bottom left corner of the app.
Once you select a map to download from the left column, press the Download Map button on the right side of the screen. A loading bar will indicate the download’s progress and show the download speed in kb/s.
After a map finishes downloading, you need not do anything more. The UGX Map Manager will automatically install the map’s files for you.
To launch a map or mod, click Tools from the menu bar of the application and click the map from the list that appears under Launch Maps.
Call of Duty: World at War «nazi_zombie_villa2 «
Для каких режимов:Совместная и одиночная игра
Описание:Летний дом одного из офицеров немецкой армии,мёртвые русские солдаты,огромное количество дверей и огромный подвал.Много дверей ловушек(открывает и осознаёшь что зря).Чтобы подняться на 3 этаж вам придёться немного помозговать)Аля шино нума естественно)!
А куда карты класть, а то качаю а поиграть на них немогу? Помогите пожалуйста.
Prorok121194 C:\Users\User\AppData\Local\Activision\CoDWaW\mods вот путь куда нужно засовывать
И моды тоже подскажите
А куда карты класть, а то качаю а поиграть на них немогу? Помогите пожалуйста.
Ну незнаю что делать у меня сразу была.
Ты правельно делаешь C:\Documents and Settings\YOUR_PROFILE\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\mods\ только надо вот так C:\Documents and Settings\YOUR_PROFILE\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\твой профиль в игре\mods вот так то!И тогда тебе надо быдет только запустить мод в модификаторах!
я делаю так а не выходит!
скачайте все, патчи установите их а потом создавайте эту папку
ещё нужна лицензия
Блин куда пихать все карты? в какую папку?)
набирайте в консоли devmap nazi_zombie_villa2
Prorok121194 Prorok121194 Vergilsnayper SkiF93 AlexPenza ликбез http://www.playground.ru/files/18250/ еще в конце смотрите, писал там.
Как запустить одиночную игру?
терпеть не могу эти нахи, школота и детвора блин \:(
Call of Duty: World at War – Zombies
Из Википедии — свободной энциклопедии
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времён Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Call of Duty: World at War – Zombies
Из Википедии — свободной энциклопедии
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времён Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Fully-Remastered Maps
Overview
Experience some of the most thrilling maps in Zombies history in their full HD glory, including Shangri-La, a legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead lurk within a treacherous labyrinth of underground caverns; Kino Der Toten, an abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps; Shi No Numa, a swamp of death in a sweltering jungle; Origins, an abandoned German excavation site, and more!
Verruckt
Welcome to Wittenau Sanitorium, a German asylum with dark corridors, terrifying undead enemies, and even darker secrets.
Nacht Der Untoten
Where it all began: an abandoned airfield plagued by infinite hordes of the undead.
Shi No Numa
A «swamp of death» located in Japanese territory, surrounded by a sweltering jungle, hellhounds, and endless armies of the undead.
Kino Der Toten
An abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps.
Ascension
An abandoned Soviet Cosmodrome where unholy creations lurk in the shadows, and dark undead experiments run loose.
Shangri-la
A legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead emerge from within a treacherous labyrinth of underground caverns, deadly traps, and dark secrets.
Travel to the Moon where forgotten undead creatures plague a horrifying, cratered landscape.
Origins
An excavation site left behind after the Germans unearthed the mysterious new «Element 115,» and unleashed the greatest evil the world has ever seen.
Not Actual In-Game Image
Experience some of the most thrilling maps in Zombies history in their full HD glory, including Shangri-La, a legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead lurk within a treacherous labyrinth of underground caverns; Kino Der Toten, an abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps; Shi No Numa, a swamp of death in a sweltering jungle; Origins, an abandoned German excavation site, and more!
Zombies Chronicles
Timeline
Call of Duty: Black Ops 3
Now with more content than ever before.
Call of Duty®: Black Ops III Zombies Chronicles Deluxe includes the full base game, Season Pass, Zombies Chronicles & additional bonus digital content including:
The Giant Bonus Map: Zombies returns in all of its undead glory with «The Giant». Re-live the chaos of Treyarch’s classic «Der Riese» Zombies map, picking up the Zombies story with Dempsey, Nikolai, Richtofen, and Takeo where Origins left off.
3 Personalization Packs: Fan favorite Cyborg & Weaponized 115 packs along with a new Black Ops 3 pack. Each pack comes with a weapon camo, reticles, and calling card.
The Zombies Chronicles content expansion which delivers 8 remastered classic maps from Call of Duty®: World at War, Call of Duty®: Black Ops and Call of Duty®: Black Ops II.
DLC content in the Season Pass may be sold separately. All Season Pass content has been released. If you purchase the Season Pass, do not also purchase the standalone map packs, as you will be charged for them. Season Pass and DLC content may not be available in all territories. Pricing may vary by platform.
Call of Duty: World at War – Zombies
Call of Duty: World at War: Zombies | |
---|---|
Разработчик | Treyarch |
Издатель | Activision |
Часть серии | Call of Duty |
Дата выпуска | 16 ноября 2009 года |
Жанр | шутер от первого лица |
Технические данные | |
Платформа | iOS |
Режим игры | однопользовательский, многопользовательский |
Носитель | цифровая дистрибуция |
Управление | мультитач, акселерометр |
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времен Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Содержание
Геймплей
Зомби попадают в бункер, разламывая баррикады и пробивая стены и перекрытия. Игроки, наоборот, могут ремонтировать эти пробоины, за что игроку прибавляется по 10 очков за одну доску.
Разработка
Последний пакет обновления добавил две новые карты: Shi No Numa и Der Riese.
Call of Duty: World at War Zombies
Call of Duty: World at War: Zombies | |
Разработчик | Treyarch |
---|---|
Издатель | Activision |
Часть серии | Call of Duty |
Дата выпуска | 16 ноября 2009 года |
Жанр | шутер от первого лица |
Технические данные | |
Платформа | iOS |
Режим игры | однопользовательский, многопользовательский |
Носитель | цифровая дистрибуция |
Управление | мультитач, акселерометр |
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времен Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Содержание
Геймплей
Зомби попадают в бункер, разламывая баррикады и пробивая стены и перекрытия. Игроки, наоборот, могут ремонтировать эти пробоины, за что игроку прибавляется по 10 очков за одну доску.
Разработка
Последний пакет обновления добавил две новые карты: Shi No Numa и Der Riese.
Call of Duty: Zombies / Call of Duty: World at War Zombies
Название: | Call of Duty: Zombies / Call of Duty: World at War Zombies |
Дата выхода: | 2009 |
Жанр(ы): | шутер от первого лица |
Платформа: | PC (Microsoft Windows) |
Язык: | русский язык |
Версия: | полная версия |
Тип файла: | торрент |
Описание полной игры Call of Duty: World at War Zombies
Скачать игру Call of Duty: Zombies через торрент бесплатно (англ. Call of Duty: World at War: Zombies, также известная как Call of Duty: Zombies, дос. Кал оф Дьюти: Ворлд эт Вар: Зомби) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт.
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времен Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер. Скачать игру Call of Duty: Zombies на компьютер через торрент.
Зомби попадают в бункер, разламывая баррикады и пробивая стены и перекрытия. Игроки, наоборот, могут ремонтировать эти пробоины, за что игроку прибавляется по 10 очков за одну доску.
Последний пакет обновления добавил две новые карты: Shi No Numa и Der Riese.
Call of duty zombies world at war
Before you can enter any of these cheats you need to enable the console commands option (you all probably know how to do this but just to make sure). In the main menu go to options then go into game options make sure «Developer Console» is set to yes.
When in game hit pause and then press (
) it is below the escape key (just to clairfy).
Ok now to the cheats, these are the ones that I use the most.
If you are using a custom map go to the mods section and click the mod you want to use (it has to be a map or custom map) then after clicking launch and it goes back to main menu open up the console (
) and type «devmap nazi_zombie_ (then the map name exactly how it is named) but I haven’t found out how to do it with official UGX maps so sorry for that.
To enable the cheats you need to have a map launched and then you press the (
) key and type «sv_cheats 1»
«god» You don’t take damage and can’t die.
«sf_use_ignoreammo 1» Infinite ammo, and endless clip.
«noclip» Lets you fly around and go through walls/objects.
«give all» Gives you all weapons (if on Der Riese it gives you both Original version and Pack-a-Punched versions of all weapons).
«cg_laserforceOn 1» Adds a laser to all guns.
«g_speed #» Changes player’s walk/run speed.
«g_gravity #» Changes player’s jump height.
«perk_weapRateMultiplier #» (Double Tap required) The lower the number under «1» (it can be a decimal) the faster the gun will shoot.
«perk_weapReloadMultiplier #» (Speed Cola required) The lower the number under «1» (it can be a decimal) the faster the gun will reload.
«player_clipSizeMultiplie #» Changes the clip size of weapons.
«player_sprintUnlimited 1» Allows player to sprint forever.
«magic_chest_movable 0» Makes the Mystery Box never move. A thanks to (MrSparkles) for this command.
«jump_height #» Changes how high the player can jump. A thanks to (Dejayc) for this command.
«player_meleeRange #» Increases the range of how far away you can knife a zombie from. A thanks to (Slamondorf) for this command.
«notarget» Disables AI, all zombies will ignore you.
«sf_use_bw 1» Applies a Black and White Movie filter.
«sf_use_invert 1» Applies a Negative Filter.
Call of Duty: World at War – Zombies
Call of Duty: World at War: Zombies | |
---|---|
Разработчик | Treyarch |
Издатель | Activision |
Часть серии | Call of Duty |
Дата выпуска | 16 ноября 2009 года |
Жанр | шутер от первого лица |
Технические данные | |
Платформа | iOS |
Режим игры | однопользовательский, многопользовательский |
Носитель | цифровая дистрибуция |
Управление | мультитач, акселерометр |
Официальный сайт |
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времён Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Содержание
Геймплей [ | ]
Зомби попадают в бункер, разламывая баррикады и пробивая стены и перекрытия. Игроки, наоборот, могут ремонтировать эти пробоины, за что игроку прибавляется по 10 очков за одну доску.
Разработка [ | ]
Последний пакет обновления добавил две новые карты: Shi No Numa и Der Riese.
Call of Duty: World at War: Zombies brings the classic Call of Duty: World at War zombie-slaying game mode to the iPhone™ and iPod® Touch. Featuring the original zombie map «Nacht der Untoten» (Night of the undead), fight to survive in the barricaded bunker Atten-shun!
— Call of Duty: World at War: Zombies for the iPhone™ supports up to four players via Wi-Fi/Internet and two players via Bluetooth. Play with your friends in the same room, on the other side of town, and even across the globe. With the option of either private or open matchmaking, where there’s a Wi-Fi connection, there’s a friend to go Zombie-hunting with.*
— This is the Zombie experience from Call of Duty: World at War. “Nacht der Untoten” has been fully realized on the iPhone™ in a silky smooth 3D environment, along with the return of your favorite guns and killer power ups.
— Three different control schemes are available to suit your style. Take advantage of the iPhone’s unique tilt capabilities or, for Zombie vets, use the virtual analog sticks to fend off the undead.
— Call of Duty: World at War: Zombies features a full list of unique Achievements.
— Leaderboard support awards the best of the best, accessed directly through your iPhone™ or iPod® Touch. Become the top zombie slayer and prove your standings to the world!
— Call of Duty: World at War: Zombies will fully support future Downloadable Content, ensuring that the classic survival experience will live on with new maps.
So snap to attention, pick up Call of Duty: World at War: Zombies, and start fending off the zombie horde!
*Wi-Fi support only at this time, play unavailable on cellular networks. … Expand
Call of Duty: World at War «Nazi Zombie Overun»
Этот мод расчитан для любителей быстрой и динамичной игры. Качайте всем советую!
Заставляет зомби респауниться до бесконечности.
так они же вроде бы итак респавнятся бесконечно или я ошибаюсь?
Идеотизм. У ковонибудь получалось миссию с зомбаками доконца пройти.
Я только до 15-того доходил потом окружают!
Cоветую играть на больших, просторных картах типа b01 или system, просто кидайте файлы мода в папку с картой.
ето мод не остонавливает зомби по раундам
лучше бы нашли мод чтобы против зомби с ботами играть
лицуха нужна для нубов ну или для тех кто просто так тратит деньги!можно купить пиратку за 100 рублей и качать патчи и найти сервера крякнутые а с лицухой тоже самое!только покупаеш за 400-500 руб и качаеш патчи!хотя зачем нужен код5 если есть код4. после того как выпустили патчи весящие по 700-1000 мб у меня интерес к игре пропал.Даеш код4 без марок я вам скажу!
лицуха нужна для нубов ну или для тех кто просто так тратит деньги!можно купить пиратку за 100 рублей и качать патчи и найти сервера крякнутые а с лицухой тоже самое!только покупаеш за 400-500 руб и качаеш патчи!хотя зачем нужен код5 если есть код4. после того как выпустили патчи весящие по 700-1000 мб у меня интерес к игре пропал.Даеш код4 без марок я вам скажу! поправка пиратка для нубов я с пираткой больше 10 минут не выдержал потом удалил потомучто все было на англ.
ухааахаа Алексей Кузнецов тебе русификатро не скачать? нуб!
Алексей Кузнецов ты за словами следи долбо*б, за это и по *блу получить можно
я с кодам на бесконечные потроны прошел до 100 уровня
я с кодам на бесконечные потроны прошел до 100 уровня
а я до 150 уровня дошол в корперативе с 2 челами и без читов
я до 40 ур без читов
А как сделать что бы консоль появилась или я чёт туплю.
Fully-Remastered Maps
Overview
Experience some of the most thrilling maps in Zombies history in their full HD glory, including Shangri-La, a legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead lurk within a treacherous labyrinth of underground caverns; Kino Der Toten, an abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps; Shi No Numa, a swamp of death in a sweltering jungle; Origins, an abandoned German excavation site, and more!
Verruckt
Welcome to Wittenau Sanitorium, a German asylum with dark corridors, terrifying undead enemies, and even darker secrets.
Nacht Der Untoten
Where it all began: an abandoned airfield plagued by infinite hordes of the undead.
Shi No Numa
A «swamp of death» located in Japanese territory, surrounded by a sweltering jungle, hellhounds, and endless armies of the undead.
Kino Der Toten
An abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps.
Ascension
An abandoned Soviet Cosmodrome where unholy creations lurk in the shadows, and dark undead experiments run loose.
Shangri-la
A legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead emerge from within a treacherous labyrinth of underground caverns, deadly traps, and dark secrets.
Travel to the Moon where forgotten undead creatures plague a horrifying, cratered landscape.
Origins
An excavation site left behind after the Germans unearthed the mysterious new «Element 115,» and unleashed the greatest evil the world has ever seen.
Not Actual In-Game Image
Experience some of the most thrilling maps in Zombies history in their full HD glory, including Shangri-La, a legendary shrine lost in an exotic jungle where the undead lurk within a treacherous labyrinth of underground caverns; Kino Der Toten, an abandoned cinema packed with swarms of Crawler Zombies and fiery traps; Shi No Numa, a swamp of death in a sweltering jungle; Origins, an abandoned German excavation site, and more!
Zombies Chronicles
Timeline
Call of Duty: Black Ops 3
Now with more content than ever before.
Call of Duty®: Black Ops III Zombies Chronicles Deluxe includes the full base game, Season Pass, Zombies Chronicles & additional bonus digital content including:
The Giant Bonus Map: Zombies returns in all of its undead glory with «The Giant». Re-live the chaos of Treyarch’s classic «Der Riese» Zombies map, picking up the Zombies story with Dempsey, Nikolai, Richtofen, and Takeo where Origins left off.
3 Personalization Packs: Fan favorite Cyborg & Weaponized 115 packs along with a new Black Ops 3 pack. Each pack comes with a weapon camo, reticles, and calling card.
The Zombies Chronicles content expansion which delivers 8 remastered classic maps from Call of Duty®: World at War, Call of Duty®: Black Ops and Call of Duty®: Black Ops II.
DLC content in the Season Pass may be sold separately. All Season Pass content has been released. If you purchase the Season Pass, do not also purchase the standalone map packs, as you will be charged for them. Season Pass and DLC content may not be available in all territories. Pricing may vary by platform.
Call of Duty: World at War Zombies
Call of Duty: World at War: Zombies | |
---|---|
Разработчик | Treyarch |
Издатель | Activision |
Часть серии | Call of Duty |
Дата выпуска | 16 ноября 2009 года |
Жанр | шутер от первого лица |
Технические данные | |
Платформа | iOS |
Режим игры | однопользовательский, многопользовательский |
Носитель | цифровая дистрибуция |
Управление | мультитач, акселерометр |
Официальный сайт |
Call of Duty: World at War: Zombies (также известная как Call of Duty: Zombies) — компьютерная игра в жанре шутера от первого лица, разработанная компанией Ideaworks Game Studio и изданная Activision эксклюзивно для операционной системы iOS от Apple. «Call of Duty: Zombies» является спин-оффом серии игр Call of Duty и основана на игровом режиме «Nazi Zombies» («зомби-нацисты») из игры «Call of Duty: World at War». [1] Игра была выпущена 16 ноября 2009 года во всём мире. [2] Игра содержит кооперативный многопользовательский режим как через локальную сеть посредством Wi-Fi и Bluetooth, так и через Интернет. Для игры доступен загружаемый контент в виде новых карт. [3] [4]
Игровой сеттинг представляет собой немецкий нацистский бункер времён Второй Мировой войны (Nacht der Untoten), занятый морскими пехотинцами США. [5] Солдаты СС, которые превратились в зомби, пытаются захватить бункер и уничтожить всех игроков, тогда как игроки должны любой ценой защищать бункер.
Содержание
Геймплей [ | ]
Зомби попадают в бункер, разламывая баррикады и пробивая стены и перекрытия. Игроки, наоборот, могут ремонтировать эти пробоины, за что игроку прибавляется по 10 очков за одну доску.
Разработка [ | ]
Последний пакет обновления добавил две новые карты: Shi No Numa и Der Riese.
Zombies don’t belong in Call of Duty — so how the hell did they get there?
Call of Duty’s “Zombies” survival mode is all heart, no brains. That’s what Treyarch studio head Mark Lamia thinks. He also thinks it shouldn’t exist. And yet it does.
Let’s step back. Zombies mode is the sort of wave-based survival minigame that’s become so prevalent in modern day game development. There’s no end to the mode, and no real script either. It just continues. The more you play, the tougher the zombies get. Eventually, the size and strength of the horde overcomes the firepower available, and the players — up to four of them, playing cooperatively — succumb.
Lamia spoke to the origins of the mode in his talk at the 2015 DICE Summit. The zombies first appeared in Treyarch’s Call of Duty: World at War, the first game in the series that followed the groundbreaking Call of Duty 4: Modern Warfare and the last in the series to feature a World War II setting. It’s also the only one in the series that allows for cooperative play throughout the campaign.
According to Lamia, the expanded play that co-op offered led to some behind the scenes tinkering. That’s where Zombies was born. It was perceived as the wrong idea initially, to the point that Lamia almost canned it. Why?
The team was already wrestling with new tech, and they were crunched for time. World at War was behind schedule and the Zombies concept was introduced late in the development timeline. There were no pre-existing plans to add the mode and no schedule in place for building it.
Add to all of this the fact that it was a Call of Duty game — probably the biggest franchise on the planet at that point. Expectations at Activision were that World at War would be the top-selling game of that year’s holiday season. And zombies? Entirely off brand. They have no place in the Call of Duty universe.
Then Lamia tried it. And wanted to play it again. And again. Zombies was infectious. Its difficult-to-predict play and on-the-fly strategizing was the sort of thing that turned heads. And turn heads it did. Word got out about this weird Nazi zombies mode, and it traveled through Activision’s hierarchy.
Some resisted. Call of Duty was coming off the huge, franchise-changing success of Modern Warfare. Zombies just didn’t fit. Lamia and his team saw the fun factor, but there was no guarantee that fans would take to such a different concept packaged into the brand new ideas they had only embraced a year before. That’s why Zombies was realized in World at War as an easter egg; beat the campaign and you get this cool, weird thing that, despite any tonal shifts, was just downright fun.
Treyarch saw the success, the buzz around this bonus, hidden mode, and that got the team thinking. How do we grow this wacky idea? It was so undercooked in its earliest iteration, just four soldiers trapped in a gradually unlocking house. It was fans that filled in the blanks.
They started to theorize about what things meant, what the story behind this thing was. The narrative that’s built since World at War and the downloadable content maps that added to it was spurred in large part by interested fans that craved more. They wanted to know, “Why zombies? How zombies?” And Treyarch complied.
Call of Duty: Black Ops introduced Zombies as a standalone mode, freed from the constraints of a post-campaign unlock. It was an easter egg no more. All of the game’s DLC releases added new maps. Characters were given voices. A story slowly formed, peppered into the darkest, most hidden corners of the returning mode. What had once been an easter egg now contained hidden surprises of its own, and they laid out the story.
Hand-in-hand with this growth was the rise of YouTube and social media. Suddenly, there were two stories in play: The one that Treyarch plotted out and tucked away in each map, and the one that players recorded and broadcast themselves. Forum threads sprung up. Entire websites formed. Livestreams. A sub-culture formed around this hard-to-find lore.
Social media served a dual purpose. For pros, it was a chance to show off their skills. It’s an impressive feat to survive 20 or 30 undead waves in Call of Duty’s Zombies mode. But for the uninvolved, it was also a chance to see what they were missing. All of the Zombies easter eggs require a significant amount of communication. If you’re not playing with friends, or at least with four folks speaking through mics, you’re not going to pull it off.
But YouTube eliminated the need to do so. Curiosity could be sated. Hit play, and see what you can’t do by yourself. Treyarch was suddenly an indispensable playing piece in the Call of Duty universe.
What you see here is one of the earliest examples of Let’s Play culture. It’s now common to see elaborate videos pulled from all manner of games, from Minecraft to Destiny. We’ve done it ourselves here at Digital Trends. But much like the mode itself, it was a fresh idea way back when the Zombies first shambled into Call of Duty.