It’s a pleasure to see Hollywood produce a romance this refreshingly adult, but Love and Other Drugs struggles to find a balance between its disparate plot elements. Read critic reviews
You might also like
Where to watch
Rate And Review
Oof, that was Rotten.
Meh, it passed the time.
It’s good – I’d recommend it.
So Fresh: Absolute Must See!
What did you think of the movie? (optional)
You’re almost there! Just confirm how you got your ticket.
How did you buy your ticket?
Let’s get your review verified.
AMCTheatres.com or AMC App New
Cinemark Coming Soon
We won’t be able to verify your ticket today, but it’s great to know for the future.
We won’t be able to verify your ticket today, but it’s great to know for the future.
Theater box office or somewhere else
By opting to have your ticket verified for this movie, you are allowing us to check the email address associated with your Rotten Tomatoes account against an email address associated with a Fandango ticket purchase for the same movie.
You’re almost there! Just confirm how you got your ticket.
Oof, that was Rotten.
Meh, it passed the time.
It’s good – I’d recommend it.
So Fresh: Absolute Must See!
What did you think of the movie? (optional)
How did you buy your ticket?
AMCTheatres.com or AMC App New
Cinemark Coming Soon
We won’t be able to verify your ticket today, but it’s great to know for the future.
We won’t be able to verify your ticket today, but it’s great to know for the future.
Theater box office or somewhere else
By opting to have your ticket verified for this movie, you are allowing us to check the email address associated with your Rotten Tomatoes account against an email address associated with a Fandango ticket purchase for the same movie.
You haven’t finished your review yet, want to submit as-is?
You can always edit your review after.
Are you sure?
Verified reviews are considered more trustworthy by fellow moviegoers.
Want to submit changes to your review before closing?
Done Already? A few more words can help others decide if it’s worth watching
They won’t be able to see your review if you only submit your rating.
Done Already? A few more words can help others decide if it’s worth watching
They won’t be able to see your review if you only submit your rating.
The image is an example of a ticket confirmation email that AMC sent you when you purchased your ticket. Your Ticket Confirmation # is located under the header in your email that reads «Your Ticket Reservation Details». Just below that it reads «Ticket Confirmation#:» followed by a 10-digit number. This 10-digit number is your confirmation number.
Your AMC Ticket Confirmation# can be found in your order confirmation email.
Лучшие отзывы о фильме «Любовь и другие лекарства»
Когда пытаешься скрестить две несвязанные между собою истории, получается куча-мала. Практически невозможно соединить в одном сценарии сюжет о «пути к успеху» агента фармацевтических компаний и историю любви девушки с болезнью Паркинсона и работника мединдустрии. Попытку приготовить блюдо из соленых огурцов и молока предпринял Эдвард Цвик, и получилось у него как в «Кровавом алмазе», где ДиКаприо был великолепен, а все остальное – крайне сомнительно.
Джейми работает продавцом и удачно совмещает свою профессию с бытовым сексоголизмом. После очередной интриги с женщиной босса он теряет место в магазине бытовой техники и подается в фармацевтический бизнес, став торговым представителем «Пфайзер». На дворе – конец 90-х, до появления«Виагры» осталось не так уж много времени. Джейми знакомится с девушкой по имени Мэгги, которая помимо сексоголизма страдает еще и болезнью Паркинсона в начальной стадии. Руки уже трясутся, но бороться с этим пока получается. Собственно, на этом можно ставить точку – Джейми придется выбрать между блестящей карьерой продавца и будущим, полным неудобства по уходу за больной женщиной.
За основу сюжета была взята история реального продавца «Виагры» – Джейми Рейди, и по идее этот фильм – экранизация. Только мне совершенно не понятно, почему из потенциального кинохита в духе «Доброго утра» и «Дьявол носит Прада» сценаристы сделали мелодраму. Настоящий Джейми Рейди действительно сделал блестящую карьеру, но вот Мэгги с болезнью Паркинсона в реальной жизни не было, да и в фильме она – не пришей кобыле хвост.
Фильм, начавшийся как вполне типичная производственная комедия, вызывавшая улыбку и смех, к середине окончательно перешел в космическую плоскость, где грань между комедией и мелодрамой окончательно стерлась, а под конец и вовсе превратилась в романтическую трагикомедию. Возможно, это был оригинальный авторский замысел, но переключить восприятие, настрой, заданный первыми тридцатью минутами достаточно сложно, а по интересу поставленных проблем первая часть фильма, посвященная злоключениям Джейми в мире медицинских препаратов, сильно контрастирует со второй частью, где показываются душевные метания Мэгги, и контраст этот – не в пользу романтической линии сюжета. В результате получается два разных фильмах, которые по нелепой случайности были склеены в один.
Исполнители главных ролей Джейк Гилленхол и Энн Хэтэуэй были номинированы на «Золотой глобус» как лучшие исполнители мужской и женской роли в комедийном или музыкальном фильме. Номинации, скажу откровенно, честные – это как раз тот случай, когда актеры играют вопреки безумству сценаристов. Часто так бывает, что фильм – ужасен, а сам актер – великолепен, посмотрите хотя бы на большинство фильмов, где играет Джонни Депп. Особенно порадовала Хэтэуэй, ведь изобразить болезнь Паркинсона довольно сложно. Но как бы хорошо ни играли актеры, провалы в сюжетной линии и абсолютную несвязность повествования компенсировать не удалось. По степени своей унылости фильм напомнил мне еще одну ленту того же режиссера – «Кровавый алмаз» с Леонардо ДиКаприо. Фильм этот мне запомнился безупречно игрой ДиКаприо, но абсолютно скучным и гнетуще-заунывным стилем повествования.
Я не могу сказать, что этот фильм вполне подойдет для романтического киносвидания. Это все-таки не комедия, а мелодрама с уклоном в трагедию. К тому же в фильме довольно много эротических сцен – не так много, как в «Хлое», но достаточно, чтобы наполнить зал озабоченными подростками, желающими посмотреть на грудь Хэтэуэй. Сами решайте – хочется ли вам такой компании в зале.
Вердикт: кинонедоразумение, впрочем, от режиссера «Кровавого алмаза» другого ждать не приходится.
Я бы поставил фильму 18+, если вы понимаете о чём я 😉 Энн Хэтуэй молодец)) В остальном, фильм конечно о серьёзной проблеме тысяч людей, страдающих этим недугом, и говорить об этом так легкомысленно, поверхностно, и зачастую цинично, как-то не правильно. Весело. Грустно. Интересно. Открытая концовка.
Он продает антидепрессанты, а она страдает болезнью Паркинсона. Он пялится на ее грудь, а она бьет его портфелем по голове. Он хочет видеть ее здоровой, а она тяготиться его заботой. А вообще-то они любят друг друга.
Голливуд – в худших его проявлениях – сквозит в каждом кадре. Впрочем, некая изюминка, безусловно, заключается в том, что потерпев неудачу на ниве антидепрессантов, герой переключается на промоушен Виагры. Но половая дисфункция здесь все равно остается фоном, на первом плане ранний Паркинсон. Сходки страдающих от этой болезни, жуткие пророчества и предостережения, трясущиеся руки Энн Хатуэй. А он – никогда не скучающий ловелас – решил вдруг влюбиться, остановив свой выбор на ней – больной и обреченной.
По сути, фильм построен на нравоучении. Он призывает не бросать тех, кого любишь, даже если эта любовь грозит принести много страданий. Он призывает к человечности и гуманности. К доброте и ответственности. К чувствительности и бесстрашию. В защиту фильма, впрочем, можно сказать, что страдания начинаются ближе к концу. Первая половина сделана изящно и весело – и шутки попадаются смешные, и совокупляются они разнообразно и со вкусом. Диалоги, конечно, хромают едва ли не повсеместно, но повторюсь – совокупляются они со вкусом.
Потом чувство меры изменяет режиссеру, начинаются метания и искания. Она ездит с домом престарелых на экскурсии, а он догоняет автобус и едет рядом с такой же скоростью. Он хочет бросить ее, но она признается ему в любви, и слова застывают у него на языке. Он таскает ее по больницам и госпиталям, а она протестует, ведь он становится ей нужнее, чем она ему. Долго тянется эта карусель, а иногда перебивается обострениями и приступами. В какой-то момент кино еще могло вытянуть себя за косичку из болота, но по-голливудски выверенный хэппи-энд не оправдал этой надежды. Уповать остается только на то, что эпизодический персонаж Питера Фридмана – несчастного мужа на чикагском съезде – окажется прав в своем жутком пророчестве.
Когда смотрел этот фильм, не думал что в нем будет что то такое, что мне понравится, но я ошибался. Хороший, сильный фильм, который заставляет задуматься.
По-моему,весьма милый фильм.Этакая мелодрама без привычных соплей и плаксивости.Хороший такой фильм.Добрый.И посмеяться иногда можно.Прелесть. Как они подходят друг другу:Джейк Гилленхол-такой классный,со своими вечно детскими глазами, и Энн Хэтэуэй-весьма и весьма хорошая,качественная актриса. В общем,поставила бы 5,но эта постоянная реклама лекарств меня порой просто бесила.Без нее было бы намного лучше.Хотя веселые моменты,с ней связанные,есть. Да супер фильм,если честно,хоть и немного банален.
В середине 90-х молодой и чертовски обаятельный Джейми Рэнделл (Джейк Джилленхол) решает заняться распространением лекарств, и незамедлительно пускает в дело компании Pfizer свое умение обвораживать женщин, прокладывая свой путь к успеху через постель девушек из регистратуры. Но однажды Джейми знакомится со своенравной художницей Мэгги, болеющей Паркинсоном (Энн Хэтэуэй). Благодаря которой он пересматривает свое отношение к жизни, обретает чувство ответственности и становится врачом. Да, и, кстати, все это комедия.
Фильм по мотивам автобиографии Джейми Рейди «Как я продавал Виагру» мог бы, по большому счету, стать чем угодно: байопиком, разоблачающим фарминдустрию, интеллигентной драмой о любви карьериста к девушке с синдромом Паркинсона и даже убойной молодежной комедией. И решив в конечном итоге делать ромком (получившийся, в целом, довольно симпатичным), режиссер Эдвард Цвик так и не сумел до конца забыть о прочих опциях. Однако все шпильки в адрес американской системы здравоохранения, где фармацевтические компании напоминают секты, а клятва Гиппократа трактуется чересчур вольно, совершенно разбиваются о крупные планы женской груди, представляющей, как ни крути, куда более интересный объект для исследования.
В книге Рейди нет любовной линии. Готовясь к съемкам Энн Хэтэуэй ходила в группы поддержки для людей, страдающих болезнью Паркинсона, и консультировалась у невропатологов. Хэтэуэй и Джилленхол играли супругов в фильме «Горбатая гора», за которую последний получил номинацию на «Оскар». Хэтэуэй номинировали на «Оскар» за роль в фильме «Рэйчел выходит замуж».
И сколько ни старается Эдвард Цвик подружить ромком с проблемами фармацевтики, союз этот выходит довольно странным: дежурный хеппи-энд все ж таки совсем не сочетается с неизлечимой болезнью Паркинсона, а прикроватный юмор – с гуманистической заботой о нуждах больных и страждущих. Благо, совсем уж расползтись на части ленте не позволяет отличная сыгранность дуэта Хэтэуэй-Джилленхол, где первая покоряет вкрадчивым взглядом оленьих глаз, а второй парирует соблазнительной улыбкой. Да и в целом, приличных сцен в фильме так мало, а шуток про Виагру так много, что приходится признать: «любовь» здесь все-таки на первом месте, а «другие лекарства» – так, для бодрости.
Все права на любые материалы, опубликованные на сайте, защищены в соответствии с российским и международным законодательством об интеллектуальной собственности. Любое использование текстовых, фото, аудио и видеоматериалов возможно только с согласия правообладателя (ВГТРК).
На нашем сайте мы используем cookie для сбора информации технического характера и обрабатываем IP-адрес вашего местоположения. Продолжая использовать этот сайт, вы даете согласие на использование файлов cookies.
Выход фильма «Любовь и другие лекарства» (оригинальное название — Love and Other Drugs)
К:Фильмы 2010 года
Содержание
Сюжет
Джейми Рэнделл (Джейк Джилленхол) продает бытовую технику в магазине, но после неудачного секса с коллегой лишается и этой работы. Младший брат-бизнесмен даёт совет стать коммерческим агентом по продаже лекарств.
Джейми получает приглашение на работу в Чикаго. Спрашивая у своего босса Брюса Джексона, почему тот не едет в Чикаго, Джейми получает ответ, что деньги в жизни — не главное. Брюсу нравится тихая спокойная жизнь в маленьком городке, в маленьком доме, такая жизнь, которую он ведёт.
Собирая вещи, Джейми просматривает видеозапись своего разговора с Мэгги. Внезапно он понимает, что Мэгги нужна ему такой, какая она есть. У него потребность любить её и заботиться о ней. Джейми находит Мэгги, уговаривает её позволить ему заботиться о ней и любить её. Кажется, Мэгги встретила того, кого ждала всю жизнь. Джейми не едет в Чикаго, остается с Мэгги. Он нашёл смысл жизни. Они счастливы вместе.
В ролях
Съёмки
Награды и номинации
Год
Премия
Категория
Получатель
Результат
2010
Satellite Award
Лучший актёр в фильме, комедии или мюзикле
Джейк Джилленхол за роль Джейми Рэнделла
Номинация
Лучшая актриса в фильме, комедии или мюзикле
Энн Хэтэуэй за роль Мэгги Мёрдок
Победа
WAFCA Award
Лучшая актриса
Энн Хэтэуэй за роль Мэгги Мёрдок
Номинация
2011
Золотой глобус
Лучшая мужская роль — комедия или мюзикл
Джейк Джилленхол за роль Джейми Рэнделла
Номинация
Лучшая женская роль — комедия или мюзикл
Энн Хэтэуэй за роль Мэгги Мёрдок
Номинация
Саундтрек
№
Название
Автор
Исполнитель
Длительность
1.
«Way Over Yonder in the Minor Key»
Билли Брэгг
Билли Брэгг, Wilco
2.
«Show-Biz Blues»
Питер Грин
Fleetwood Mac
3.
«Fidelity»
Регина Спектор
Регина Спектор
4.
«Praise You»
Fatboy Slim, Камилль Ярброу (англ.)
Fatboy Slim
5.
«Heaven Is A Place On Earth»
Рик Новелс (англ.), Эллен Шипли (англ.)
Белинда Карлайл
6.
«Blue Pill»
Стюарт Майкл Томас (англ.), Steve Krespel
Стюарт Майкл Томас, Steve Krespel
7.
«A well respected man»
The Kinks
The Kinks
Музыка из трейлера и рекламных роликов:
Технические характеристики
[13] Камера: Panavision Panaflex Millennium XL, Panavision Primo and Angenieux Optimo Lenses, Panavision Panaflex Platinum, Panavision Primo and Angenieux Optimo Lenses
Съёмочный процесс: Digital Intermediate (2K) (master format), Super 35 (3-perf) (source format)
Формат копии: 35 mm (spherical) (Kodak Vision 2383)
Формат изображения: 1.85 : 1
Напишите отзыв о статье «Любовь и другие лекарства»
Примечания
Ссылки
Отрывок, характеризующий Любовь и другие лекарства
Скоро после этого в темную храмину пришел за Пьером уже не прежний ритор, а поручитель Вилларский, которого он узнал по голосу. На новые вопросы о твердости его намерения, Пьер отвечал: «Да, да, согласен», – и с сияющею детскою улыбкой, с открытой, жирной грудью, неровно и робко шагая одной разутой и одной обутой ногой, пошел вперед с приставленной Вилларским к его обнаженной груди шпагой. Из комнаты его повели по коридорам, поворачивая взад и вперед, и наконец привели к дверям ложи. Вилларский кашлянул, ему ответили масонскими стуками молотков, дверь отворилась перед ними. Чей то басистый голос (глаза Пьера всё были завязаны) сделал ему вопросы о том, кто он, где, когда родился? и т. п. Потом его опять повели куда то, не развязывая ему глаз, и во время ходьбы его говорили ему аллегории о трудах его путешествия, о священной дружбе, о предвечном Строителе мира, о мужестве, с которым он должен переносить труды и опасности. Во время этого путешествия Пьер заметил, что его называли то ищущим, то страждущим, то требующим, и различно стучали при этом молотками и шпагами. В то время как его подводили к какому то предмету, он заметил, что произошло замешательство и смятение между его руководителями. Он слышал, как шопотом заспорили между собой окружающие люди и как один настаивал на том, чтобы он был проведен по какому то ковру. После этого взяли его правую руку, положили на что то, а левою велели ему приставить циркуль к левой груди, и заставили его, повторяя слова, которые читал другой, прочесть клятву верности законам ордена. Потом потушили свечи, зажгли спирт, как это слышал по запаху Пьер, и сказали, что он увидит малый свет. С него сняли повязку, и Пьер как во сне увидал, в слабом свете спиртового огня, несколько людей, которые в таких же фартуках, как и ритор, стояли против него и держали шпаги, направленные в его грудь. Между ними стоял человек в белой окровавленной рубашке. Увидав это, Пьер грудью надвинулся вперед на шпаги, желая, чтобы они вонзились в него. Но шпаги отстранились от него и ему тотчас же опять надели повязку. – Теперь ты видел малый свет, – сказал ему чей то голос. Потом опять зажгли свечи, сказали, что ему надо видеть полный свет, и опять сняли повязку и более десяти голосов вдруг сказали: sic transit gloria mundi. [так проходит мирская слава.]
This is not one of the all-time greats but, I highly recommend it to anyone who enjoys and appreciates the growth and development of great talent. With your two stars you have two great actors as they are just starting to reach their prime. For this reason alone, this move is worth making This is not one of the all-time greats but, I highly recommend it to anyone who enjoys and appreciates the growth and development of great talent. With your two stars you have two great actors as they are just starting to reach their prime. For this reason alone, this move is worth making time to watch.
The story was weak. Much of it was filled with distractions and poorly developed ideas. It could not decide on whether it was a love story, an indictment of «big-pharm», a comedy, a drama, or a pseudo-documentary of what it is like to love someone who is terminally ill. Regardless, worth seeing for the acting performances of its stars. … Expand
Чтобы натурально изобразить болезнь Паркинсона, Хэтэуэй брала уроки у актрисы, страдающей этим недугом.
Как и большинство мелодрам, особенно о любви с неизлечимыми больными или умирающими, «Любовь и другие лекарства» подкисает ближе к концу, когда начинаются традиционные игры в самопожертвование: то героиня пытается освободить от себя своего.
Мелодрама для истинных ценителей Джейка Джилленхола и Энн Хэтэуэй
То есть, в конечном счете, все выступили в своем репертуаре: Цвик возмутительно халтурит, фильм, пытающийся угодить всем, не нравится в результате никому (кроме разве что невзыскательного жюри “Золотого глобуса”), но хотя бы играть в любовь в.
Кинонедоразумение, впрочем, от режиссера «кровавого алмаза» другого ждать не приходится.
Удачная карьера человека, умеющего продать практически всё, складывается всё лучше и лучше, как и жизнь полная развлечений и различных любовных приключений. Джейк Джилленхол удачно вписывается в роль такого пиарщика фармацевтической компании.
Концовка фильма чем-то смахивает на финал первой части «Властелина колец». Вот выползли из кустов два чумазых хоббита, взглянули в сторону Мордора и сказали что-то, типа, впереди нас ждут великие дела. Ага, целых две серии. Не знаю, есть ли планы на.
В новой романтической комедии Эдварда Цвика герои пьют много лекарств, постоянно занимаются сексом и борются с неизбежностью.
На этом история борьбы между антидепрессантами в фильме заканчивается, и начинается такой же мутноватый сюжет о продаже самораскручивающегося пфайзеровского продукта со звучным женским именем Виагра, которая лечит сплин гораздо лучше их обоих вместе.
The following correction was printed in the Guardian’s Corrections and clarifications column, Tuesday 4 January 2011
The review below of Love and Other Drugs – described as a film where «a womanising drug rep. falls, redemptively, for a woman with Parkinson’s» – expressed the opinion that the pharmaceuticals company Pfizer «would never have allowed this movie to use its brand name so freely were it not absolutely assured that some very effective product placement was going on». A Pfizer representative asks us to make clear that there was no such arrangement: «The company was not involved in the film’s production in any way and we were not approached by the film’s producers with regard to the use of our trademarks. Furthermore, in many countries, including the UK, such product placement of prescription-only medicines is not only a contravention of industry codes of practice, but also of the law, including the Medicines (Advertising) Regulations 1994. A subheading on the article also referred to one of the characters as «a Parkinson’s victim», terminology at odds with the Guardian’s style book.
There’s a cynical chill at the heart of this insidious corporate moviemercial for the Pfizer pharmaceutical company, masquerading as a heart-wrenching romantic drama about a womanising drug rep, who falls, redemptively, for a woman with Parkinson’s. Some pundits have gasped at what they imagine to be the film’s tough, hard-hitting satire at the expense of big pharma. The truth is that Pfizer would never have allowed this movie to use its brand name so freely were it not absolutely assured that some very effective product placement was going on. The cynicism is there to be surmounted – jabs at the drug companies lend authenticity and plausibility to the insistent underlying message, that the drugs work and that the people selling them are, basically, really good guys.
Jake Gyllenhaal plays Jamie, a pushy salesman for Pfizer in the 1990s, who is struggling to get doctors to prescribe Zoloft, his company’s anti-depression medicine. Without a qualm, he bamboozles his way into hospital wards and seduces receptionists. When Pfizer launch the wildly popular Viagra, he becomes a big hitter. But at the same time he falls for Maggie, played by Anne Hathaway, a smart, vulnerable young woman with stage one Parkinson’s, a condition for which – oh, irony! oh, humility! – there are no drug remedies.
It is not simply that this film looks as if it was written and directed by a Hollywood robot programmed with cliche software, nor simply that Gyllenhaal and Hathaway look like movie-moppets, hyperreal, almost digital creations. (Contrast their far superior performances as a screen couple in Ang Lee’s Brokeback Mountain.) It isn’t just the laughable unrealities: Maggie is supposed to earn a living at some Starbucks-style coffee house; the rest of the time she works on artistic creations, involving Polaroids, in a palatial boho loft apartment. It isn’t even the sub-Love-Story gender stereotypes: a woman falling for a man with Parkinson’s would of course be unthinkable.
What’s objectionable about this film is the feeling that you’ve been made the target of some misdirection scam: a cinematic three-card trick. In theory, the movie is all about Jamie’s love for Maggie, with her (tastefully rendered) early-stage Parkinson’s. But the real truth of this film is happening elsewhere: in its general PR for Pfizer and the celebration of its masterpiece, Viagra. The film was based on an insider memoir by a former Viagra salesman. His story is sentimentally reinvented for the screen. In falling for a woman with Parkinson’s, our hero becomes emotionally and morally potent. In terms of decency, maturity and taking responsibility, he learns to get it up. Avoid this sickly-sweet, dishonest nonsense.
Over the past four decades, Dr. Alexander “Sasha” Shulgin has created more than 200 psychedelic drug compounds, many involving MDMA—better known by its street name, ecstasy. The Northern California–bred scientist is the subject of a new documentary, Dirty Pictures—so named for the sketches of chemical compounds on the vials in Shulgin’s lab—though he is hardly a hedonist. Although the gray-bearded, tremulous-voiced Shulgin looks every bit the wizardly counter-cultural alchemist, the film depicts him as a serious researcher intent on expanding the frontiers of the mind; to him, psychoactive drugs are a gateway to true self-understanding and a potential salve for depression.
A former chemist for The Dow Chemical Company, the 85-year-old Shulgin left the corporate world in 1965 to pursue his preferred research, which he conducts from a ramshackle lab in the back of his Berkeley-area bungalow. (Shulgin won’t reveal the exact location of his house—though, he says, he no longer works with MDMA or other classifiably “illegal” drugs.) He met his wife, Ann, in 1979, and they immediately bonded over a mutual interest in visionary plants. At age 79, she is his research and writing partner. Dirty Pictures shows the Shulgins’ sampling new drug compounds with friends and associates—they call this experimenting. These scenes are intercut with the Shulgins’ travels—to the Burning Man festival in Nevada, to Egypt, to a symposium in New York City—and interviews with an amiable DEA agent and a chemist who’s developing psychedelic drugs for use in medicine but has never actually tried them himself.
MICHAEL MARTIN: How did you feel about how you’re portrayed in the documentary?
ANN SHULGIN: I was just very sad that the whole thing wasn’t done after I lost 35 pounds. I think they did a great job. I very much enjoyed it. Of course, Sasha is almost blind, so he couldn’t very well see what’s on the screen.
SASHA SHULGIN: It’s probably just as well.
MARTIN: Sasha, it’s your birthday today. How are you going to celebrate?
MARTIN: Are you going to do any experimenting?
ANN: No time for that. People are dropping in.
MARTIN: In the film, you seem to have a large social circle. Who are those people who are always hanging out at the house?
SASHA: [laughs] You handle that one, Ann.
ANN: There are a lot of people in the world who are interested in the action of these materials. And I don’t know how many people have come up to Sasha, or to both of us, and said, “You’ve changed my life.” Many have found perhaps they were in a state of severe depression, and they’ve taken MDMA.
SASHA: We haven’t changed their lives—they’ve changed their own lives.
ANN: And MDMA helped them gain access to parts of themselves that they hadn’t been able to open up before. It’s a very important experience for a lot of people. We have friends who don’t use psychoactive materials but who are still interested in how the brain works and psychology and spiritual training. It’s a very large and very intelligent bunch of people. We have two big parties each year where people bring food and drink and get to know each other. It makes a very good party.
SASHA: We have two rules: One is that you can’t come before noon. The other rule is you can stay as long as you want.
MARTIN: When you take MDMA, are you still able to discover new parts of yourselves?
ANN: We don’t take it now. It’s a scheduled drug [categorized as a Schedule 1 drug, which, according to the DEA, has no medical use and a high potential for abuse], so we don’t take it.
SASHA: Scheduling of drugs is a government problem, not our problem. They want to schedule something, that’s their problem. My feeling of creation is to make new drugs. They’re new drugs, so they’re unscheduled. They’ve never been made before.
ANN: We don’t have any scheduled drugs in the lab or house. We are always aware that the DEA is very interested and very hostile, and so we have no intention of doing anything that would tempt them to invade us again.
SASHA: Once they’ve made something scheduled, three or four years after I’ve invented it, I just throw my samples into the fireplace.
MARTIN: What are these new drugs you’re making?
SASHA: New psychedelic drugs, new materials that are totally unknown.
MARTIN: Are you concerned with taking these drugs? You don’t know how much to take or what effect they’ll have on you.
SASHA: Every brand-new drug is without advance knowledge. There’s no way of knowing. You take an amount that’s so small it’s not active. How much would you take?
ANN: The smallest amount. A nanogram.
SASHA: A nanogram may be potent material.
ANN: Then I would ask you.
MARTIN: Can you describe what you’re aiming to create—the optimal psychedelic drug?
SASHA: Optimal? No. If I had a vision of the perfect psychedelic drug and knew its structure, I’d make it. That’s why I have a laboratory out there—to make things that haven’t been made before.
ANN: Besides, every person’s body chemistry is different. The effect of one single drug that appeals to Sasha or to me might have a different effect on someone else. There’s no way to tell what the perfect psychedelic drug would be, because it would be perfect for only you.
If I had a vision of the perfect psychedelic drug and knew its structure, I’d make it. That’s why I have a laboratory out there—to make things that haven’t been made before. Dr. Alexander Shulgin
MARTIN: Sasha, a 2005 New York Times Magazine profile of you was titled “Dr. Ecstasy.” In the film, it’s said that you resent that label. Why?
SASHA: Well, first of all, I don’t know what “Dr. Ecstasy” means. Define ecstasy. What does it mean?
ANN: On the street as a drug, it means anything the chemist wants to put in it.
SASHA: Therefore it has no meaning.
ANN: The term ecstasy is a street name. The drug is illegal, and there is no quality control. There is no way to tell if there is any MDMA in it. One research group found that at a particular rave, one third of what was being sold as ecstasy had some MDMA in it. The rest did not, which is one of the dangers of making things illegal. There’s no protection. The authorities feel there should be no protection, but their views are somewhat different than ours.
MARTIN: The film shows you visiting Burning Man, which is not exactly known for pharmaceutical purism. But we never learn how you feel about the festival.
ANN: Approximately one third of the people at Burning Man take psychoactive drugs. The rest take alcohol. There’s not that much psychoactive drug taking.
SASHA: I think a lot of people assume they gather doped-out on psychoactive drugs. They don’t have them; they don’t even want them. They just happen to take a little bit of something or another and turn on and spin around a while.
ANN: If you haven’t been to Burning Man, you should do it once. It’s an extraordinary experience. Some of the best artwork I’ve ever seen in or out of a museum. Amazing. We’d love to go back, but it’s too expensive.
SASHA: We’ve been there three times, and that’s enough.
MARTIN: When you take drugs in the film, you call it experimenting. Do you ever call it getting high?
SASHA: No, because you don’t know if you’re going to get high! It’s new material, so it’s an experiment. About 99 percent of the time you take a drug, you have no effects at all. You continue on your normal day’s pattern, and then two days later you take another drug, and then three days later, you take another. You don’t go back to the same drug for another week or two or three.
ANN: That’s what we used to do. We haven’t done it for about five years. As you get older, the drugs have more effect than they did when you were younger. We have to cut down. At the moment, Sasha is on some medication that has the effect of extenuating psychedelics, so we have to be careful.
MARTIN: You haven’t taken anything for five years?
MARTIN: When you do, do you still learn new things about yourselves?
SASHA: Oh, yes. One of the most interesting people to learn about is yourself.
ANN: You contain a universe inside yourself. There’s no end to it—your conscious, your subconscious. There is no limit to what’s inside you. We are very much connected. There’s no end to it.
MARTIN: How often do you experiment?
SASHA: Not as much as I have in the past.
ANN: He’s been working on the book for five years. It’s just about two weeks away from being finished.
SASHA: It’s been that way for a year and a half.
ANN: But this time we think we have it.
MARTIN: What is the book about?
ANN: It’s called The Shulgin Index. It’s a reference book. Tania: It’s modeled after The Merck Index. There are probably 127 main entries of phenethylamine compounds and mind-altering drugs. They give you melting points, syntheses, human, and animal studies.
SASHA: One thing about it is that it’s just as viable to the authorities as to the psychedelic chemist. It has all factual material, and every comment that’s made is documented, tells where it’s been published. The authorities love that because they can go and get the originals. And people who are into psychedelic drugs can go and get the original. It’s of value both to law enforcement and people who are into psychedelic drugs.
MARTIN: Have you invented anything you consider to be as important as MDMA?
SASHA: I like 2C-B. I invented that. I don’t tend to go back on things that are known. I look for new things.
MARTIN: Once you invent something, what happens to it?
SASHA: I let others make it if they want to, or make it commercially if they want to. I want nothing more to do with it.Tania: If you investigate 2C-B, it became commercially available in Germany. It was called Nexus. And a South African tribe used it as a sacramental medicine. Then it became Schedule 1, and that’s it.
MARTIN: In the film, you describe one experiment you did together: You took a drug and concentrated on the hands of the clock. The hands got slower and slower until they threatened to stop. Sasha, you freaked and pulled yourself out of there.
SASHA: Put yourself in that place. If you’re looking at the hands of the clock, and they get slower and slower, what do you think is going to happen? I’m glad I got out of there before we stopped.
ANN: I think we could have gone further. He chickened out.
MARTIN: Your relationship is one of the most interesting things about the film. It’s a true romantic and professional partnership with roots in a pretty obscure interest.
ANN: The first conversation we ever had was about different things that altered consciousness. I had experienced one kind. He had a fascination with plants.
SASHA: Different channels, but the same interest.
ANN: He’s the scientist, and I’m the—
SASHA: You’re the artist.
ANN: I’m interested in the sensual aspect of the experience.
MARTIN: The film shows you being questioned at your house by authorities. Does that happen often?
SASHA: Not anymore. They came back one time, something about having seen something illegal in our back room. I was put out in their car—it was two o’clock in the afternoon, and by about 10 at night, they had gone through everything and maybe realized they had made a mistake. So half of them went home, and the other half started talking with us, and we invited them to stay for a cup of coffee and a glass of wine. They said, “What are you doing with illegal drugs?” And I said, “I don’t have any. The ones that are made illegal, I destroyed them.” What is it they’re making illegal? Things that I’ve found to be active and interesting. They’re making them illegal—it’s their problem, not mine. Once they realized there was nothing here to be found, they stopped coming.
MARTIN: Sasha, do you still have any relationship with the DEA?
Tania: Sasha has friends in the DEA he can’t talk to anymore. Their lives and careers are on the line—they have to report everything—so they can’t talk anymore.
ANN: Chemists love chemistry, and the chemists with the DEA are just as interested in the chemistry of the drugs. But the situation the way it is now, they can’t keep in contact with Sasha. They’re afraid of contamination.
MARTIN: You discuss the concept of consciousness in the film. Are you any closer to determining what that is?
ANN: I think the answer is in the spiritual realm. That’s not very scientific.
MARTIN: Do you think about mortality or wonder if your consciousness will extend beyond this physical realm?
SASHA: I think when you die, you die.
ANN: Of course I think exactly the opposite.
MARTIN: Do you ever argue about that?
ANN: We respect each other’s views. There are some things you don’t argue about because it’s a waste of time.
Michael Martin is a contributing editor to Interview.
Главный герой по имени Джейми продолжительное время работал в магазине, продавая различную бытовую технику. Ему не очень нравилась его работа, но менять ее в ближайшее время он не собирался, ведь здесь ему удавалось неплохо заработать. Главным условием приема на работу, которое выдвигала компания – не заводить служебных романов. Этот строгий запрет главный герой и нарушил, переспав со своей коллегой, за что они оба были уволены с работы. Тогда парень обратился к родному брату за помощью, чтобы тот посоветовал, куда ему устроиться на работу.
Брат сказал Джейми, что сейчас можно очень много заработать, если продавать различные медикаменты больницам. Так главный герой стал продавать больницам препараты, буквально заставляя различные медицинские учреждения их у него покупать. Вскоре он встречает девушку, с которой у него сразу же получается переспать, но позже Джейми узнает о страшной болезни его новой знакомой – болезнь Паркинсона. Девушка постоянно находится в депрессии, но это не сразу заметишь за ее лучезарной улыбкой. Главный герой понимает, что по-настоящему влюбился, но сможет ли он сделать счастливой девушку, с которой у него, возможно, нет будущего?
«Love and Other Drugs» stars Jake Gyllenhaal as Jamie Randall, a pharmaceutical salesman who sells love, Zoloft, Viagra and other products with equal sincerity. He’s a charmer, determined to sell his way out of Ohio and into the big Chicago market, and if that involves flirting with the receptionists in doctors’ offices, it’s a tough job but somebody’s got to do it.
The movie takes place at that point in the 1990s when Viagra was tumescing in the marketplace, and Jamie is riding the success of his employer, Pfizer. He infiltrates hospitals, befriends doctors, pushes drugs and sabotages the best efforts of his aggressive rival Trey Hannigan (Gabriel Macht), whose product Prozac is outselling Zoloft. Whether these products, or any of their products, works very well is not a concern of the salesmen. They sell.
James is egged on by his supervisor Bruce Winston (Oliver Platt), and it seems quite possible he’ll make it to Chicago when his life makes an unexpected course correction. He’s buddies with Dr. Stan Knight (Hank Azaria), who introduces him as his intern and allows him to observe as he palpitates the breast of his lovely patient Maggie Murdock (Anne Hathaway). Strictly speaking, doctors aren’t supposed to do that. Maggie discovers the fraud, and in the course of an argument with Jamie about it they both grow so passionate that, well, they rip off each other’s clothes and fall upon a bed in a confusion of sheets and moans.
Maggie and Jamie discover that they really, really like each other. She has something she wants to tell him. She is in the early stages of Parkinson’s disease. This introduces an unexpected note into what seemed to be a screwball comedy. Hathaway brings such tenderness and solemnity to her role that she moves the film away from comedy and toward “Love Story,” and from then on, we never quite know where we’re headed.
The emotional tug-of-war intensifies because of the presence of Jamie’s brother Josh (Josh Gad), who seems to have been imported directly from an odd buddy movie. Josh is helpless in the area of appropriate behavior, seems to have selected his wardrobe in high school for the rest of his life, has made millions of dollars in the markets and has a disastrous personal life. Although he could buy a hotel, he lacks the skill or the courage to check into one and seems intent on living for the rest of his life on the sofa in Jamie’s small apartment.
That would be permissible in another kind of movie. Not in this one, where matters grow serious between the two lovers — so serious, indeed, that they begin to discuss how their love will prevail through the difficult road ahead. The movie gives full weight and attention to the subject of Parkinson’s and doesn’t trivialize it or make jokes (how could it?).
But the more weight the story of Maggie and Jamie takes on, the more distracting is the screenplay’s need to intercut updates on the pharmaceutical wars. Nor do we continue to care much about Bruce and Trey. The movie’s most effective single scene occurs at a meeting of people with Parkinson’s and their loved ones. The husband of a victim describes to Jamie in stark, realistic detail the possible course of the disease and how it may affect the woman he loves. After this scene, the movie has definitively introduced a note that makes the rest seem trivial.
The director is Edward Zwick, a considerable filmmaker. He’s essentially working with a screenplay (by Charles Randolph, Marshall Herskovitz and himself) that doesn’t work. Given that problem, you have to observe that he is a capable filmmaker even in bad weather. He obtains a warm, lovable performance from Anne Hathaway and dimensions from Gyllenhaal that grow from comedy to the serious. The scene with the husband of the Parkinson’s survivor has a simple grandeur. As a filmmaker by nature, Zwick gives that scene its full weight, no matter that it’s not a good fit in his movie. That counts for something.
Roger Ebert
Roger Ebert was the film critic of the Chicago Sun-Times from 1967 until his death in 2013. In 1975, he won the Pulitzer Prize for distinguished criticism.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs) 2011 скачать торрент
Прежде чем скачать Любовь и другие лекарства через торрент в хорошем качестве, полезно прочитать всю информацию о фильме. Рейтинг подскажет скачать фильм Любовь и другие лекарства 2011 торрент, или нет.
Описание фильма Любовь и другие лекарства
Любовь и другие лекарства смотреть трейлер
Скачать Любовь и другие лекарства через торрент в хорошем качестве
Скачать фильм Любовь и другие лекарства (2011) для мобильных устройств
Если Вы киноман и обладатель мощного гаджета на операционной системе Android или iOS, в свободное время предпочитаете смотреть фильмы на телефоне, установлено соответствующее ПО, то для Вас не составит труда скачать файл торрента и смотреть фильмы в мобильных форматах AVI; MOV; MP4 (MPEG-4). Скачать на телефон Любовь и другие лекарства (2011) торрент бесплатно.
Об этом фильме и писать бы не стоило, если бы не исполнительница главной роли, Энн Хэтэуэй. Ее присутствие делает этот фильм заметным уже на уровне афиши – имя прочитаешь, фотографию увидишь, и решишь посмотреть обязательно. А торопиться не стоит.
Да и третий персонаж, исполнитель главной мужской роли, Джейк Джилленхол, фигура, в общем-то, заметная: по крайней мере, его выразительный воловий взгляд запомнился со времен «Горбатой горы»…
И вот эта троица создала что-то вовсе не съедобное. Правда, учитывая профессию главного героя фильма, может быть их – фильма и героя – целевые аудитории совпадают? На этот раз герой Джейка Джилленхолла является пионером распространения на рынке … Виагры! В общем, фармацевты наверняка имеют прямое отношение к созданию фильма, учитывая, насколько прямо – и сколько раз! – названия лекарств упоминаются, а упаковки их показываются, вряд ли большой натяжкой будет предположить, что фильм служит таким полнометражным рекламным роликом этой высокотехнологичной фармацевтической продукции.
По той же причине и главная героиня – цветущая полногрудая (в чем зрителю тоже каждые пять минут дают убедиться воочию) и пышноволосая дама в полном расцвете сил, на самом деле, не так уж бронебойно здорова, (как демонстрирует нам то и дело: я и прямо! Я и боком! С поворотом и с прискоком!)
На самом деле, как вы могли уже догадаться, она неизлечимо больна… А какой еще может быть главная героиня фармацевтического фильма? Это она просто выглядит хорошо, но часы… ладно, дни, а может быть, даже годы ее – но все равно, сочтены и идут к закату, так что ее неуемная … способность обходиться без Виагры… не должна никого шокировать: она пьет вино жизни залпом, чтобы ничего не оставить на донышке, если там вдруг чего-то останется, а ее болезнь Паркинсона уже возьмет верх над … жизнелюбием… В общем, чтобы не было мучительно больно (опять – фармакологию на помощь!) за бесцельно прожитые годы.
Язвительность, в другой раз может быть и не уместная при разговоре о неизлечимо больной героине, на этот раз оправдывается – во-первых, как уже было сказано, цветущим видом больной, во-вторых, ее личностью. То есть – личностью исполнительницы.
Актрисе Энн Хэтэуэй, вероятно, наскучила харизма белой и пушистой героини, к которой привыкли ее поклонники, (и которую она только что воплотила во весь рост в представившейся роли Белой Королевы в фильме «Алисе в стране чудес»). Сколько можно! – наверное, говорит себе Энн Хэтэуэй, то и дело в последние годы встревая вовсе в неочевидные проекты. Даже «Горбатая гора», в которой они впервые вместе с Джилленхоллом играли пару – при всех своих Оскарах и наградах – парни там засветились, их запомнили… А девушки? Вы и не вспомните, что жена одного из немужественных ковбоев – это Энн Хэтэуэй. Она и играла такую – никакую – жену. А зачем такой выразительной актрисе и яркой красавице играть – никакую?
Энн Хэтэуэй – яркая романтическая и комическая героиня. Не лишенная драматизма, да! Но не порнографическая же звезда на детском сеансе! Никакой другой нагрузкой создатели фильма режиссер и сценаристы роль Энн Хэтэуй в фильме «Любовь и другие лекарства» не нагрузили, да и весь фильм – никаким другим содержанием, сочтя, что и этого – взрывного необузданного секса со случайным партнером – уже больше, чем достаточно. Хотя зритель терпеливо ждет.
Вульгарно вести себя рано или поздно хочет каждая хорошая девочка, пережить период цинизма – и выйти обновленной, это понятно. Но стоит ли при этом присутствовать зрителям, не нуждающимся в Виагре – большой вопрос.
‘Catwoman’ actress Annne Hathaway («The Dark Knight Rises») poses for the July 2022 issue of «Interview» magazine photographed by Collier Shore:
Following several stage roles, Hathaway appeared in the 1999 television series «Get Real». She came to prominence after playing ‘Mia Thermopolis’ in the Disney film «The Princess Diaries» (2001) and in its 2004 sequel.
Since then, Hathaway has starred in dramatic films including «Havoc» and «Brokeback Mountain» (2005). She starred in «The Devil Wears Prada (2006) and «Becoming Jane» (2007).
In 2008, she won several awards for her performance in «Rachel Getting Married», also earning an Academy Award nomination for ‘Best Actress’.
In 2010, she starred in the box office hits «Valentine’s Day», «Tim Burton’s Alice in Wonderland», and «Love and Other Drugs», winning an Emmy Award for her voice-over performance on «The Simpsons».
In 2011, Hathaway had a voice role in the animated film «Rio», followed by her performance as ‘Selina Kyle’, aka ‘Catwoman’ in «The Dark Knight Rises
Anne Hathaway: “Interview”
‘Catwoman’ actress Annne Hathaway («The Dark Knight Rises») poses for the July 2022 issue of «Interview» magazine photographed by Collier Shore:
Following several stage roles, Hathaway appeared in the 1999 television series «Get Real». She came to prominence after playing ‘Mia Thermopolis’ in the Disney film «The Princess Diaries» (2001) and in its 2004 sequel.
Since then, Hathaway has starred in dramatic films including «Havoc» and «Brokeback Mountain» (2005). She starred in «The Devil Wears Prada (2006) and «Becoming Jane» (2007).
In 2008, she won several awards for her performance in «Rachel Getting Married», also earning an Academy Award nomination for ‘Best Actress’.
In 2010, she starred in the box office hits «Valentine’s Day», «Tim Burton’s Alice in Wonderland», and «Love and Other Drugs», winning an Emmy Award for her voice-over performance on «The Simpsons».
In 2011, Hathaway had a voice role in the animated film «Rio», followed by her performance as ‘Selina Kyle’, aka ‘Catwoman’ in «The Dark Knight Rises
Neil Labute’s ‘Out of the Blue’ Closes Several Territories, Shares Seductive First-Look Image (Exclusive)
WestEnd Films has closed a series of new deals on “Out of the Blue,” an upcoming thriller that brings together Neil Labute and Diane Kruger.
Rights for the film, which Labute writes and directs, have gone to Australia and New Zealand (Kismet Movies), France (Metropolitan Filmexport), Germany (Koch Films), Spain (A Contracorriente Films), Italy (Eagle Pictures), Middle East (Phoenicia Pictures) Israel (Forum Film), Poland (Galapagos Films), Greece (Spentzos Film), former Yugoslavia (Investacommerce) and Portugal (Nos Lusomundo). WestEnd is also sharing a moody first-look image.
The film centers on Connor (Nicholson), whose dull life is transformed when he meets an enigmatic
Anne Hathaway: “WSJ”
“Catwoman’ actress Anne Hathaway («The Dark Knight Rises») poses for the latest edition of «WSJ. Magazine», photographed by Dan Martensen:
Following several stage roles, Hathaway appeared in the 1999 television series «Get Real». She came to prominence after playing ‘Mia Thermopolis’ in the Disney film «The Princess Diaries» (2001) and in its 2004 sequel.
Since then, Hathaway has starred in dramatic films including «Havoc» and «Brokeback Mountain» (2005). She starred in «The Devil Wears Prada (2006) and «Becoming Jane» (2007).
In 2008, she won several awards for her performance in «Rachel Getting Married», also earning an Academy Award nomination for ‘Best Actress’.
In 2010, she starred in the box office hits «Valentine’s Day», «Tim Burton’s Alice in Wonderland», and «Love and Other Drugs», winning an Emmy Award for her voice-over performance on «The Simpsons».
In 2011, Hathaway had a voice role in the animated film «Rio», followed by her performance as ‘Selina Kyle’, aka ‘Catwoman’ in «The Dark Knight Rises
Anne Hathaway in «WSJ»
“Catwoman’ actress Anne Hathaway («The Dark Knight Rises») poses for the latest edition of «WSJ. Magazine», photographed by Dan Martensen:
Following several stage roles, Hathaway appeared in the 1999 television series «Get Real». She came to prominence after playing ‘Mia Thermopolis’ in the Disney film «The Princess Diaries» (2001) and in its 2004 sequel.
Since then, Hathaway has starred in dramatic films including «Havoc» and «Brokeback Mountain» (2005). She starred in «The Devil Wears Prada (2006) and «Becoming Jane» (2007).
In 2008, she won several awards for her performance in «Rachel Getting Married», also earning an Academy Award nomination for ‘Best Actress’.
In 2010, she starred in the box office hits «Valentine’s Day», «Tim Burton’s Alice in Wonderland», and «Love and Other Drugs», winning an Emmy Award for her voice-over performance on «The Simpsons».
In 2011, Hathaway had a voice role in the animated film «Rio», followed by her performance as ‘Selina Kyle’, aka ‘Catwoman’ in «The Dark Knight Rises
Anne Hathaway: “WSJ”
“Catwoman’ actress Anne Hathaway («The Dark Knight Rises») poses for the latest edition of «WSJ. Magazine», photographed by Dan Martensen:
Following several stage roles, Hathaway appeared in the 1999 television series «Get Real». She came to prominence after playing ‘Mia Thermopolis’ in the Disney film «The Princess Diaries» (2001) and in its 2004 sequel.
Since then, Hathaway has starred in dramatic films including «Havoc» and «Brokeback Mountain» (2005). She starred in «The Devil Wears Prada (2006) and «Becoming Jane» (2007).
In 2008, she won several awards for her performance in «Rachel Getting Married», also earning an Academy Award nomination for ‘Best Actress’.
In 2010, she starred in the box office hits «Valentine’s Day», «Tim Burton’s Alice in Wonderland», and «Love and Other Drugs», winning an Emmy Award for her voice-over performance on «The Simpsons».
In 2011, Hathaway had a voice role in the animated film «Rio», followed by her performance as ‘Selina Kyle’, aka ‘Catwoman’ in «The Dark Knight Rises
J.J. Abrams And Stephen King Team For Billy Summers Limited Series Adaptation
One of the biggest names in horror racks up another adaptation of his original material. Bad Robot Productions, J.J. Abrams’ production company, will be developing a limited series adaptation of Stephen King’s best-selling 2021 novel «Billy Summers.» Ed Zwick («Courage Under Fire») & Marshall Herskovitz («Love and Other Drugs») will handle the adaptation, which Deadline reports will aim for six to ten episodes with Zwick in the captain’s chair. Bad Robot has nothing to say about it yet, but the series will be shopped around to the major cable networks and streaming services. This marks Bad Robot’s fourth series adaptation with King.
The post J.J. Abrams and Stephen King Team for Billy Summers Limited Series Adaptation appeared first on /Film.
Here’s What’s New on Amazon Prime Video in February 2022
The long-awaited fourth season of “The Marvelous Mrs. Maisel” isn’t the only new thing coming to Amazon Prime Video in February. Below we’ve assembled a full list of every new movie and TV show being added to the streaming service this month, including both Prime Video originals and library titles.
The new season of the Emmy-winning “Maisel” arrives on Feb. 18, the same day the first season of the new animated series “The Legend of Vox Machina” drops. But on Feb. 4, Prime Video will debut the brand new original series “Reacher,” based on author Lee Child’s beloved Jack Reacher book series. The new show stars Alan Ritchson in the titular role, putting a new spin on the character who was previously played by Tom Cruise in two feature films.
In terms of library titles, Feb. 25 sees the addition of the action thriller “The Protégé,” which was released in
Amazon Prime Video New Releases: February 2022
February 2022 is a big month for Prime Video. We’re talking “hands the size of dinner plates” big.
Highlighting Amazon Prime Video’s list of new releases for February 2022 is Reacher, the saga of one very large boy. Reacher premieres on Feb. 4 and is based on the Jack Reacher book series by Lee Child. The titular hero (played by Alan Ritchson) is a former major in the U.S. Army Military Police Corps who now travels the country looking for trouble to get into. His hands are very large.
How Big Are Jack Reacher’s Hands?: An Investigation pic.twitter.com/dYasLj7Bey
Also coming to Prime Video this month is the return of one of Amazon’s biggest originals. The Marvelous Mrs. Maisel premieres on Feb. 18. Season 4 will find Midge seeking creative freedom in the 1960s. The one big Prime Original Movie of note
Five Things We Can Learn About Career Decisions from The Devil Wears Prada
Fresh graduates who have just entered the workforce should probably consider watching (or re-watching) The Devil Wears Prada during their first free weekend. The comedy drama perfectly captures the firsthand experience of working in an esteemed company with a demanding job description. Anne Hathaway (Love & Other Drugs) portrayed the role of Andrea “Andy” Sachs, a fresh college graduate, who just landed a job as a junior personal assistant to the powerful and intimidating fashion editor-in-chief, Miranda Priestly, portrayed by Meryl Streep (The Iron Lady), of the prestigious Runway magazine. The impact of the film is still felt decades after
Five Things We Can Learn About Career Decisions from The Devil Wears Prada
Isla Fisher & Josh Gad Tease «Twists & Turns» in Dark New Peacock Series Wolf Like Me
Who’s the Actress in the Bathroom in Taylor Swift’s «All Too Well»? We Have Theories
Is Jennifer Aniston the Woman in the Bathroom in Taylor Swift’s «All Too Well»?
George Segal Dies, Veteran Actor and The Goldbergs Star Was 87
Veteran actor and career funnyman George Segal, known for starring on The Goldbergs and appearing in dozens of movie roles over the past several decades, has sadly passed away. According to his wife, Sonia, Segal died of complications from bypass surgery in Santa Rosa, California. He was 87 years old.
Born on Feb. 13, 1934, George Segal took a very early interest in acting. After graduating from George School boarding school, Segal would go on to graduate from Columbia College of Columbia University in 1955 with a Bachelor of Arts in performing arts and drama. He would then serve in the U.S. Army, but continued to perform as a banjo player in a band called Corporal Bruno’s Sad Sack Six.
Once his military days were behind him, Segal further studied acting at the Actors Studio, signing with Columbia Pictures by 1961. A natural talent, some of his more acclaimed roles from the early years of
Could Jamie Dornan (‘Wild Mountain Thyme’) be the next romantic comedy leading man to score at the Golden Globes?
Are we underestimating Jamie Dornan at the Golden Globes? He stars in “Wild Mountain Thyme” as the heir to an Irish farm whose father (Christopher Walken) threatens to hand the land to his American cousin instead of to him. Dornan is also the object of affection for a lovelorn neighbor (Emily Blunt). This wouldn’t be the first time the Globes embraced a warm romantic comedy.
SEEDon’t underestimate ‘Wild Mountain Thyme’ in the Golden Globes’ wide-open comedy/musical categories
It’s been a while since an actor in a straight-up rom-com has won Best Film Comedy/Musical Actor at the Globes. You have to go back to the 1990s with victors like Hugh Grant (1994’s “Four Weddings and a Funeral”), Tom Cruise (1996’s “Jerry Maguire”) and Jack Nicholson (1997’s “As Good as It Gets”), though romantic leading men have since won in a couple of musicals.
Jake Gyllenhaal to Star in HBO Limited Series ‘The Son;’ Denis Villeneuve, Jonathan Nolan, Lisa Joy to Produce
HBO has greenlit a limited series adaptation of the Jo Nesbø novel “The Son” with Jake Gyllenhaal attached to star and executive produce, Variety has learned.
“The Son” is described as a tale of vengeance set amid Oslo’s brutal hierarchy of corruption. Gyllenhaal will executive produce under his Nine Stories Productions banner along with Riva Marker. Lenore Zion will serve as writer, executive producer, and co-showrunner. In addition, Denis Villeneuve is attached to direct and executive produce.
“Westworld” creators Jonathan Nolan and Lisa Joy will executive produce and serve as co-showrunners via Kilter Films with Athena Wickham of Kilter also executive producing. Bold Films’ David Litvak, Gary Michael Walters, Michel Litvak, and Svetlana Metkina also serve as executive producers with Nesbø and Niclas Salomonsson. Nine Stories Productions, Kilter Films, and Bold Films will produce in association with Warner Bros. Television.
“Jonah and Lisa are a formidable creative force and
10 Of Josh Gad’s Best Performances, Ranked By Rotten Tomatoes
Josh Gad started working in the entertainment industry in the early 2000s but got his big break when he starred on Broadway as Elder Cunningham in the smash-hit musical, The Book of Mormon. Before starring in that musical, Gad was briefly a correspondent on The Daily Show and had a few smaller roles on television shows like ER and in the film Love and Other Drugs.
Related: Frozen: Olaf’s 10 Most Memorable Moments
Josh Gad has steadily climbed the Hollywood ranks over the last twenty years, and was launched into a new kind of success in 2013 when he took on the role of Olaf in the incredibly successful Disney animated feature, Frozen. Josh Gad is one of the hardest working actors in show business and here, we’re ranking some of his best work.
‘4/20’ the Movie Arrives on April 20, Naturally
Movies traditionally are released in theaters on Wednesdays and Fridays, but come Monday, April 20, “4/20” the movie will be released on Vimeo on the date that’s considered a perennial stoner holiday — it has even greater significance this month seeing as the year is 2020.
Actually, “4/20” has more in common with Kevin Smith’s stoner classic “Clerks” and Netflix’s series “Disjointed.
Film News Roundup: ‘Bombshell’ Writer Charles Randolph Tapped for Writers Guild Honor
In today’s film news roundup, “Bombshell” writer Charles Randolph and production designers William J. Creber and Roland Anderson are set for honors and Abrams Agency opens a London office.
Charles Randolph has been named the recipient of the Writers Guild of America West’s 2020 Paul Selvin Award in recognition of his script for “Bombshell.”
Randolph will be honored at the 2020 Writers Guild Awards West Coast ceremony on Feb. 1 at the Beverly Hilton Hotel in Beverly Hills, Calif.
“Charles Randolph’s masterful screenplay has turned a challenging and significant cultural moment into a deeply captivating human drama,” said WGA West President David A. Goodman. “His work illustrates that the experience of standing up to abuse transcends the barriers of partisanship and political affiliation. The Wgaw is proud to honor him for this outstanding script.”
“Bombshell” recaps the sexual harassment scandals at Fox News that led to the departure of Roger Ailes.
‘Bombshell’ Scripter Charles Randolph To Receive WGA West’s Selvin Award
Oscar-winning screenwriter Charles Randolph will receive the WGA West’s Paul Selvin Award in recognition of his script for Bombshell, the dramatic retelling of the sexual harassment scandal that brought down Fox News chief Roger Ailes. It will be presented at the 72nd annual Writers Guild Awards’ L.A. ceremony on February 1 at the Beverly Hilton.
The annual award, named after the guild’s late general counsel, is given to the guild member “whose script best embodies the spirit of the constitutional civil rights and liberties that are indispensable to the survival of free writers everywhere and to which Selvin devoted his professional life.”
“Charles Randolph’s masterful screenplay has turned a challenging and significant cultural moment into a deeply captivating human drama,” said WGA West president David A. Goodman. “His work illustrates that the experience of standing up to abuse transcends the barriers of partisanship and political affiliation. The
‘Bombshell’ Screenwriter Charles Randolph to Receive Wgaw’s 2020 Paul Selvin Award
“Bombshell” screenwriter Charles Randolph will receive the Writers Guild of America West’s 2020 Paul Selvin Award, the Writers Guild announced Wednesday.
Randolph’s screenplay will be honored at the 2020 Writers Guild Awards West Coast ceremony on Feb. 1 at the Beverly Hilton.
“Charles Randolph’s masterful screenplay has turned a challenging and significant cultural moment into a deeply captivating human drama,” Wgaw President David A. Goodman said in a statement. “His work illustrates that the experience of standing up to abuse transcends the barriers of partisanship and political affiliation. The Wgaw is proud to honor him for this outstanding script.”
Also Read: Charlize Theron Calls Megyn Kelly’s Reaction to ‘Bombshell’ ‘Validating’ After Oscar Nomination
Randolph added: “I’m moved to receive the Selvin. Since ‘Citizen Kane,’ screenwriters have told stories based on real people who frustrate easy labels and I’m proud to be the member of
I’ve watched you leave so many times And it never gets easier The distance could consume us But our love keeps things clear
I need your love, I need your love Because I’m not sure if I’m enough To keep the rain from falling down And washing away the solid ground
It’s a cold world and I want to keep you warm But how do I love you when my head is a storm? I’ve got a little voice inside my head Trying to tear me down
I need your love, I need your love Because I’m not sure if I’m enough To keep the rain from falling down And washing away the solid ground
I need your love, I need your love Because I’m not sure if I’m enough
I need your love, I need your love (I need your love, I need your love) Because I’m not sure if I’m enough (Because I’m not sure if I’m enough) To keep the rain from falling down And washing away the solid ground
Я наблюдал так много раз, как ты уходила И это никогда не станет легче Расстояние может поглотить нас Но наша любовь все проясняет
Мне нужна твоя любовь, мне нужна твоя любовь Ведь я не уверен, достаточно ли мне Чтобы продолжал литься дождь на землю И смывал твердую почву
Мне нужна твоя любовь, мне нужна твоя любовь Ведь я не уверен, достаточно ли мне Чтобы продолжал литься дождь на землю И смывал твердую почву
Мне нужна твоя любовь, мне нужна твоя любовь Ведь я не уверен, достаточно ли мне
Мне нужна твоя любовь, мне нужна твоя любовь (Мне нужна твоя любовь, мне нужна твоя любовь) Ведь я не уверен, достаточно ли мне (Ведь я не уверен, достаточно ли мне) Чтобы продолжал литься дождь на землю И смывал твердую почву
ЛЮБОВЬ И ДРУГИЕ ЛЕКАРСТВА (LOVE AND OTHER DRUGS) Жанр: наркотическая комедия 2010, США, 113 мин. Режиссер: Эдвард Цвик В ролях: Джейк Джилленхол, Энн Хэтэуэй, Оливер Плэтт, Хэнк Азария
ОЦЕНКА: 2,5
«Любовь и другие лекарства» – это те же «Голые и смешные» только на большом экране, с сексуальными звездами и тоннами зелени в карманах продюсеров. Для последнего пункта навалились всем миром, даже книжку продавца «Виагры» приспособили под первоисточник. Но и этого, видимо, оказалось мало, ибо тут же наняли банду из трех сценаристов, дабы они превратили литературную писанину в киногеничный апофеоз юмора, романтики и крокодиловых слез. Режиссер Цвик ведь мастер гоп-стопа в стиле «отдавайте ваши деньги, а то я вам «Легенды осени» покажу». Его новое детище обязательно посмотрят все восторженные девушки, потому что их мозги – в бессрочном отпуске, а фильм мало того, что про любовь, еще и с Джейком Джилленхолом. Оставшаяся часть потребителей устремится в кинотеатры из-за голой Энн Хэтэуэй.
Вы будете смеяться, плакать, сопереживать, умиляться – и все из-за вывиха наивности и ампутации здравомыслия, потому что под легкими одеяниями житейской истории с элементами сказки скрывается расчетливое манипулирование чувствами. Рубаха-парень, идеальный продавец и Казанова на полставки – Джейми, – закрутив любовь в подсобке магазина, сбегает из-за боязни физической расправы. Но долго безработным не сидит и вскоре занимает высокопоставленную должность распространителя антидепрессантов. В суматохе трудовых дней, в попытках загнать врачам препараты с засекреченными побочными эффектами и выполнить план продаж, Джейми натыкается на развязную милашку Мегги, которая сразу показывает гвоздь программы, выставляя голую грудь с укусом паука. Какие у нее отношения с этим пауком, так и остается тайной, ибо в следующий момент она уже лупит Джейми тяжелым чемоданом. Естественно, после этого между ними возникает кипящая страсть, а у Хэтэуэй вновь появляется шанс раздеться. Когда главный пул шуток исчерпывается, фильм вступает в фазу трагичности. У Мегги, больной ранним паркинсонизмом, все заметнее проявляются симптомы, а с ними приближается безрадостное будущее. Джейми ищет лучших врачей, новейшие лечения. Но, как обычно, безрезультатно.
Хотите посмотреть фильм, в котором полно обнаженки, но нет эротизма, герои то ссорятся, то мирятся, но зачем – непонятно, фильм, сюжет которого в различных вариациях вы видели десятки раз, а финал – просто сносит розовой жижей романтизма? Тогда вам сюда. Может даже возникнуть иллюзия, что история поражает своей оригинальностью. Но эта оригинальность сродни новым игрушкам на старой пластмассовой елке. Все гэги возникают из трех источников: нестандартные отношения Мегги и Джейми, пара чудаков второго плана и конфузы на почве секса. Главные герои настолько искушены в адюльтерах, что типичный флирт для них совсем скучен, поэтому говорят они, как пара профессионалов, обменивающихся опытом. Уже смешно, а тут еще озабоченный брат Джейми, а за ним безумный коллега, раз от разу появляется стареющий доктор – любитель молоденьких дам. Но оказывается, что настоящие шутки выдают только больные Паркинсоном. Они смеются над своей болезнью, и это действительно доставляет… Из неважного: Хэтэуэй играет очень натурально, очень живо, и есть подозрение, что на «Золотой Глобус» ее номинировали не только из-за большой груди.
Действие фильма относится к началу 90-ых, на что указывают коммерческий бум «Виагры» и смешные мобильные телефоны с антеннами. Чтобы натурально изобразить болезнь Паркинсона, Хэтэуэй брала уроки у актрисы, страдающей этим недугом.
Женщины этих двух знаков Зодиака вертят мужчинами, как хотят
Держитесь подальше: названы 3 самых злопамятных знака Зодиака
Этот тест определит главную черту вашего характера: отвечайте не задумываясь
«Неугодные — на выход!»: правду о сумасбродном поведении Дженнифер Лопес предали огласке
Экстремально исхудавшая Ходченкова перепугала фанатов: вот что произошло
«Поднялся» на скандале: звездой СССР Кузнецова сделал вовсе не талант
В сыновья годится: Ирина Безрукова подогрела слухи о новом романе
Известный блогер раскрыл правду о браке Кудрявцевой: хватило пары слов
Тест. На кого из королев вы больше всего похожи
Идеальное совпадение: эти пары знаков Зодиака никогда не расстанутся
Тест: карты Таро расскажут, какая вы королева
Названы знаки зодиака с негативной энергетикой: их всего 3
Зная всё о кино, хочется поделиться этим с другими. Делитесь фильмами, трейлерами, персонами и новостями в социальных сетях, присваивайте рейтинги фильмам и обсуждайте их с друзьями и подписчиками! Интересные фильмы, ближайшие кинотеатры и любимых актеров можно добавлять в «Избранное». Система покажет все связанные с ними новости и новые трейлеры, подскажет, когда можно купить билет в кино на интересующую премьеру. Присоединяйтесь!
Все, что ты хотел знать о крипте!🔥 Только свежие новости о криптовалюте и NFT Подписывайся и будь в курсе 🔔
Только полезная информация! 💰
Но в итоге тебя пришибает совсем не то, чего ты боялся.
Чак Паланик «Призраки»
Утверждение, будто нам никто не нужен, — оборотная сторона констатации факта: никто не нуждается в нас. Гордыня самодостаточности неотделима от тоски одиночества, стремление отличаться совмещается с отчаянным подражанием другим.
Все, что ни делается — всё к лучшему.
Было хорошо, будет еще лучше
я утопленник своего же моря, и в конце тоннеля не виден свет.
человек не может терпеть столько горя
я бы вышел в окно, да окон нет. я бы спрыгнул с моста, но, увы, прикован. я бы с радостью сгинул, ушел от себя.
я в закрытой комнате обездвижен, скован. я в ужасном месте.
Иногда человек, которого ты не замечаешь, становится тем, кто нужен тебе больше всего.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
You meet thousands of people and none of them is really touch you, and then you meet one person, and your life is changed. Forever.
Ты встречаешь за свою жизнь тысячу людей, и ни один из них не греет душу, а потом ты встречаешь одного, того, кто меняет твою жизнь. Навсегда.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
Она отвергла тебя, поэтому ты её хочешь.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
— Я люблю тебя. — Перестань, не надо, это не обязательно. — Я.. я люблю тебя. — Эм.. — Ты не понимаешь. Я никогда этого не говорил, никому. — Не говорил «Я люблю»? — Нет. — Не говорил родителям? — Нет. — И брату не говорил? — А-а-а.. — Господи, да ты ещё хуже, чем я. а я, сказала кошке.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
Никто не хочет быть с тем, кто убегает.
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
— К несчастью, ты нужна мне, а я тебе. – Не нужен. — Нет нужен. — Не говори так. — Тебе нужна забота, всем нужна забота. — Ты будешь нужен мне больше, чем я тебе. — Это ничего. — Это не честно. — Ты поедешь или я тебя понесу. — Я не могу просить тебя об этом. — И не нужно. Вообрази, в какой-то другой вселенной есть пара точно как наша, только она здорова, а он идеален и они только и делают, что решают, сколько денег потратить на отпуск или кто встал не с той ноги, правильно ли это — иметь служанку. Я не хочу быть на них похожими, я хочу нас, тебя, это…
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
Тебя что, укусил добрый мишка?
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
Ты ж моя таблеточка!
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
— Лиза! — Она не Лиза. — Я знаю, но если я буду говорить ей «Лиза», она решит, что моя бывшая похожа на неё, и у неё возникнет желание завоевать меня. Ясно? — Чёрт возьми!
Любовь и другие лекарства (Love and Other Drugs)
Если бы я горевал о каждом пациенте, я бы не протянул и дня.
«Любовь и другие лекарства» (“Love and Other Drugs”), 2010 По роману Джейми Рейди «Продажи: Эволюция продавца «Виагры» Режиссёр: Эдвард Цвик Сценарий: Чарльз Рэндольф, Эдвард Цвик, Маршалл Херсковитц Оператор: Стивен Фирберг Композитор: Джеймс Ньютон Ховард Продюсеры: Чарльз Рэндольф, Эдвард Цвик, Маршалл Херсковитц В ролях: Джейк Гилленхааль, Энн Хэтуэй, Оливер Платт, Хэнк Азария, Джош Гэд, Габриэль Махт и другие.
Первое удивление вызывает, конечно, фамилия режиссёра на постере. Как Эдвард Цвик? Старик после стольких лет пафосных «Последних самураев» и «Кровавых алмазов» вернулся аж ко временам «Легенд осени», взявшись за проект предельно локальный, предельно мелодраматичный, пусть и оснащённый приличествующим числом звёзд в главных ролях.
Нет, конечно, промоутеры постарались по возможности сместить акценты — если судить по трейлеру, перед нами должен предстать чуть ли не эдакий парафраз таких знаковых поколенческих фильмов как «Здесь курят» или «Оружейный барон» (накрайняк сойдёт «Мне бы в небо»).
В кадре кипит виагромания начала XXI века, главный герой, ко всему, в промышленных масштабах приторговывает прямым конкурентом такого же знакового для современной американской культуры «Прозака». Ну и вообще, фармацевтические корпорации, разгульная жизнь, тотальная безалаберность очередного «поколения икс», на этот раз нашедшего себя не в рок-н-роле, не в наркотиках, но в патентованных препаратах, отпускаемых по рецепту.
И никакого обмана, всё это в фильме действительно есть. Оптимизм, переходящий в эйфорию. Бум дот-комов, сменяющийся ещё большим бумом деривативов. Блеск и нищета американской страховой медицины. Аллегорическая подковёрная возня одного фарма-монстра с другим таким же.
Можно, конечно, предложить известную натяжку, мол, ранний Паркинсон — это и есть приговор американской культуре «нулевых», но увы, в этом печальном заболевании куда больше от «Хауса» (тут следует перечисление всех симптомов, неверных диагнозов, экспериментальных методов лечения и, наконец, приговор), чем, например, от финчеровского «Зодиака».
Потому что мелодрама — жанр в общем самодостаточный, дополнительных мотиваций и экивоков не требующий, тем более, когда в кадре два таких характерных актёра как Хэтуэй и Гилленхааль. Они ссорятся, мирятся, плачут, смеются, боятся друг друга до нервной дрожи и по десять минут кряду проводят в кадре голышом. Это всё настолько хорошо само по себе, включая небольшой элемент специально подпущенной одноногой собачки, что все возможные попытки привнести в сторилайн какие-то дополнительные смыслы обречены на провал. Если бы Марлу Сингер играла Джоли, про паланиковское террористическое мыловарение можно было бы благополучно забыть.
Так что вот. Шли мы на обещанное киновысказывание, а получили абсолютно классический ромком в модном нынче стиле «всё в одном», когда и трагедия, и фарс, и видовые красоты, и инди-саундтрек (включающий, кажется, песни с половины альбомов последних лет по Регину Спектор включительно), разве что беременности в кадре так и не случилось. Свой элемент обмана зрителя в таком подходе есть, но, право, жаловаться на эдакую «сладкую ловушку» как-то не приходит в голову. Цвик молодец, вэлком бэк ту инносенс.
Элемент обмана здесь есть, но жаловаться на эдакую «сладкую ловушку» не приходит в голову Шли мы на обещанное киновысказывание, а получили абсолютно классический ромком в модном нынче стиле «всё в одном», когда и трагедия, и фарс, и видовые красоты, и инди-саундтрек, разве что беременности в кадре так и не случилось. Потому что мелодрама — жанр в общем самодостаточный, дополнительных мотиваций и экивоков не требующий, тем более, когда в кадре два таких характерных актёра как Хэтуэй и Гилленхааль. Свой элемент обмана зрителя в таком подходе есть, но, право, жаловаться на эдакую «сладкую ловушку» как-то не приходит в голову.
Love Other Drugs 2010 Trailer 1 Movieclips Classic Trailers
Love And Other Drugs 2010 Official HD Trailer 1080p
Love And Other Drugs 2010 Official Trailer
Love Other Drugs 2010 Trailer HD Jake Gyllenhaal Anne Hathaway
Love And Other Drugs Trailer Любовь и другие лекарства трейлер
Love And Other Drugs Trailer
Amor Y Otras Drogas L Películas Completas En Español
01:02:29 82.23 MB 898.8K
LOVE AND OTHER DRUGS 2010 Movie Trailer Full HD 1080p
Love And Other Drugs Movie Trailer Official HD
Love And Other Drugs Movie Trailer Official HD
Officiele Trailer LOVE AND OTHER DRUGS E 1080p
Love And Other Drugs Movie Trailer Official HD Mp4
Love And Other Drugs Movie Trailer Official HD
Love And Other Drugs Full Movie 2010 Jake Gyllenhaal Anne Hathaway Judy Greer AHcGwsqwD K 360p
01:33:00 122.39 MB 776.9K
Love And Other Drugs Official International Trailer
Love And Other Drugs 1 3 Movie CLIP You Have To Leave 2010 HD
LOVE AND OTHER DRUGS NEBENWIRKUNG INKLUSIVE Trailer HD
LOVE AND OTHER DRUGS Nebenwirkung Inklusive Filmclips Trailer German Deutsch HD
Love Other Drugs Nebenwirkung Inklusive Trailer Full HD Deutsch German
Love Other Drugs Hi Lisa Filmausschnitt Deutsch German
Love And Other Drugs Official Trailer HD
LOVE AND OTHER DRUGS NEBENWIRKUNG INKLUSIVE Trailer 2 HD
Love And Oter Drugs Dr Office
Love And Other Drugs Anne Hathaway And Jake Gyllenhaal
One Day Official Trailer 1 2011 HD
Love And Drugs Movie Trailer 2010
Love Other Drugs Nebenwirkung Inklusive RedBand Trailer Full HD Deutsch German
Love And Other Drugs 3 3 Movie CLIP I Need You 2010 HD
Love Other Drugs Trailer New Zealand
Love And Other Drugs Official Trailer HD Mp4
Love And Other Drugs Official Trailer HD
Love And Other Drugs Teaser Trailer Netflix Disney Hotstar HBO Amazon Prime
Love Hard Official Trailer Netflix
Love And Other Drugs Trailer HD 20th Century FOX
Love And Other Drugs Official Trailer
Love And Other Drugs 2010 I NEED YOU By James Newton Howard Ft Vonda Shepard
Heey Lisa Love Other Drugs 2010
Love Other Drugs 2010 Trailer
Love And Other Drugs Trailer HD 1080p 2010
Trailer Love And Other Drugs English HD 1080p ORIGINAL OFFICIAL
LOVE AND OTHER DRUGS ΑΓΑΠΗ ΣΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ TRAILER GREEK SUBS
Love And Other Drugs Movie Trailer
Safe Haven Full Film
01:55:39 152.20 MB 526.6K
O AMOR E OUTRAS DROGAS Love And Other Drugs Trailer Legendado 20th Century Fox Film
Love And Other Drugs Trailer
Medicine Sales Rep Starts Relationship With Young Woman Suffering From Parkinson S Disease
Love Other Drugs You Wanna Close Scene L Anne Hathaway Jake Gyllenhaal
Crazy Stupid Love 2011 Official Trailer 1 HD
YouTube Love And Other Drugs Movie Trailer Official HD
Для вашего поискового запроса Love And Other Drugs Movie Trailer Official Hd мы нашли 50 песен, соответствующие вашему запросу. Теперь мы рекомендуем загрузить первый результат Love And Other Drugs Trailer HD 20th Century FOX который загружен 20th Century Studios размером 3.31 MB, длительностью 2 мин и 31 сек и битрейтом 192 Kbps.
Слушают сейчас
Love And Other Drugs Movie Trailer Official Hd
Yulduz Usmonova 2022
Байтер Feat N Тайп
Новая Песня Романа Компота
Уважаемый Игрок Админ Сервера
Minang Deng Laka Kinang Siuang Alphasvara Lo Fi Remix
Белые Розы На Пианино
Невеста Бросает Букет
Ой Какие Задушевные У Милого Слова Трио Пташица
Kakali Kakli Kamaya
Defaulter Full Song Wwe Roman Reigns Defaulter Song 2019
Я В Тебе Буду Расцветать
奉请阴府咒 大二爷伯 朱莉莉 Aqm
Песня Хусейн Абдурзуков Хаз Хеташ Йоккху Ас Хьа Ц1Е
Rixton Me And My Brocken Heart Remix
Myra Bro Zooom Feat Dj Ramezz Take Me To The Top Eurodance Hit
Yulduz Usmonova Malik Yor Biyo Юлдуз Усмонова Малик Ёр Биё 2022
Шоферской Шансон Душевные Песни Для Дальней Дороги
Мои Руки На Твоём Теле Speed Up
Мощная Мантра Любви Мантра Обретения Любви Ide Were Were Mantra For Love Chanting
Ёсамин Давлатова Суруди Нав 2022
Мама Я Лётчика Люблю
Барон Душанбе Мада Париж Премьер Клипы Baron Parij
Самый Популярный Сборник В Дорогу 2022 Красивые Песни Русского Шансона В Машину
Nilufar Asmo Mustofa Nashidalar Tv
Стёпа Канученко Бахталэ Рома 2022New
Ozodbek Nazarbekov Aytib Ber Озодбек Назарбеков Айтиб Бер Concert Version 2015
Песня При Загрузке Гта Криминальная Россия
Drake Trust Issues Sped Up
El Man Адреналин Official Lyric Video
Aida Popuri Bojalar Xit Qo Shiqlaridan To Yda Xamma Raqsga Tushdi
Тяжелый фильм о болезни паркенсона 4/5, слишком тягостное впечатление
В фильме как-то поднамешано жанров, это сбивает с толку, моментами скучно смотреть. Вроде сильная пара Джилленхол-Хетеуэй, а кино получилось посредственное, не цепляет в полной мере. На разок. 4
А можно подробней о «поднамешано жанров»? Мне что-то кроме «драма» ничего в голову не идет.
Может я не так выразилась, прошу прощения. Хотела сказать, что начиналось все как комедия про супер-таблетку, а закончилось дикой драмой, была бы логика, если бы она от этой таблетки страдала, так нет, вот этой важной связи и не хватает в этом сценарии, на мой взгляд.
Не сказал бы, что сюжет банален, в конце концов все подобные фильмы снимаются об одном и том же, а одно и тоже, как правило, происходит по одной и той же схеме. Фильм качественный, хорошие актеры, много крепкого юмора и при том не пошлого, и не глупого. Не назвал бы это драмой, как писали некоторые «ценители», фильме практически совсем нет моментов, где неплохо было бы прослезиться, то есть, что я хочу сказать, он просто поднимает настроение, и все время идет на одной волне, позитивной, надо заметить.
В фильме как-то поднамешано жанров, это сбивает с толку, моментами скучно смотреть. Вроде сильная пара Джилленхол-Хетеуэй, а кино получилось посредственное, не цепляет в полной мере. На разок. 4
Фильм замечательный и нужный на мой взгляд. Его настолько часто сранивают с мылом «Спеши любить», что это уже коробит. Оба фильма не плохие, но на мой взгляд они в корне разные. Когда я смотрела «Спеши любить» он ничуть меня не зацепил. Актёрам просто не верится. А рыдающей Хэттуэей хочется верить и верится.
Love Other Drugs You Wanna Close Scene L Anne Hathaway Jake Gyllenhaal
Love And Other Drugs Trailer HD 20th Century FOX
Love Other Drugs Saddest Scene For Me Personally
Jake Gylenhaal Anne Hathaway Talk Nudity In Love And Other Drugs
Heey Lisa Love Other Drugs 2010
Love And Oter Drugs Dr Office
Jake Gyllenhaal Happier Love Other Drugs
Love Other Drugs 2010 Trailer 1 Movieclips Classic Trailers
Love And Other Drugs 1 3 Movie CLIP You Have To Leave 2010 HD
Jake Gyllenhaal And Anne Hathaway Interview For LOVE AND OTHER DRUGS
Love And Other Drugs 3 3 Movie CLIP I Need You 2010 HD
He Beats His Boss S Brain Love Other Drugs 2010 Movie Recap Movie Explain
Love And Other Drug
O Bi Karamel Aşk Sarhoşu Love And Other Drugs
We Have To Learn To Say NO Ustadh Abu Taymiyyah Melbourne
Love And Other Drugs This Is Nice
Love And Other Drugs Final Scene
Love And Other Drugs Interview
Love Other Drugs Redband Trailer
Love Other Drugs Sydney Premiere
Love And Other Drugs
Officiele Trailer LOVE AND OTHER DRUGS E 1080p
Love And Other Drugs 1 Movie CLIP Hey Lisa 2010 HD
Euronews Cinema Love And Other Drugs
Love And Other Drugs Movie Trailer Official
Love Other Drugs Anne Hathaway Jake Gyllenhaal Kiss Scenes Clips
Movies Like Love Other Drugs 2010
Maggie Jamie LOVE AND OTHER DRUGS Moments
Music Movies Drugs Deleted Scene
Love Other Drugs ITunes Special Features Spotlight 20th Century FOX
Love Other Drugs HK Official Trailer 愛情戀上癮 香港官方預告片
Szerelem és Más Drogok Szinkronizált Bemutató Love And Other Drugs Trailer
You Can Fall Apart On Me Love And Other Drugs
Love And Other Drugs
Love And Other Drugs Movie Trailer HD
Love And Other Drugs 2010 Hey Lisa Scene HD
Love And Other Drugs Clip 3
Love And Other Drugs Full Movie 2010 Jake Gyllenhaal Anne Hathaway Judy Greer AHcGwsqwD K 360p
01:33:00 122.39 MB 776.9K
Scene Love Other Drugs
Love And Other Drugs Episode 13
Love And Other Drugs 4 Movie CLIP I Love You 2010 HD
Love Other Drugs Opening Scene
Love And Other Drugs
Love And Other Drugs Maggie Jamie You Ll Never Be Dedicated
Love And Other Drugs Jene
Love And Other Drugs Brotherly Love
Biden Steals From The Working Class And Gives To Gender Studies Majors Ep 1009
A Royale With CHEESE RimWorld Cheese Run Part 4
07:03:33 557.42 MB 3.7K
Love And Other Drugs Trailer Gyllenhaal And Hathaway In Love
Для вашего поискового запроса Love Other Drugs 2010 Deleted Scenes мы нашли 50 песен, соответствующие вашему запросу. Теперь мы рекомендуем загрузить первый результат EXCLUSIVE Love Other Drugs DELETED SCENE который загружен BettyConfidential размером 1.54 MB, длительностью 1 мин и 10 сек и битрейтом 192 Kbps.
Слушают сейчас
Love Other Drugs 2010 Deleted Scenes
Сангали Мирзоев Дил Меравад Зи Даст Аз
Просто Услышь Меня Adam Maniac Remix
Death Don T Have No Mercy
Хор Турецкого Праздничный Концерт
Українські Пісні 2020 Сучасні Українські Пісні 2020 Гарячі Українські Хіти 2020 Нові Пісні
Dil Me Baji Guitar Dj Song
Сборник Юрий Барабаш Петлюра
Holdind Out For A Hero Rumba
Кара Миләш Яңа Җыр
Kara Концепт От Компании Quantic Dream На Русском Hd
Sway With Me Cover
Undertale Песня Чары Путь Геноцида
Fnaf Edit X On Tiktok
Крутая Музыка В Машину 2021 Качает Крутой Клубный Бас Новинки Музыки 2021
Давай Убежим В Ночи От Счастья Возьмем Ключи И Сбудутся Наши Сны
Борятся Борятся Все Вокругу Борятся
Она Любила Розу Поет Девушка
С Закрытыми Окнами Полная Версия Без Цензуры
Iowa Улыбайся Speed Up
Кулху Аллаху Ахад Сураси
Best Progressive Trance Mix 2022 Vol 1
Kassi Jetpack Madeby Ohtioma
Playboy Carti Sky Instrumental
Мантра Счастья Очень Мощная
Муин Умру Чуни Ман Ту Бехтарин Суруди Эрони Очень Красивая Иранский Песня Moein
Ad Aka Dilovar Ай Яй Яй Биё Ира Бги Бар
Аркадии Кобяков Ах Если Бы Знать Душевные Песни
Naz Nazi Emshab Mast
Psy Trance Zhu Faded Skazi Remix
Hensonn Sahara Bass Boosted
Психология Влияния Роберт Чалдини Саммари
Adonmix Расцветать Я В Тебе Буду
Хитовый Трек Гр Мы Из 90Х Хочу Назад В Ссср Премьера 2022
Тяжелый фильм о болезни паркенсона 4/5, слишком тягостное впечатление
В фильме как-то поднамешано жанров, это сбивает с толку, моментами скучно смотреть. Вроде сильная пара Джилленхол-Хетеуэй, а кино получилось посредственное, не цепляет в полной мере. На разок. 4
А можно подробней о «поднамешано жанров»? Мне что-то кроме «драма» ничего в голову не идет.
Может я не так выразилась, прошу прощения. Хотела сказать, что начиналось все как комедия про супер-таблетку, а закончилось дикой драмой, была бы логика, если бы она от этой таблетки страдала, так нет, вот этой важной связи и не хватает в этом сценарии, на мой взгляд.
Не сказал бы, что сюжет банален, в конце концов все подобные фильмы снимаются об одном и том же, а одно и тоже, как правило, происходит по одной и той же схеме. Фильм качественный, хорошие актеры, много крепкого юмора и при том не пошлого, и не глупого. Не назвал бы это драмой, как писали некоторые «ценители», фильме практически совсем нет моментов, где неплохо было бы прослезиться, то есть, что я хочу сказать, он просто поднимает настроение, и все время идет на одной волне, позитивной, надо заметить.
В фильме как-то поднамешано жанров, это сбивает с толку, моментами скучно смотреть. Вроде сильная пара Джилленхол-Хетеуэй, а кино получилось посредственное, не цепляет в полной мере. На разок. 4
Фильм замечательный и нужный на мой взгляд. Его настолько часто сранивают с мылом «Спеши любить», что это уже коробит. Оба фильма не плохие, но на мой взгляд они в корне разные. Когда я смотрела «Спеши любить» он ничуть меня не зацепил. Актёрам просто не верится. А рыдающей Хэттуэей хочется верить и верится.
Charles Randolph is an American screenwriter and producer for film and television. Randolph was born in Nashville, Tennessee. He was a cultural studies and philosophy professor. At age 33, Randolph spent a weekend in Los Angeles giving lectures at the University of Southern California. From a chance meeting with someone who worked for the Farrelly brothers, Randolph was inspired to attempt screenwriting.Randolph is married to Israeli actress Mili Avital, with whom he has two children. more…
Submitted on August 05, 2018
Discuss this script with the community:
Report Comment
We’re doing our best to make sure our content is useful, accurate and safe. If by any chance you spot an inappropriate comment while navigating through our website please use this form to let us know, and we’ll take care of it shortly.