Rollercoaster tycoon world
Rollercoaster tycoon world
RollerCoaster Tycoon World
RollerCoaster Tycoon World – продолжение одноимённой серии симуляторов парка развлечений.
Игрок выступает в роли владельца парка аттракционов, который необходимо развивать на протяжении всего прохождения. Помимо самих аттракционов, нужно строить вспомогательные здания, нанимать персонал, а также следить за финансовой составляющей и настроением посетителей.
В игре представлено 2 режима прохождения: сюжетный и песочница. В сюжетной кампании геймеру предложено выполнять определённые миссии на 3 разных картах: тропический остров, пустыня и лесная зона. По мере выполнения заданий игрок будет получать очки, с помощью которых можно разблокировать более 100 новых предметов для кастомизации в режиме песочницы. В этом режиме количество ресурсов не ограничено, геймер волен создавать собственный парк развлечений, используя все доступные ему инструменты.
Разработчики проекта дали возможность строить объекты в 4-х стилях и тематиках: приключение, научная фантастика, Дикий Запад и общая. Также доступно более 260 плиточных фигур, которые можно использовать для постройки любых сооружений. Ради большей свободы есть возможность корректировки ландшафта территории.
В RollerCoaster Tycoon World впервые был добавлен 3D редактор, позволяющий создавать собственные маршруты горок, а также дизайн тележек. После редактирования, геймер имеет возможность опробовать своё нововведение от 3-го или от 1-го лица с реалистичной симуляцией движения.
Rollercoaster tycoon world
RollerCoaster Tycoon World
RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise. This next-generation theme park simulation and building game includes fan-favorite features and incredible new advancements such as stunning 3D environments full of roller coaster thrills, exciting flat rides, eager guests, user-generated content, robust social features, and more – all in one massively fun game!
features
Powerful Building Tools:
Innovative 3D Coaster Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! Using our spline-based editor, tracks can be fully manipulated in 3D for the first time, allowing you to create any shape you can dream up.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with tons of different coasters, flatrides, shops, scenery items and more!
Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight, or for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Fully Deformable Terrain with Water: Place amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Customization Support:
Piece-by-Piece Builder: Create custom buildings and scenery in-game with our expansive Piece-by-Piece tools. Four themes (Adventure, Sci-fi, Western and Generic) and over 260 premade, tiled pieces give players limitless creative freedom.
User-Generated Content Tools: For the first time, you will be able to create any item you want in any 3D editing program that works with Unity, and import it into the game for everyone to use! Our robust Steam Workshop integration lets you quickly and easily share your UGC creations with the entire RCTW community!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments – forest, deserts, tropical islands – and theme options (Western, Sci-fi and more!) to make each park unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:
Brand-New Progression Mode: Experience an exciting new way to play with our mission-based campaign system. This progression mode features dozens of engaging and increasingly tricky missions over 3 world maps, with multiple objectives and playstyle options. As you complete these missions, you’ll be granted Research Points, which can then be used to unlock over 100 new scenery items for use in your Sandbox Mode.
Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park using a plethora of park management tools and trackers. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features like heat maps!
Sandbox Mode: Build the park of your dreams with unlimited resources in our Sandbox mode. Items unlocked in the Progression Mode will be made available in your Sandbox, or at the touch of a button you can access the full breadth of RCTW coasters, flatrides, shops, and more. Build how you want!
Responsive Environments and Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed objects near your rides will increase their attractiveness to certain peeps, changing game play dynamically.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This simulation allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:
Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right into RollerCoaster Tycoon World! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from the casual to hardcore user. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
©2016 RCTO Productions, LLC. All rights reserved. RollerCoaster Tycoon® is a registered trademark of Chris Sawyer. ©2016 Chris Sawyer. Produced, marketed and distributed under license by RCTO Productions, LLC, an affiliate of Atari Interactive, Inc. Atari and the Atari logo are trademarks owned by Atari Interactive, Inc. All other trademarks are the property of their respective owners. Developed by Nvizzio Creations Inc.
RollerCoaster Tycoon World скачать торрент
Год выпуска: 16 ноя. 2016
Жанр: Strategy (Manage, Busin., Real-time), 3D
Разработчик: Nvizzio Creations
Издательство: Atari, RCTO Productions
Язык интерфейса: Русский, Английский
Таблeтка: Не требуется
Системные требования:
Операционная система: Windows 7, 8, 10 (x64-bit only)
Процессор: Intel Core i5 2.3 ГГц или AMD equivalent
Оперативная память: 4 Гб
Видеокарта: GeForce GTX 460 или AMD equivalent
Версия DirectX: 11
Свободное место на жестком диске: 10 Гб
Представляем вашему вниманию новинку из жанра конструкторских игр. Здесь игроку предстоит создавать различные горки с целью устраивать на них увлекательные заезды – уверены, RollerCoaster Tycoon World понравится каждому геймеру! Проект феноменален благодаря своей простоте интерфейса, а также проработанности каждого из современных трехмерных сооружений. Кстати, здесь есть мультиплеер – стройте аттракционы в стиле «американских горок» с друзьями, оборудуйте их невероятными поворотами, особыми углами и подъемами. Игра вышла в 2016 году, и скачать RollerCoaster Tycoon World через торрент вы можете уже сейчас – приглашайте всех своих друзей, скучно не будет никому!
Особенности новинки:
— уникальный 3D-конструктор позволяет построить оригинальный парк развлечений. Неплохая возможность удивить всех своих друзей!
— Здесь уже есть множество готовых деталей для ваших построений: горки, украшения и многое другое!
— Широкий выбор разнообразных площадок и мест для строительства;
— Абсолютно реальная и проработанная физика. Успехов вам!
На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать RollerCoaster Tycoon World через торрент бесплатно.
RollerCoaster Tycoon World
We’ll begin emailing you updates about %gameName%.
Latest on RollerCoaster Tycoon World
Atari Announces RollerCoaster Tycoon For Switch But Wants Your Money First
You can invest in the new game, but there are some important matters to be aware of.
RollerCoaster Tycoon World Adds Santa’s Sleigh and Other Holiday Items in New Update
Latest patch also adds a new theme, improves the camera, and fixes bugs.
RollerCoaster Tycoon World has officially launched out of Early Access and is available now.
Dec 15, 2016 12:17pm
Atari Responds to Negative RollerCoaster Tycoon Reaction, Pledges Continued Support
«We have had a number of negative reactions from launch.»
Apr 15, 2016 7:06am
After Delays, RollerCoaster Tycoon World Coming to Steam Early Access Very Soon
First new entry in the series in over a decade is finally coming out on Early Access next week.
Mar 24, 2016 6:07pm
Check out how user generated content will work in RollerCoaster Tycoon World.
Mar 2, 2016 6:29pm
RollerCoaster Tycoon World’s User-Generated Content Features Shown Off
Check out this video to see first-ever footage of the game’s latest feature; Steam Workshop support also discussed.
Mar 2, 2016 2:12pm
RollerCoaster Tycoon World Delayed Following First Beta
Beta feedback prompts Atari to push back the game to add and refine certain features.
Nov 13, 2015 9:38am
RollerCoaster Tycoon World’s First Beta Coming Soon
Only those who have preordered will get access, though.
Oct 26, 2015 12:52pm
RollerCoaster Tycoon World Release Date Announced
Here’s when the amusement park simulation game will arrive on PC; preorder to get access to the beta.
Sep 29, 2015 11:05am
Microsoft drops a bunch of Xbox deals, the PC is no longer the most popular platform among kids, and Lionhead Studios say they are not working on Fable 4.
Sep 25, 2015 7:30pm
This Behind-The-Scenes look at RollerCoaster Tycoon World highlights the development process, the team, and some of the new key features and innovations available at launch.
Sep 21, 2015 7:30pm
New RollerCoaster Tycoon World Video Shows Off More Gameplay
Atari is working with Six Flags to further enhance the game’s simulation aspects.
Sep 21, 2015 4:23pm
Check out new gameplay for Rollercoaster Tycoon: World.
Aug 20, 2015 12:43pm
RollerCoaster Tycoon World’s Graphics Being Changed Due to Fan Complaints
Series fans took issue with World’s visuals following the reveal of a gameplay trailer earlier this month.
Mar 20, 2015 3:46pm
Watch the New RollerCoaster Tycoon in Motion
RollerCoaster Tycoon World gets a brief gameplay trailer.
Mar 5, 2015 2:53pm
Check Out RollerCoaster Tycoon World’s First Screenshots and Multiplayer Details
Atari shows off more of the upcoming «full premium PC experience» in the amusement park simulator series.
Sep 2, 2014 11:31am
Check out your first look at Roller Coaster Tycoon World.
Rollercoaster tycoon world
RollerCoaster Tycoon Classic
RollerCoaster Tycoon® Classic™ is a new RCT experience, combining the best features from two of the most successful and beloved RCT games in the series’ history – RollerCoaster Tycoon® and RollerCoaster Tycoon® 2. Create and run amazing parks complete with the most outrageous rides imaginable. RCT Classic includes a mixture of authentic playability, depth of gameplay and unique graphical style of Chris Sawyer’s original best-selling RollerCoaster Tycoon® Games, now enhanced for for PC, Mac and handheld devices. Packed with content, players can enjoy designing and building roller coasters and rides, landscaping parks and managing the staff and finances to keep their guests happy and the money flowing in. Can you become the next RollerCoaster Tycoon?
features
system requirements
Requires iOS 7.0 or later.
Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.
Minimum OS 4.0.3, resolution 960×640.
Available only on GooglePlay.
MINIMUM
RECOMMENDED:
©2016 Atari and the Atari logo are registered trademarks of Atari Interactive, Inc. Developed by Origin8 Technologies LTD. Roller Coaster Tycoon ® Classic © Chris Sawyer 1999-2016. All Rights Reserved. Originally created for the PC as Roller Coaster Tycoon ® 2 by Chris Sawyer. Roller Coaster Tycoon ® is a registered trademark of Chris Sawyer. All other trademarks are the property of their respective owners.
20 лет RollerCoaster Tycoon: интервью с создателем игры
31 марта 1999 года была выпущена игра RollerCoaster Tycoon, полностью созданная одним человеком и написанная на языке ассемблера x86. В честь юбилея игры мы публикуем перевод интервью с автором, записанное в 2016 году.
Сегодня мало кто помнит имя шотландского программиста и дизайнера видеоигр Криса Сойера. Похоже, что изобретатель RollerCoaster Tycoon с радостью позволил Atari создавать новые игры в любимой многими серии стратегий, а сам занялся более важными теперь для него делами. И тем не менее, несмотря на радиомолчание, игры Сойера до сих пор многие помнят и почитают больше, чем 20 лет назад.
Занимаясь в начале 90-х переносом с Amiga на PC таких игр, как Elite Plus, Frontier Elite 2, Birds of Prey и Dino Dini’s Goal, Сойер создал свою первый симулятор руководителя под названием Transport Tycoon. Он хотел развить идеи Sid Meier’s Railroad Tycoon, скомбинировав её геймплейные элементы со своим кодом изометрической графики, и создать новый тип карт. MicroProse одобрила Transport Tycoon, выпустила её в 1994 году, и игра стала хитом. Её расширенная и улучшенная версия Transport Tycoon Deluxe была выпущена всего годом позже.
В процессе планирования сиквела Transport Tycoon Сойер влюбился в американские горки (roller coasters). И так его следующий проект превратился в игру RollerCoaster Tycoon, выпущенную в 1999 году. Она тоже стала хитом. За ней в 2002 году последовала RollerCoaster Tycoon 2. Она стала ещё бОльшим хитом. Несмотря на партнёрские соглашения с такими издателями, как Hasbro, Сойер сохранил за собой право владения франшизой RollerCoaster Tycoon, и, судя по всему, благодаря успеху, оно себя оправдало.
В дальнейшем Сойер решил выпустить из своих рук бразды правления разработкой RollerCoaster Tycoon и позволил другим управлять вагонеткой. Выпущенная в 2004 году RollerCoaster Tycoon 3 разрабатывалась автором Elite: Dangerous, компанией Frontier. В том же году Сойер выпустил Locomotion, которую назвал духовным преемником Transport Tycoon.
А затем… всё затихло. Сойер на десяток лет пропал с экранов радаров, появившись только в 2013 году для выпуска мобильной версии Transport Tycoon вместе с небольшой командой разработчиков Origin8. А что же насчёт RollerCoaster Tycoon? Atari, когда-то вступившая с Сойером в юридическую тяжбу из-за невыплаченных лицензионных отчислений, в настоящее время лицензирует у него RollerCoaster Tycoon для создания новых игр серии. Но пока эти игры получают плохие отзывы.
Игра RollerCoaster Tycoon 4 Mobile компании Atari оказалась переполненным микротранзакциями разочарованием. Она была настолько плоха, что мы в своём обзоре поставили ей оценку 1/10. А находящаяся в работе RollerCoaster Tycoon World страдает от проблем в разработке: люди негативно отзываются о её качестве, возникают задержки, а за её создание принялась новая игровая студия.
Всё это происходит в то время, когда Frontier работает над Planet Coaster, многообещающим симулятором управления парком аттракционов, на который возлагают надежды многие фанаты RollerCoaster Tycoon.
Поэтому, как мне кажется, сегодня интересно будет провести интервью с Крисом Сойером. Что происходит в данный момент? Насколько он участвует в разработке, и участвует ли вообще? Почему его игры через много лет после выпуска продолжают так сильно радовать? Что, по его мнению, Atari делает с RollerCoaster Tycoon?
В процессе подготовки к интервью Сойер сказал, что он «очень замкнутый человек». Да, он даёт интервью, но предпочитает отвечать на вопросы по электронной почте. Обычно я не провожу интервью через почту, но оказалось, что это единственный вариант, так что я согласился.
И вот результат: разговор с создателем RollerCoaster Tycoon Крисом Сойером почти обо всём на свете.
Благодарю за то, что согласились ответить на наши вопросы. Во-первых, мне интересно, над чем вы работаете в данный момент?
Крис Сойер: сейчас моим любимым проектом является перенос старой игры для PC RollerCoaster Tycoon 2 на современные мобильные устройства и планшеты. Это непростая задача, учитывая то, что оригинальная игра была написана на низкоуровневом ассемблерном коде x86, который работает только на PC. Но благодаря успеху Transport Tycoon на мобильных платформах и с опытом и готовностью небольшой команды разработчиков Origin8 мне она кажется вполне достижимой. Поэтому сейчас мы с ними работаем над созданием очень точной копии оригинальной игры для PC.
Я считаю, что более современные версии RollerCoaster Tycoon немного изменили стиль и геймплей, а потому сейчас на рынке возник спрос на оригинальную «классическую» версию игры с её уникальным графическим стилем и более простым геймплеем. Успех Transport Tycoon показал нам, насколько сенсорный интерфейс мобильных телефонов и планшетов подходит к стилю игры. Лично для меня это очень захватывающий проект и я очень жду его завершения и публикации.
Как выглядит ваш обычный день?
Крис Сойер: очень по-разному. Сейчас я ежедневно провожу довольно много времени с командой Origin8. Они пытаются разобраться с моими старыми файлами исходного кода RollerCoaster Tycoon 2, но я участвую только при необходимости. В такие дни я больше занимаюсь личной жизнью, волонтёрской работой и хобби (в том числе и американским горкам — на моём счету уже 657 разных аттракционов!) Надеюсь, мне никогда больше не придётся возвращаться к тому времени, когда я работал по 16 часов в день и по семь дней в неделю, хоть мне и нравилась каждая минута.
Вы упомянули волонтёрскую общественную работу. Можете рассказать подробнее?
Крис Сойер: среди прочего я раз в неделю хожу в местные младшие школы и помогаю им работать с медиа. Это очень увлекательно и я учусь у детей почти столько же, сколько и они у меня.
Какие американские горки будут следующими в вашем списке?
Крис Сойер: я уже видел так много аттракционов, что теперь меня может удивить только что-то действительно выдающееся. Мне нравится, как выглядит Taron, который сейчас строится в немецком Phantasialand. Множество извилистых дорожек сконцентрировано на очень маленькой площади и дополнено тематическими скалами и антуражем. Когда их доделают, я определённо занесу их в свой список.
Ещё мне интересны новые американские горки под названием Wildfire, строящиеся в шведском Кольмордене.
«Мне по-прежнему нравится эта игра и всё, что с ней связано», — Крис Сойер про RollerCoaster Tycoon 2.
Наверно, больше всего вы известны благодаря созданию серии игр Tycoon. Оглядываясь на всю проделанную вами работу, какой игрой вы больше всего гордитесь и почему?
Крис Сойер: с точки зрения успеха и геймдизайна это без сомнений RollerCoaster Tycoon 2. Мне по-прежнему нравится эта игра и всё, что с ней связано. Удивительно осознавать, что за все эти годы в неё играло так много людей. Однако как программист я больше всего горжусь Chris Sawyer’s Locomotion, потому что считаю, что это лучший программный код из всего, что я написал. Он намного сложнее, чем RollerCoaster Tycoon, но код был структурирован намного лучше, и я получал огромное удовольствие от написания кода ИИ компаний-конкурентов, системы данных плагинов (которую теперь поддерживает большое онлайн-сообщество фанатов) и создания надёжно работающей системы сетевого мультиплеера.
Существует ли какая-то философия дизайна, лежащая в основе всех ваших игр?
Крис Сойер: при написании игр у меня никогда не было философии дизайна, я просто работал над теми идеями, которые мне интересны в данный момент. Но оглядываясь назад сегодня, я думаю, что моим играм свойственна философия, схожая с Lego. Это игры, в которых игрок блок за блоком строит структуры в довольно простой и ограниченной среде, а затем взаимодействует с этими моделями, стремясь добиться их правильной работы, при необходимости улучшая и перестраивая отдельные элементы, получая вознаграждение за свои навыки строительства и управления.
Возможно, эта философия в стиле Lego и объясняет, почему я позволил Frontier и Atari взять на себя задачу по созданию RollerCoaster Tycoon 3 и дальнейших игр? Я понимал, что логичный способ развития игры — это добавление новых деталей, использование трёхмерной камеры и устранение ограничений блочного строительства. Но по какой-то причине мне не очень нравилась идея подобного развития, поэтому было правильно передать игру тем, кто с радостью принялся за её дальнейшее движение.
Вы были частью игровой индустрии более 30 лет. Какие, по вашему мнению, важнейшие изменения вы наблюдали?
Крис Сойер: с точки зрения разработки серьёзнейшим изменением стало увеличение размеров и масштабов команд разработчиков; мы перешли от стадии разработчиков-одиночек прошлого к большим командам, состоящим из программистов, художников, сценаристов и продюсеров. Недостаток больших команд заключается в огромных затратах. Никто не хочет рисковать такими огромными затратами, разрабатывая оригинальную (т.е. рискованную) игру, поэтому хотя игры становятся всё больше и больше, в них нет разнообразия.
В каком-то смысле мы сделали полный круг, потому что теперь очень легко создавать простые мобильные игры с небольшими бюджетами и крошечными командами, но при этом часто возникают проблемы из-за ещё одного серьёзного изменения в индустрии игр: игры для мобильных делать так просто, что теперь их очень много и зарабатывать на них довольно трудно. Традиционная модель с покупкой игр редко срабатывает на мобильных платформах, потому что игроки склоняются к бесплатным играм, а использование других способов генерирования дохода внутри игры, например, реклама или внутриигровые покупки, могут раздражать или мешать игровому процессу.
Лично я испытываю отвращение ко всем играм, которые намеренно пытаются подсадить игрока на крючок и внушить ему, что для продолжения или упрощения игры ему нужно заплатить, но такая система доказала свою успешность.
Вы сейчас во что-нибудь играете? Играете ли вы в современные игры? Любите ли вы какие-то конкретные жанры или разработчиков?
Крис Сойер: честно говоря, сейчас я редко играю. Мир игр ушёл вперёд, а я остался на месте, и я скучаю по несовершенному стилю и неуклюжей простоте игр, созданных 20 лет назад. Мне восхищают потрясающая графика, огромные размеры и реализм многих современных игр, но по какой-то причине они не вызывают во мне энтузиазма. Возможно, они слишком реалистичны? Не знаю, но слишком большой реализм в играх меня не привлекает. Я подписан на единственный игровой журнал: Retro Gamer!
Вы владеете авторскими правами и торговой маркой RollerCoaster Tycoon. Я понимаю, что когда дело доходит до финансирования и распространения через издателя, разработчикам очень сложно сохранить права на свои игры. Как вам удалось сначала сохранить права на RCT, а затем удерживать их у себя так долго?
Крис Сойер: в конце 90-х я создал первую игру RollerCoaster Tycoon полностью самостоятельно, поэтому она была почти готова, когда её ещё не видел ни один издатель. Вероятно, это упростило сохранение прав, и нет никаких сомнений в том, что это была моя игра, она не финансировалась и не инициировалась издателем.
Также мне повезло в том, что переговоры об издании велись моим бизнес-агентом Джеки Лайонс из Marjacq, которая всегда упорно отстаивала сохранение максимума прав у своих клиентов, а не просто «продавала» его. Я не сомневаюсь, что без её многолетних заботы и упорства я бы не имел такой известности, а игры не оказались такими успешными.
Возможно также, что выбранный издатель (Hasbro Interactive) в то время не осознавал потенциальной долговременной ценности франшизы, как впрочем, и все мы — она казалась рискованной игрой с нишевой аудиторией, у которой возникнут трудности на рынке.
Последней оригинальной игрой Сойера была Locmotion, выпущенная в 2004 году.
Похоже, после выхода в 2004 году Locomotion вы немного отстранились от игровой индустрии. Почему? И что вы делали в промежутке между её выпуском и основанием в 2010 году 31X Ltd?
Крис Сойер: к концу 2004 года уже 20 лет жил, дышал и работал только над играми. Настало время поменять приоритеты, сделать перерыв, снизить нагрузку и вложить больше времени и усилий в личную жизнь и другие интересы, а не просто тратить по 16 часов в день на сидение перед компьютером. Кроме того, я чувствовал, что достиг того, что хотел, и мне не хватало вдохновения ни на развитие старых, ни на создание новых игр.
Особенно меня отвращала тенденция к увеличению жестокости и деструктивности в играх. Игровая индустрия двигалась вперёд, игры становились больше и сложнее, и у меня просто не было энтузиазма на создание игр подобного типа или на работу в крупной команде, разрабатывающей такие игры. Также всё усугубляла тяжба с Atari относительно лицензионных отчислений. Потребовалось несколько лет на работу с адвокатами и траты, прежде чем мы достигли соглашения, что испортило моё отношение к индустрии в целом.
Я читал, что вас называют «безумным гением». Как бы вы себя охарактеризовали?
Крис Сойер: возможно, с «безумным» я бы согласился! Не уверен, как бы я мог себя назвать — вероятно, как мелочным, целеустремлённым, одержимым деталями, иногда упрямым, часто настойчивым и обычно несерьёзным.
Мне говорили, что вы «очень замкнутый человек». Вы редко общаетесь с прессой и фанатами. Почему?
Крис Сойер: в середине 90-х я был очень социально активным, общался с игроками и фанатами по Интернету, но после успеха Transport Tycoon это стало меня утомлять и в конце концов стало помехой тому, что я хочу делать — создавать игры, обладая полной свободой. Это не только занимало слишком много времени, но и мешало сосредоточиться на том, что лучше для моих игр — у каждого есть собственное уникальное мнение о том, как должны работать игры и какими функциями обладать.
Слишком просто было бы создать «разработанную обществом» игру, настолько размытую, чтобы она потеряла свой характер и превратилась в кучу не связанных друг с другом функций. Поэтому с этого момента я ограничил общение и просто начала создавать собственное видение игры, над которой работаю, даже если это означало, что в ней будут недостатки. По крайней мере, у неё сохранится характер и она будет выделяться и иметь целостный дизайн. Я никогда не переставал читать фанатские форумы и сильно уважаю фанатов и их взгляды, но редко лично участвую в дискуссиях.
Что касается прессы, то за долгие годы я участвовал во множестве интервью и редко отказывался от них, но мне не нравился самореклама, и я не думаю, что смогу оправдать образ мифического персонажа, которым меня иногда считает онлайн-сообщество. Думаю, что со времён первого Transport Tycoon и в особенности после успеха RollerCoaster Tycoon игры переросли меня и я предоставляю им возможность говорить самостоятельно.
Ваши игры невероятно сильно повлияли на целое поколение разработчиков игр, и до сих пор любимы преданной армией геймеров. Почему ваши игры так долго сохраняют привлекательность?
Крис Сойер: вероятно, дело в сочетании нескольких факторов. Это очень позитивные игры, посвящённые строительству, правильному проектированию, управлению и «выращиванию», они позволяют игрокам «творить» и я считаю, что у них есть индивидуальный «характер» с точки зрения внешнего вида и ощущений.
Сойер снова появился на сцене в 2013 году, выпустив мобильную версию Transport Tycoon.
В 2013 году, спустя десяток лет после отстранения от разработки игр, вы выпустили Transport Tycoon на мобильных устройствах. Чем было вызвано ваше возвращение? Как проявила себя игра?
Крис Сойер: движущей силой этого проекта была мой бизнес-агент Джеки Лайонс. Она смогла предвидеть, что Transport Tycoon способна соответствовать современным сенсорным мобильным устройствам и мы вместе основали компанию 31X Ltd для создания новых версий Transport Tycoon. Поначалу у нас было несколько фальстартов, в основном вызванных трудностями переноса старого исходного кода на ассемблере x86 и моего нежелания упрощать или ограничивать оригинальную игру, но в конце концов мы создали завершённую игру, которая очень хорошо выглядела и игралась на устройствах с сенсорным экраном.
Продажи игры были приличными, и она продолжает продаваться даже спустя несколько лет, а отзывы в основном очень положительны.
Вас связывают долгие рабочие отношения с Atari, что имеет свои плюсы и минусы. Как бы вы могли описать эти взаимоотношения?
Крис Сойер: да, наши отношения сами напоминали американские горки! Я не держу на них зла и думаю, что все мы извлекли уроки из прошлого, а сейчас наши отношения с Atari построены на здоровой основе.
У Atari есть дочерняя компания под названием RCTO Productions, LLC, которая осуществляет менеджмент играми серии RollerCoaster Tycoon. Я понимаю, что вы владеете торговой маркой, но как вы можете объяснить владение серией в отношении Atari? Что именно она контролирует?
Крис Сойер: я владею авторскими правами на интеллектуальную собственность и торговыми марками RollerCoaster Tycoon, а права на создание и маркетинг новых игр RollerCoaster Tycoon лицензированы Atari Interactive.
Как работают эти взаимоотношения? Когда Atari лицензирует вашу торговую марку RollerCoaster Tycoon для новой игры, имеете ли право слова в контроле качества?
Крис Сойер: я почти не вмешиваюсь в создание новых игр Atari. Я никогда не хотел участвовать в разработке дизайна и игр, и учитывая ценность франшизы для Atari я могу ожидать, что их собственный отдел контроля качества обеспечит качество готового продукта.
Вы сказали, что предпочитаете не вмешиваться в работу над новыми играми Atari серии RCT. Почему?
Крис Сойер: думаю, вам нужно понять, что моё личное видение RollerCoaster Tycoon было завершено с последней версией игры, которую я создал сам, а именно RollerCoaster Tycoon 2, и меня больше не интересует работа над чьим-то ещё видением будущих версий игры. Лучше позволить тем, у кого есть вдохновение, реализовывать собственное видение в новой версии игры и не вмешиваться.
RollerCoaster Tycoon прошла долгий путь после RCT1 и RCT2, и хотя мне любопытно наблюдать, как развиваются и эволюционируют новые игры, я неподходящий человек для того, чтобы направлять или ограничивать создание дизайна и разработку игр, так сильно отличающихся от моих.
RollerCoaster Tycoon 4 Mobile разочаровала многих фанатов предыдущих игр RollerCoaster Tycoon, но оказалась финансово успешной для Atari.
Что вы думаете о RollerCoaster Tycoon 4 Mobile? Участвовали ли вы как-нибудь в её разработке?
Крис Сойер: Atari имела полную свободу в разработке и маркетинге RCT4Mobile — за исключением того, что видел несколько сборок в процессе разработки, я никак в этом не участвовал. Я знаю, что было много споров относительно маркетинговой модели и дизайна игры, но нет никаких сомнений, что игра стала для Atari успехом.
Как вы участвовали в разработке RollerCoaster Tycoon World Atari? Работали ли вы в какой-нибудь степени с разработчиками?
Крис Сойер: время от времени я слышал отзывы разработчиков и видел несколько сборок, но в остальном полностью отстранился. Это собственный проект Atari и я никак не связан с дизайном или разработкой.
Мы много раз слышали, что в разработке RollerCoaster Tycoon World возникают проблемы. Как вы смотрите на качество продукта и руководство со стороны Atari?
Крис Сойер: в каком-то смысле я не удивлён, что разработка была такой проблемной — они нацелились на очень большую игру с высокими амбициями, а я знаю, насколько сложными были даже RollerCoaster Tycoon 1 и 2. Думаю, хорошо, что Atari осознала, что всё идёт не так, и готова была отложить выпуск игры и вернуться к началу с новой командой. Надеюсь, им удастся завершить игру и достичь всех амбициозных целей.
Беспокоитесь ли вы о том, что Atari повредит выпуском RollerCoaster Tycoon 4 Mobile и RollerCoaster Tycoon World репутации созданной вами серии игр и торговой марки?
Крис Сойер: в определённой степени я должен доверять им в создании положительного образа франшизы RollerCoaster Tycoon. Они знают, что делают, и совершенно точно не хотят обесценить столь важную часть своего портфолио игровых франшиз.
Вы говорите, что доверяете Atari в правильном построении франшизы RCT, и я думаю, что ваши фанаты тоже надеются на это, но многие последние игры компании разочаровали. Как минимум, например, недавний шутер Atari, который был неиграбельным в течение пяти месяцев. Есть ли вероятность, что Atari создаст настолько плохую игру RCT, что вы отзовёте лицензию? Возможно ли, что вы захотите так сделать?
Крис Сойер: Atari обладает ограниченной лицензией, поэтому в их собственных интересах обеспечить достаточно высокое качество новых игр RollerCoaster Tycoon, чтобы выстроить франшизу на будущее, и я уверен, что они обеспечат длительный успех своих игр.
Выпуск RollerCoaster Tycoon World компании Atari несколько раз откладывался, кроме того, игра сменила разработчика. Но сможет ли она наконец снова вернуться в колею?
Поддерживаете ли вы рабочие отношения с Frontier Developments? Участвовали ли вы в создании мобильного порта RollerCoaster Tycoon 3?
Крис Сойер: я был консультантом во время разработки RollerCoaster Tycoon 3 для PC в 2003-2004 годах, но не участвовал в недавнем портировании игры.
Frontier Developments работает над Planet Coaster, которую многие считают духовным преемником RollerCoaster Tycoon. Задумывались ли вы о продаже лицензии на торговую марку RollerCoaster Tycoon компании Frontier и о совместной работе над новой игрой серии? Думаю, фанаты ваших игр были бы в восторге от такой перспективы!
Крис Сойер: права на разработку новых игр RollerCoaster Tycoon уже многие годы лицензировались компанией Atari, поэтому сейчас от Atari зависит, хотят ли они сублицензировать эти права Frontier Developments или использовать Frontier для разработки новой игры, поэтому на этот вопрос я не могу ответить.
Как вы описали бы свои отношения с Дэвидом Брэбеном?
Крис Сойер: кажется, впервые я встретился с Дэвидом в 1988 году, когда работал над портированием на PC его игры «Zarch» (изданной на PC под названием «Virus»), и с тех пор мы поддерживали отношения и время от времени пересекались, не в последнюю очередь и потому, что Frontier создала расширения для RollerCoaster Tycoon 2 и собиралась разрабатывать RollerCoaster Tycoon 3.
Мне нравятся амбициозные устремления Дэвида относительно серии Elite и его неугасающий энтузиазм по отношению к играм в целом, а также то, как он превратил свою карьеру программиста игр в крупную и очень успешную компанию с большой командой и ресурсами, способными привести его проекты к результату.
Какие у вас планы на будущее? Думаете ли вы о создании новой игры?
Крис Сойер: на данный момент мои планы не простираются дальше завершения RollerCoaster Tycoon 2 и издания на мобильных платформах. Поэтому пока я понятия не имею. Я никогда не буду категорически отказываться от идеи создания новой оригинальной игры, но вероятность этого мала. Кажется, я уже старею, и мне хочется чего-то попроще!
RollerCoaster Tycoon® 3 9+
Aspyr Media, Inc.
Screenshots
Description
Rediscover the critically acclaimed rollercoaster simulation bestseller and feel the thrill of a genre-defining classic, complete with two huge expansion packs.
Your Park. Your Way
Whatever you want to create, RollerCoaster Tycoon 3 gives you the tools and freedom to build the amusement park of your dreams.
Manage like a tycoon and make your way to the top
Control park finances, shops, services and staff to succeed in dozens of scenarios. Become a true tycoon and embark on your promising new career, or create your ideal park without money woes in sandbox mode. Satisfy your guests’ needs and keep your park running smoothly to succeed.
Get ready to get ‘Soaked!’ and venture into the ‘Wild!’
This edition includes all content from both Soaked! and Wild! expansion packs. Relish the added challenge of creating and managing exhilarating waterparks and spectacular animal habitats.
Ride the Rides
Ride your creations with RollerCoaster Tycoon 3’s signature coaster cam.
Packed full of content
You’re free to fill your bustling park with more than 300 coasters and rides, 500 scenery pieces, 60 shops and services, and 20 animals to rear and raise.
Peep Designer
Create your own guests and experience your creations through their eyes.
MixMaster
Wow your visitors with custom laser light and firework displays to delight and dazzle.
If your system does not meet these minimums, RollerCoaster Tycoon® 3 will NOT run on your Mac.
64-bit processor and operating system
OS: 10.11.6 (El Capitan) or later
Processor: Intel Core 2 Duo (Dual-Core)
CPU Speed: 2.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 | Radeon HD 2600 | Intel HD 3000
VRAM: 256 MB
Storage: 2 GB available space
Text: English, French, German
This game does not support hard drive volumes formatted as Mac OS Extended (CaseSensitive)
You can contact Aspyr’s Support Team via support.aspyr.com
©1994-2020 Frontier Developments plc. Developed by Frontier Developments plc. RollerCoaster Tycoon, Frontier Developments plc and their respective logos are all trademarks of Frontier Developments plc.
RollerCoaster Tycoon World скачать торрент
Парк развлечений – это место, где абсолютно любой человек может отдохнуть, как душой, так и телом. Но не всегда есть возможность его посетить. Именно тут на выручку приходит игра RollerCoaster Tycoon World, благодаря которой вы, пусть и виртуально, станете одним из множества посетителей этого удивительного места.
Системные требования:
Операционная система: Windows 7 (64-bit) и выше
Процессор: Intel 2.3 Ghz Core i5 or AMD equivalent
Оперативная память: 4 Гб
Видеокарта: GeForce GTX 460 or AMD equivalent
Версия DirectX: 11
Свободное место на жестком диске: 10 Гб
Находясь на данной странице, вам предоставляется возможность скачать игру RollerCoaster Tycoon World жанра Стратегии бесплатно через торрент для PC.
Rollercoaster tycoon world
RollerCoaster Tycoon Adventures
Now available on PC and Nintendo Switch!
Casual, user-friendly park simulation and a cheery new visual style! Players of all ages can easily create the theme park of their dreams!
Players have three distinct game modes to build their entertainment empire — In addition to the exciting Adventure Mode, there’s also tricky Scenarios and the open Sandbox. Over 120 wonderfully wacky rides, restaurants, and shops guarantee that parks burst with eye-catching action. The intuitive coaster builder lets players create wild, death-defying coasters with ease. Four unique themed environments, along with water and terrain options, ensure every park is distinct and exciting. Becoming a RollerCoaster Tycoon has never been this fun or this easy!
features
system requirements
Minimum Requirements | Recommended |
O:S Windows 10 | OS: W indows 10 |
CPU: AMD Phenom™ II X4 965 | CPU: Intel® Core™ i5 3GHz |
RAM: 4GB | RAM: 4GB |
GPU: Ge Force GTX 560 Ti | GPU: Ge Force GTX 760 |
VRAM: 1 GB | VRAM: 2GB |
Direct X: 10/11/12 | Direct X: 12 |
Nintendo Switch: 2 GB storage
RollerCoaster Tycoon® Adventures 2018 RCTO Productions, LLC, an affiliate of Atari Interactive, Inc. Atari and the Atari logo are trademarks owned by Atari Interactive, Inc. RollerCoaster Tycoon® is a registered trademark of Chris Sawyer. ©2018 Chris Sawyer. Developed by Nvizzio Creations, Inc. Marketed and Published by RCTO Productions, LLC., New York, NY.
RollerCoaster Tycoon
RollerCoaster Tycoon
Developer:
Publisher:
Producer:
Designer:
Programmer:
Artist:
Composer:
Released:
NA: March 22, 1999
EU: April 12, 1999
Xbox
NA/EU: March 25, 2003
Genre:
Modes:
Platforms:
RollerCoaster Tycoon is the first game of the RollerCoaster Tycoon series; it has two expansion packs – Added Attractions and Loopy Landscapes and two successful sequels: RollerCoaster Tycoon 2, and RollerCoaster Tycoon 3. The series spawned an unsuccessful Nintendo 3DS-exclusive spin-off, RollerCoaster Tycoon 3D.
Contents
History
RollerCoaster Tycoon started out in 1996 as a planned sequel to Chris Sawyer’s Transport Tycoon. This proposed sequel was soon abandoned and the code of the game was modified to handle roller coasters. By this time, the name was changed to «White Knuckle». Even when Hasbro Interactive became involved, the name was still «White Knuckle». After Hasbro bought Microprose, however, the «Tycoon» name was too good an opportunity to pass up, even for a name like «White Knuckle». Microprose’s Railroad Tycoon had done so well that Hasbro hoped the same would happen for White Knuckle. The name was then changed to RollerCoaster Tycoon.
Release Dates
Upon installing, the player can only choose between 5 scenarios, from Forest Frontiers to Evergreen Gardens. With each completed scenario, a new one is unlocked. When all RCT1 parks have been completed, the hidden Mega Park scenario is unlocked.
Extras
Expansion packs
Additional content
In addition to the rides and scenarios included in the two expansion packs, some official bonus material was provided through other means. Six collections of tracks designed by Chris Sawyer, early versions of the Alton Towers and Fort Anachronism scenarios, and eleven competition scenarios as well as the winning ride designs from each were made available on the official website. Three promotional scenarios were offered to magazine subscribers for PC Player, PC Gaming World, and Gameplay.
System requirements
Widescreen resolutions
Out of the box, Rollercoaster Tycoon limits itself to 1024×768, however the game can be edited to run in much higher resolutions, at different aspect ratios. The game will be not stretched either, it will simply look expanded (see screenshot).
Example: 1280 x 720
Creating a custom resolution
This first method works with the original game, not the GOG/Steam/etc version (the original retail release). If you will need to edit the RCT.exe with a Hex Editor (here is a link to a free one.)
You need to search for these two hex values: «58 02 00 00 68 20 03 00 00» and «20 03 00 00 c7 45 f4 58 02 00 00». In both of them, you have to change 20 03 to the new width and 58 02 to the new height. In the game, you need to switch to Fullscreen 800×600 in the options menu, as that is the resolution you customized with this method.
Higher resolutions will not work, though lower resolutions should be possible. Ensure that the wanted resolution is compatible with your video card settings, otherwise it will be set to 640×480.
The hexadecimal values are calculated by converting the width or height number from decimal to hex, then inverting the order of the bytes. For example, 720 in decimal is 2D0 in hex (this can be converted with the Windows calculator in scientific mode). Adding a zero to the left we get two bytes, 02 D0. Inverting the order we get D0 02.
Even Higher Resolutions with Window Mode
While the above method increases the resolution a bit, it’s still nowhere near modern standards. To complicate the matter, when Rollercoaster Tycoon is downloaded from GOG, Steam, or similar game stores, the updated game will not have the hex values may not be present to edit at all! Forunately, a youtube user has dug deep into the EXE and discovered that it’s possible to use higher resolutions than 1280×1024 if you play the game in Windowed mode (theoretically 32775 x 14340 limit). They have edited the exe and uploaded versions compatible with the original retail release the GOG release, and the Steam release: download link. Place the EXE in the Rollercoaster Tycoon directory and run it.
Compatibility
RollerCoaster Tycoon, being made in 1999, is still somewhat compatible with Windows Vista/7. However, crashes, freezes and strange color changes are common. To fix this, players should check ‘Disable visual themes’, ‘Disable desktop composition’, and ‘Run this program as Administrator’. Running RollerCoaster Tycoon in 98/Me compatibility mode on a Windows 7 PC results in the game crashing when trying to load files, however, this compatibility problem got fix with the GOG version.
Criticisms
A common complaint was the lack of a scenario editor or a free build mode. Several trainers were released, but the expansions included an anti-cheat code that disabled them. Sawyer’s belief that RCT was a game, and that as such, should include rules, goals, and conditions to keep it from becoming just a design tool[1]; this is likely why there are no money codes included. RollerCoaster Tycoon 2 later added the scenario editor.
Xbox release
RollerCoaster Tycoon was released for the Xbox console in 2003, which included all the options, scenarios and rides from the original PC release and its expansion packs. The Xbox release received mixed reviews, mostly because it didn’t differ much from the PC original, despite being released 4 years after its PC counterpart. Other criticism came from the controls, which were difficult because of the joysticks usage (left stick to control the mouse cursor, right stick to control the camera) and unable to be modified, and the absence of compatibility to a mouse-like accessory which, were it developed, could have rendered the game much easier to handle and even perhaps open the way for other PC game ports.
RollerCoaster Tycoon for Xbox does not appear on Wikipedia’s list of Xbox games that are compatible with Xbox 360 or with Xbox One.
RollerCoaster Tycoon World
RollerCoaster Tycoon World – это переосмысление старой игры про застройку парка развлечений, выполненную в современной трехмерной графике и с новой физикой движка. Оставив многие функции первой части, были улучшены наработки, обновлены механики и добавлены абсолютно новые элементы. Игроку предстоит взять под свое управление ресурсы для постройки развлекательного центра, занявшись экономикой и менджментом локаций.
Симулятор RollerCoaster Tycoon World продолжает традиции первых частей, разрешая полную свободу действий, в условиях ограниченных финансовых средств на старте игры. Добавлены социальные взаимодействия пользователя с персонажами мира, выступающих в лице публики. Востребованность в удобстве и качестве развлечений заставляет мыслить стратегически, правильно распоряжаясь временем и ресурсами для возведения построек.
Игровые возможности, расширяющие инструменты геймплея представлены в виде новых аттракционов и зданий. Механика остается прежней, где предстоит застраиваться и следить за нуждами посетителей. Развивая парк, главной задачей выступает накопление высоких доходов. Расширены режимы игры, вносящие некоторые изменения. Доступны для одиночного прохождения отдельные сценарии и песочница. Основная история представлена в сюжетной кампании, разбитой на поступающие задания и квесты с происходящими динамичными событиями, которые игроку требуется устранять.
Rollercoaster tycoon world
We are very excited to announce our new update, which is now LIVE!
For this update, we have implemented a handy auto-save function. This new feature will be very useful for all Tycoons out there, especially those of you using PxP. Auto-save can be turned on or off via the Options menu.
As always, our development team remains committed to improving RollerCoaster Tycoon World. In addition to auto-save, we have made other fixes to further improve your overall game experience. Further details can be found below.
Thanks for playing!
Team RCTW
As we shared previously, we have continued with our transition of RollerCoaster Tycoon World to a new development support team. We had to provide the team with the ability to review the code base and to do a wholescale review of the game and subsequently identify the areas where they could best contribute in terms of their work and our following updates.
We are now in a position to present to you our next update which is live now.
With this update, we have made significant improvements to the pathing system (we encourage you to check it out and provide us with feedback!), fixed a number of bugs and have implemented an Urban PxP Pack.
Moving forward, the team will be focusing on continued improvement of game systems and features – please see below the latest items we’ve improved and content we have integrated as part of this update; thanks for your comments and for playing RollerCoaster Tycoon World.
Our new development team is focused on technical issues that players may experience, and we will roll out future updates as we make these fixes.
Thank you again for building and sharing your park creations.
We know you have been eagerly awaiting news on the continued support and development of RollerCoaster Tycoon World and we greatly appreciate your patience.
First and foremost, we would like to extend a big thank you to all our fans for your feedback and support of the game. We remain committed to the continued development of RCTW and have moved these efforts to a new team. During this time, we have performed an in-depth review of the game and have identified issues that we want to address over the coming months.
The switch to this new team allows us to focus our efforts on improving the game and addressing any issues that players may experience. Moving forward, our core focus will be on bug fixing and providing new PxP asset packs.
We are currently working towards our next update and will have more news to share soon.
Thank you again for your support and keep building and sharing your incredible park creations with us!
Hark! The bugles sound the call of victory, for the fearsome Dragon has been smote and a great reward has been bestowed upon you, our faithful Tycoons: our MEDIEVAL PxP PACK! Our latest update includes over 67 new Medieval PxP pieces to bring your park to Olde Timey-life. As usual we also have a number of fixes and optimizations include in this update. Read on for more details, and playeth RCTW today!
Spring is here, and with it comes even more fun in your park! With this update we are pleased to introduce some exciting new PxP offerings. Below you’ll find details on our brand-new Asia pack and new additions to our Sci-Fi pack. We’ve also included some Easter pieces to celebrate the season. Asia and Sci-Fi pieces can be found within the PxP menu in-game, and Easter items are split across the scenery menu. As usual we also have a number of fixes and optimizations as part of this update. Read on for more details, and thanks for playing RCTW!
Spring is just around the corner, and with it comes a brand-new update for RCTW. With this update, we are providing several requested fixes and optimizations, along with some new PxP “water feature” items to provide you with even more customization opportunities for your park.
Read on for more details, and thanks for playing RCTW!
It’s time for a new production update! Love is in the air in this month’s patch, as we’ve added a number of romantic Valentine’s Day assets along with additional bug fixes. The full list of fixed issues is below.
To accompany this update we have a couple of announcements. First, we would like to welcome our newest volunteer admins, Peaches and Beaker86, who will be helping out in the forums. Make sure to say hi!
Also, we have started a series of ongoing Coaster Challenges. Visit our forums for additional details! [forum.rollercoastertycoon.com]
We’ll continue with more Coaster challenges in the coming weeks – be on the lookout for a special Valentine’s Day Challenge soon!
Thanks for playing RCTW!
Team RCTW
Happy 2017! Today, we are proud to announce our latest update which we know you have been eagerly awaiting.
Our latest update focuses on RCTW’s upgrade to Unity 5.4, bringing a host of upgrades and performance boosts that will benefit the game as a whole. Overall, Unity 5.4 should improve performance and user experience on lower-specced machines. Please note that specific results that you see will be dependent on your own PC setup.
Thanks so much for playing RCTW!
— The RCTW Team
Happy Holidays from all of us at team RCTW! Today, we are proud to announce the release of our next update, chock full of new content including a new theme, a new camera and Holiday decorations, along with additional bug fixes and improvements. Read on for details!
For this update, we’ve gone BIG. We’re adding a whole new theme – Whimsy! – which comes with 3 new flatrides and a host of theme-specific scenery items and PxP items that can be placed instantly in your park or used to design your own holiday creations. Whimsy is a playful, kid-friendly new theme guaranteed to bring a smile to tycoons of all ages. Check out our latest flatrides The Montgolfières, Bugmania and Downtown Traffic below!
Paired with the removal of Scenery collision that we introduced in our last update, we can’t wait to see how your parks evolve. Remember to share your new creations via Steam Workshop!
Along with these updates, you’ll also find a number of Holiday items to bring seasonal cheer to your creations. Look in your scenery menu to find Holiday assets including a Snowman, Gingerbread Man, and Snow Globe!
In total this update includes:
• 3 Flat Rides
• 44 Whimsy Scenery (Including Paths & Queues)
• 6 Holiday Items
• 60 Whimsy PxP & 1 premade
Lastly, we have optimized the camera, making it easier than ever to craft your dream park and view it in all its glory.
And make sure to check out our brand-new trailer, showing off the latest and greatest from RCTW!
Click Here to Watch!
Read on for more specific details of the contents for this latest update along with our full list of bug fixes. We’re continuing to work on additional updates and fixes so stay tuned for more details in the future!
Rollercoaster Tycoon World review
My experience playing Rollercoaster Tycoon World began with confusion. Upon launching, it presented me with an entirely black screen, and remained that way for the duration of my mid-afternoon coffee-break. As black screens go it’s a very good one, the kind of fathomless void you’d expect Lovecraftian horrors to float around in. In fact, I briefly wondered if this was Rollercoaster Tycoon World’s new, avant-garde direction, a theme-park sim set in a dimension where the rides drive you insane.
Alas, it was merely a bug, something to do with the game failing to sync with the Steam cloud, and one of a litany of issues that has Tycoon fans worked up to a level of frenzy usually reserved for hungry sharks. Indeed, a common refrain amongst Steam user reviews is that it’s «Worse than No Man’s Sky», which in the language of High Internet means «Worse than the Tay Bridge Disaster.»
Rollercoaster Tycoon World is worse than No Man’s Sky, but not in the way that the Steam users mean that. A nasty part of me wishes it was «car-crash into an orphanage for bush-babies» levels of awful, because it would be more interesting to write about. Yet developer Nvizzio has put in a fair amount of work since the game’s atrocious Early Access debut, and the result is a game that is merely a bit shit.
What we’re faced with is the boggiest of bog standard theme-park builders. You are Alton, God of Rollercoasters, and from your lofty position in the skybox, you’re tasked with transforming a prime piece of wilderness into an offensively expensive way for weary parents to alleviate the mithering for a few hours. You lay pathways, plonk down rides, scatter a few toilets around for your punters to vomit their twelve-dollar hotdogs into, before raking in enough money to buy a four-year stay in the White House.
There are three ways to play Rollercoaster Tycoon World. Career mode, sandbox, and unlimited sandbox. The career mode essentially acts as a tutorial for the game’s systems, with each of the eight stages setting a new challenge that instructs you on a different mechanic. One stage asks you to return a run-down theme park to its rails by installing some basic facilities, while another has you building a park around a deep gorge, thus introducing you to the terrain sculpting mechanics.
It’s a nice idea, save for one cavernous flaw. Most of these stages don’t require you to build a theme park of any kind. All you need to do is complete the basic objectives and you can scurry off to the next stage. Hence, you can whiz through the entire career mode in about two-to-three hours.
You may think this a good thing, as it means you can swiftly move on to sandbox, which is where the fun of these types of games is ultimately to be had. Except, you can only unlock new rides and coasters by completing «optional» challenges in the career mode, a baffling design decision that defeats the point of having a progressive sandbox mode in the first place. Nevertheless, if you want to just dive-in and construct a great-big theme park, Unlimited Sandbox offers all the rides and infinite funds to do so.
At an elementary level, Rollercoaster Tycoon World works adequately. Creating paths and placing rides is straightforward and intuitive. Sculpting terrain is also very easy, enabling you to flatten mountains or create vast lakes within minutes. My only gripe about the basics is having to manually remove trees and rocks that obstruct building projects, a chore which is both fiddly and, for larger rides, time-consuming.
Meanwhile, the game’s main attraction, the ability to create your own rollercoasters, is largely enjoyable. RTW’s coasters are built using a node-system. Stretches of track are pulled out with the mouse and fixed into place with a click. These can be manipulated later by selecting emplaced nodes or adding new ones to the track. Twists and elevations can be tweaked with the mouse-wheel. Perhaps most importantly, testing the coaster always provides clear feedback on things like safety, intensity, and entertainment.
Like a knock-off Rolex, Rollercoaster Tycoon World is cheap but functional. And that would be fine, if I was using Rollercoaster Tycoon World to keep time. But this is a simulator, and you simply cannot cheap out on good simulation.
The problems begin at an aesthetic level. It’s worth noting Nvizzio have made efforts to improve the look of RTW, and some of that has paid off. Rides tick and whirr in a way that is pleasing enough to watch, and up-close, your park-goers look considerably more detailed than they used to. From a distance, however, the crowds clip and judder in an extremely unsightly fashion, while individual animations are rudimentary to say the least. Transitions from queue to ride usually involve your peeps vanishing entirely, before reappearing in their seats as if they’re all empowered with Corvo Attano’s Blink ability. In addition, the overall aesthetic remains flatter than a salt-plain. There’s no verve or life to any of the art, it’s all gaudy lumps of colour, blandly sugary like circus candyfloss.
More problematic is the simulation itself, which offers little to no challenge in running your park. As an example, I started the coaster-building stage of the career mode, and immediately had to leave my PC for baby-related reasons, leaving the game unpaused. When I returned half an hour later, I’d made ten-thousand dollars, despite having only one unfinished ride in the park which was unconnected to any paths. I reckon your park could consist of a sign reading «Trespassers will be shot» and you’d still make money in Rollercoaster Tycoon World. It doesn’t seem to matter how many rides break down, how deep the pools of litter are, how many deathcoasters you’ve built, peeps roll up in ever-increasing numbers, to the point where your PC can’t take it anymore.
Yes, performance is still an issue. The more objects you place in a park, the longer it takes to place the next object. Once you’ve built a park that covers several landscape tiles, each new ride causes the game to stagger like a peep who scoffed one too many Four-Gals burgers before hopping in line for the Gut-Wrencher. Eventually, it reaches the point of unplayability, meaning that constructing large parks is virtually impossible.
Even at its best, Rollercoaster Tycoon is utterly derivative. Its sole hint of a novel idea is that from time to time your park will be visited by «Influencers», bratty social-media stars who come to the park with a specific objective, such as eating at an Italian restaurant, or buying a balloon. Amusing these obnoxious fleshbags provides you with a significant visitor boost. Personally, I’d rather be subjected to a surprise visit from Mistress Closeride the safety inspector than cater to these grinning, entitled oiks. But perhaps that’s just me.
Any other new ideas RTW sports have been cribbed from Planet Coaster. I was trying to avoid comparisons with Frontier’s stab at theme-parkery, but RTW’s blatant copycatting makes it unavoidable. For example, Planet Coaster sports extensive customisation of almost every ride and object in the game, a feature which RTW lacked until recently. Even the basic «skeletons» of stalls are almost identical in look to those featured in Planet Coaster. Frankly, I find this more irritating than any of the flaws RTW exhibits. It’s like a reverse Cities: Skylines, copying the best ideas of another game, but doing them worse instead of better.
That, coupled with how RTW suddenly announced its launch date as the day before Planet Coaster, in a cynical bid to piggyback a few extra sales off befuddled Steam users, is what ultimately earns Rollercoaster Tycoon World the dubious award I’m giving it. It isn’t universally terrible, and if it was a noble failure I’d be more inclined to forgiveness. But the way it sidles up a vastly superior game wearing similar clothes is like a celebrity impersonator trying to sell his act at said celebrity’s funeral, scurrilous and underhanded. Don’t be fooled. Rollercoaster Tycoon World is Dismaland without the irony, a machine designed to fleece your pockets and offer the bare minimum in return.
Will you support Eurogamer?
Find out how we conduct our reviews by reading our review policy.
Rollercoaster tycoon world
Welcome to the RollerCoaster Tycoon Wiki, a RollerCoaster Tycoon encyclopedia that anyone can edit.
Since May 21, 2005, we have compiled and are currently working on 827 articles.
Note From The Admins
It’s great that you’ve come to help us build RCT Wiki. Why not sign up now? It will track your contributions, help us keep in touch with you, and will just generally make it easier to contribute; you can also create a User Page about yourself and enhance it with Userboxes, and you can receive awards for your contributions. To introduce yourself or find out what you can do to help out, ask one of the admins or check out the Community Portal.
What we ask is that if you create a new scenario/ride page, you use the templates created for this wiki to keep it in uniform, and they will make it easier to convey information. A list of templates and information how to use them can be found here. You should also get to know the Manual of Style to keep within the standards and general rules of editing of this Wiki. You may also find this useful.
RCT Wiki Admins.
Main Series
Add-ons
Ports/Remakes
Spin-offs
Console games
Mobile games
Others
The RollerCoaster Tycoon Wiki has moved! | 29 Aug 2021 |
RollerCoaster Tycoon Documentation released | 2 May 2021 |
RollerCoaster Tycoon Adventures release | 30 November 2018 |
RollerCoaster Tycoon Switch announched | 23 January 2018 | ||||||||||||||
Разработчик | Nvizzio Creations Area 52 Games |
---|---|
Официальный сайт | www.rollercoastertycoon.com/. store.steampowered.com/. |
Платформа | PC (Windows) |
Дистрибуция | Online |
Жанр | Simulation, Management, Strategy |
Год выхода игры | 2016 |
Релизы | 30 марта 2016: PC (Windows) 16 ноября 2016: PC (Windows)» > |
Рейтинг | 16464 место (1 SFP) |
Вы можете стать хранителем этой игры!
Вы можете задать любой вопрос или попросить совета по этой игре. Это займет совсем немного времени.
Игра позволит вам построить свой собственный парк аттракционов, в котором также можно будет покататься самому. Отстроив парк с его горками, магазинчиками, лавочками и другими аттракционами – наслаждайтесь. А после можете посоперничать с друзьями, посетить их парки, поддерживать парк в рабочем состоянии, чтобы посетители хорошо его оценили, что можно приравнять к увеличению денег в вашем кармане.
Rollercoaster tycoon world
RELOADED – ONE FTP LINK – TORRENT
RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise…
ABOUT THE GAME
RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise. This next-generation theme park simulation and building game includes fan-favorite features along with incredible new advancements!
Title: RollerCoaster Tycoon World™
Genre: Simulation, Strategy
Developer: Nvizzio Creations
Publisher: Atari, RCTO Productions
Release Date: 16 Nov, 2016
RollerCoaster Tycoon World-RELOADED
Size: 4.04 GB
——————————-
ONE FTP LINK
DAILYUPLOAD
CLICKNUPLOAD
UPLOAD
1FICHIER
UPTOBOX
DOWNACE
— USERSCLOUD
MIRRORACE
JHEBERG
GO4UP
MULTI LINKS
TORRENT
ANOTHER TORRENT
ANOTHER TORRENT
88 Comments
Support the software developers. If you like this game, BUY IT!
pls sims 4 city living
OMG Thanks skidrow!
man you are awesome, day 1 delivery.
Shame Planet Coaster is Denuvo, means we won’t be seeing that one for a long, long time. It’s not Doom or Tomb Raider so it won’t have all the people hammering way to crack it like they did.
doesnt seem to work, copied crack over and all the usual shizz but just a black screen when trying to start
SIMS 4 LIVING PLEASE
FUCK YEAH,, Lots of memories right there. 16 Years OMG.
the sims 4 city living please
Now we really need PLANET COASTER
Where´s Dishonored 2?
does it have fireworks like rct3?
any languages except english included?
Dishonored 2 is protected by Denuvo. Watch dogs 2 is also protected by Denuvo being ubisoft. I am guessing the sims 4 city living is in the same dilemma. So don’t espect them to come out anytime soon or if at all.
Hope this version plays without bugs/crashes. Ty
Works for me! Thanks! 😀
Can’t wait Planet Coaster release
Thanks for the upload 🙂
Just so people know, this is not the real Rollercoaster Tycoon 4.
This is simply ATARI milking the license.
You all remember the coaster looping around the Frontier logo (a planet) from RCT3, well the same Frontier are the ones making Planet Coaster with real dedication to make something good, and not a milky license.
It’s like how the name “Far Cry” belongs to Ubisoft and not Crytek while the game was all Crytek’s work. So they had to rename to “Crysis” while Downgradesoft tried to milk the “Far Cry” name for those who didn’t know any better. This is how you go from supersoldier in nanosuit to a random guy with Malaria ^^
So RCTW is exactly the same. It pure crappy milky license made with a free ugly an non-optimised engine to aim for profit.
Sure, it is sad that Planet Coaster is Denuvo 🙁 But the game is below 30€ and it definitely worth it if, like me, you loved the Rollercoaster Tycoon serie :).
RollerCoaster Tycoon World «Update 1»
Общие:
* Инструкция была обновлена.
Pxp типах: Египет pxp типах пакет теперь доступен для всех игроков. Несколько новых пунктов были добавлены:
* Высокий Египетский Жаровни
* Геометрические Египетских Жаровни
* Настенный Жаровни
* Высокая Глиняная Ваза
* Широкая Глиняная Ваза
* Широкий Глиняный Горшок
* Круглая Ваза Из Глины
* Сбалансированный Глиняный Горшок
* Глиняный Кувшин
* Кубок Глины
* Глиняная Чаша
* Египетская Царица Статуя
* Египетская Статуя Фараона
* Саркофаг Фараона
* Иероглифическое Предлагающие Фреска
* Иероглифическое Празднование Росписи
* Иероглифическое Богов Росписи
* Иероглифическими Росписи
* Панель Иероглифической Ра
* Панель Иероглифической Бастет
* Панель Иероглифической Тота
* Панель Иероглифической Анубис
Исправления Ошибок:
* Камера: узлы на создание Каботажное судно больше не бросать камеру намного выше его предполагаемого местоположения.
* Общие: оптимизация и польский.
* Общее: черный экран больше не происходит при запуске игры с старой сохранить в облаке экономит.
* Общие: первое Созвездие Plaza могут теперь быть перемещены и удалены после размещения.
* Общие: Спиннинг скамейки каботажное судно теперь будет крутиться во время второго испытания каботажное судно, и не будет спина очень быстро.
* Общее: плеер больше не может изменить путь с закрытой текстурой путь.
* Общие: пищит уже не выйти и ездить на карусели,’ в то время как поездка работает.
* Общие: кольцо из текстуры огня и УФ-небольшая модификация.
* Общее: вся статистика обновляется в реальном времени, когда пищит на аттракционы.
* Общие: Маркетинг больше не могут быть приобретены, даже если у пользователя не хватает средств для этого.
* Общие: удаление поезде во время паузы в редакторе Каботажное судно больше не допустить дальнейшего поезд редактирования возобновление.
* Общие: кольца езды Сатурн анимации перехода уже раскатан.
* Общие сведения: броска Кобры небольшой правый специальности трассе в готовых Floorless Горки «Спиннинг RIPjaw» больше не имеет опоры, которые столкнутся с поездом.
* Общие: удалить и отмена теперь недоступно, если ничего не выбрано с массовой удалить включении.
* Общие: удаление воды будет отображать деньги будут оплачены пользователем.
* Общее: плеер больше не в состоянии удалить на автомобили каботажное судно, используя кнопку «Delete», даже если кнопка «удалить» в разделе ‘поезд’ отключена.
Новый/Известные Проблемы:
* Общие: массовое удаление 2-х динамиков будет держать звукового цикла в фоновом режиме и не могут быть удалены.
* Выглядывает: иногда пищит застрять в цикле анимации, когда попал под поезд Каботажного судна.
* Пищит: аптечка первой медицинской помощи становится невидимым, когда зуммирования.
General:
* Manual has been updated.
PxP: The Egypt PxP pack is now available to all players. Several new items have been added:
* Tall Egyptian Brazier
* Geometric Egyptian Brazier
* Wall-Mounted Brazier
* Tall Clay Vase
* Wide Clay Vase
* Wide Clay Pot
* Round Clay Vase
* Balanced Clay Pot
* Clay Jug
* Clay Cup
* Clay Bowl
* Egyptian Queen Statue
* Egyptian Pharaoh Statue
* Pharaoh Sarcophagus
* Hieroglyphic Offering Mural
* Hieroglyphic Celebration Mural
* Hieroglyphic Gods Mural
* Hieroglyphic Script Mural
* Hieroglyphic Ra Panel
* Hieroglyphic Bastet Panel
* Hieroglyphic Thoth Panel
* Hieroglyphic Anubis Panel
New/Known Issues:
* General: Mass Deleting 2 Speakers will keep the sound looping in the background and cannot be removed.
* Peeps: Peeps sometimes become stuck in animation loop when hit by a Coaster Train.
* Peeps: Medic first aid kit becomes invisible when camera is zoomed out.
Rollercoaster tycoon world
RollerCoaster Tycoon Joyride
Soar through the sky with RollerCoaster Tycoon Joyride™, a fully immersive, roller coaster builder and rider exclusively for PlayStation® 4 and enhanced for PlayStation® VR. In the first virtual reality game in the RollerCoaster Tycoon® series, players are challenged to build and ride breathtaking roller coasters in thrilling environments with an easy-to-use coaster builder. In a twist on the coaster experience, riders can shoot, blast, and explode moving targets to reach the top of the leaderboards. Compete against friends and challenge them in multiplayer mode and share your incredible coaster creations with other players on PlayStation Network. With special bonus events, slo-motion time and more fun-filled features, RollerCoaster Tycoon Joyride delivers a pulse-pounding and exhilarating experience.
For those who prefer to play in standard mode, the game is also playable in non-VR mode on PlayStation® 4.
features
system requirements PS4
Hard Disc Space: 5 GB
Peripherals: PlayStation® VR
©2018 RCTO Productions, LLC. All rights reserved. RollerCoaster Tycoon® is a registered trademark of Chris Sawyer. ©2018 Chris Sawyer. Produced, marketed and distributed under license by RCTO Productions, LLC, an affiliate of Atari Interactive, Inc. Atari and the Atari logo are trademarks owned by Atari Interactive, Inc. All other trademarks are the property of their respective owners. Developed by Nvizzio Creations Inc.
Game Experience May Change During Online Play
RollerCoaster Tycoon World [Update 4 + DLCs] (2016) PC | RePack by Other s
полный обзор
Год выпуска: 2016
Жанр: Simulation, Strategy
Разработчик: Nvizzio Creations
Издатель: Atari, RCTO Productions
Тип издания: RePack
Платформа: PC
Язык интерфейса: Русский, Английский, MULTi15
Язык озвучки: Отсутствует
Лекарство: Вшита (RELOADED)
Cистемные требования:
☑ ОС: Windows 7 (64-bit)
☑ Процессор: Intel 2.3 Ghz Core i5 or AMD equivalent
☑ Оперативная память: 4 GB ОЗУ
☑ Видеокарта: GeForce GTX 460 or AMD equivalent (DirectX 11)
☑ Место на диске: 10 GB
Особенности игры:
▪ Мощный инструментарий для строительства
▪ Расширенная поддержка кастомизации
▪ Симулятор следующего поколения
▪ Внутриигровой обмен и социальные возможности
Дополнения:
▪ Дополнительный талисман: Удивите своих посетителей классическим для RCT талисманом “Панда”.
▪ 2 дополнительные карты: Постройте парк своей мечты на двух новых экзотических наборах карт.
▪ Дополнительные ландшафтные текстуры: Жизнь в вашем парке забьет ключом благодаря дополнительным наборам ландшафтных текстур.
▪ Золотые парадные врата: Удивите посетителей и своим золотым стилем, установив незабываемые парадные врата парка эксклюзивного издания.
Особенности репака:
» Ничего не вырезано
» Ничего не перекодировано
» Поддержка языков интерфейса: Русский, Английский, Французский, Немецкий, Испанский, Португальский, Итальянский, Китайский, нидерландский
» Смена локализации осуществляется в настройках игры
» Путь сохранений игры: %SystemDrive%\ProgramData\Steam\RLD!\282560
» Присутствует файл контрольных сумм
» Версия игры: 1.0 Update 4
» Время установки:
4 минуты
» В установщике звучит Kim Waters
» Релиз от Other s
Играй RollerCoaster Tycoon Touch На ПК
Создайте свой парк аттракционов и заработайте кучу денег в Rollercoaster Tycoon Touch! Игра является продолжением известной игрокам-старожилам серии Rollercoaster Tycoon — в ней вам необходимо построить самый привлекательный и весёлый парк развлечений и стать самым успешным предпринимателем! Особенностью Rollercoaster Tycoon Touch на PC и Mac является возможность строить собственные американские горки — используйте разные материалы и опоры, устанавливайте крутые уклоны и разворачивайте горки так, как захотите — главное, чтобы пассажиры могли ездить безопасно и получать море удовольствия в процессе! Но учтите, что иногда даже веселиться не так уж просто — игра всё-таки является экономической стратегией, так что вам придётся планировать свои расходы, устанавливать новые развлечения и оптимизировать парк так, чтобы заработать как можно больше! Впрочем, не переживайте — управлять парком в любом случае интересно! Веселитесь и богатейте в Rollercoaster Tycoon Touch — будьте уверены, вы останетесь довольны!
Вы также можете поиграть в RollerCoaster Tycoon Touch прямо в своем браузере на ПК или мобильном телефоне без скачивания. Нажмите и сразу играйте!
Особенности игры
Полезные функции для
Режим эко
Оцените плавность работы ПК даже при запуске множества окон. Играйте в игру RollerCoaster Tycoon Touch в режиме фарма, и ваш ПК будет затрачивать минимум ресурсов для поддержания работы каждого окна.
Автопереводчик в реальном времени
Понимайте все, что происходит в игре RollerCoaster Tycoon Touch, играя в нее на родном языке.
Высокий FPS
Наслаждайтесь захватывающим геймплеем на каждом этапе игры в RollerCoaster Tycoon Touch с помощью BlueStacks. Настраивайте значение FPS для каждой игры и получайте безупречную производительность.
Повторяющийся тап
BlueStacks позволяет вам стать мастером в игре RollerCoaster Tycoon Touch благодаря таким полезным функциям, как повторяющийся тап. Вам не нужно постоянно нажимать одну и ту же клавишу для повторения однотипного действия. Просто назначайте одну клавишу и с помощью нее выполняйте множество действий одним нажатием.
Как установить RollerCoaster Tycoon Touch и играть в игру на ПК?
Скачайте и установите BlueStacks на ПК.
Войдите в аккаунт Google, чтобы получить доступ к Google Play, или сделайте это позже.
В поле поиска, которое находится в правой части экрана, введите название игры – RollerCoaster Tycoon Touch.
Среди результатов поиска найдите игру RollerCoaster Tycoon Touch и нажмите на кнопку «Установить».
Завершите авторизацию в Google (если вы пропустили этот шаг в начале) и установите игру RollerCoaster Tycoon Touch.
Нажмите на ярлык игры RollerCoaster Tycoon Touch на главном экране, чтобы начать играть.
Создать свой парк развлечений с самыми экстремальными американскими горками и огромным набором безумных аттракционов в Rollercoaster Tycoon Touch на компьютере? Нет ничего проще! Вам просто нужно скачать BlueStacks для Windows и Mac прямо с этой страницы и вы будете готовы к игре! Яркая трёхмерная графика на большом экране принесёт лишь наслаждение, а удобное управление при помощи мыши и клавиатуры позволит создать самый продуманный парк развлечений и построить самую сложную “горку” для его посетителей! Несмотря на отличную графику, игра не тормозит на вашем мощном компьютере и вы можете играть в высоком разрешении без лишних проблем — и при этом у вас не возникнет никаких проблем с зарядкой или перегревами, как на мобильных устройствах. Свой парк развлечений и процесс его сотворения и развития вы сможете транслировать в прямом эфире через Twitch и Facebook Live прямо из BlueStacks — это очень просто и позволит вам показать свои успехи друзьям! Выбирая BlueStacks для игры в Rollercoaster Tycoon Touch на компьютере вы совершаете правильное решение!
Минимальные системные требования
С BlueStacks 5 вы можете начать работу на ПК, который отвечает следующим требованиям.
Источники:
- http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-world/
- http://torrent-mass.ru/simulators/333-rollercoaster-tycoon-world.html
- http://www.gamespot.com/games/rollercoaster-tycoon-world/
- http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-classic/
- http://habr.com/ru/post/445918/
- http://apps.apple.com/us/app/rollercoaster-tycoon-3/id549294099?mt=12
- http://gamestracker.org/torrents/pc/strategii/rollercoaster_tycoon_world/2-1-0-2644
- http://www.rollercoastertycoon.com/adventures/
- http://rct.fandom.com/wiki/RollerCoaster_Tycoon
- http://ugamestor.org/3766-rollercoaster-tycoon-world.html
- http://steamcommunity.com/app/282560/allnews
- http://www.eurogamer.net/rollercoaster-tycoon-world-review
- http://rct.fandom.com/
- http://dbtorrent.games/1923-rollercoaster-tycoon-world.html
- http://woravel.ru/rollercoaster-tycoon-world-2015/
- http://vgtimes.ru/games/rollercoaster-tycoon-world/tormozit-ne-zapuskaetsya-vyiletaet-oshibki-pomoshh-v-reshenii-problem/
- http://dbtorrent.games/8481-rollercoaster-tycoon-deluxe.html
- http://www.skidrowreloaded.com/rollercoaster-tycoon-world-early-access/
- http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-4-mobile/
- http://trashbox.ru/link/rollercoaster-tycoon-android
- http://mmo13.ru/games/6043_rollercoaster-tycoon-world
- http://www.rollercoastertycoon.com/1395-2/
- http://squarefaction.ru/game/rollercoaster-tycoon-world
- http://www.skidrowreloaded.com/rollercoaster-tycoon-world-reloaded/
- http://www.playground.ru/rollercoaster_tycoon_world/file/rollercoaster_tycoon_world_update_1-991526
- http://www.rollercoastertycoon.com/rollercoaster-tycoon-joyride/
- http://allgames.zone/news/rollercoaster_tycoon_world_update_4_dlcs_2016_pc_124_repack_by_other_s/2017-07-21-61357
- http://www.bluestacks.com/ru/apps/simulation/rollercoaster-tycoon-touch-on-pc.html
- Ro ghoul code 2022
- Rolling in love by kilian отзывы